..: Výlukové omezení osobní dopravy na berounské trati - 171 ČD :..
Ilustrační fotoTrať 171 - Dnes v 7.00 byla zahájena první etapa výluky mezi stanicemi Karlštejn a Beroun. Během první etapy, která potrvá do 15.10.2006 19:00 hodin, je vyloučena 2.TK Karlštejn - Beroun. Ve druhé etapě (19.10. 7:00 hodin - 26.10.2006 19:00 hodin) bude vyloučena 1.TK Beroun - Karlštejn.
Během obou etap bude postupně vyměněn mostní objekt v km 32,8 a postupně bude sanován propustek v km 33,0.
Během výluky bude dále provedena údržba železničního svršku - čištění štěrkového lože, úprava geometrické polohy koleje (GPK), oprava a údržba bezstykové koleje (BK).
Jednokolejný úsek je dlouhý přibližně 10 kilometrů, čímž dojde k značnému snížení propustnosti trati. Proto během obou etap platí výlukový jízdní řád, který je k dispozici na stránkách ČD, konkrétně "zde".

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 9.10.2006 (15:02)
Související zprávyopen/close

11.10.2006 (5:51)  
Vážení kolegové, koukám, že vám připadají výluky na jeden měsíc dost drsné. To si vemte, že ještě před pár lety se vážně uvažovalo o tom, že ta trať bude zavřená na 4 roky stavbou koridoru a to ještě chytrolíni nechtěli dát pár korun do elektrizace a zabezpečení přejezdů přes Rudnou. Naštěstí se bude kutat tunel a po jeho dokončení se v klidu opraví trať při Berounce tak, aby se vyjezdila příměstská doprava.
Jinak ale máte štěstí na někoho inteligentního na dráze, neboť máte výlukový jízdní řád. To o pár kilometrů dále (před Plzní) se vůbec nedozvíme, že nějaká výluka bude a o nějakých 10 minutách zpoždění, kterými tady kdosi zcela po právu mával (Smíchov-Radotín) si můžeme nechat jen zdát. Dvacet minut normálka a když se něco nepovede, tak v pohodě 30 aniž by se kdokoliv obtěžoval zamyslet nad tím, že pak lidi jezdí raději sockou (tím myslím autobusy).
10.10.2006 (19:10)  
Kdyby ty osobáky měly alespoň shodný interval, ale během 20 minut pojedou tři a ten další za dalších dvacet. Chápu, že je snaha snížit interval ve špičce, ale zároveň očekávám, že při sebemenším problému se to do večera nesrovná. Bohužel ta trať na takto silný provoz fakt už není vybavená. Zajímavé asi budou reakce řidičů v Řevnicích u závor, protože ty budou takhle permanentně dole.
09.10.2006 (21:22)  
Vsechny vyluky na 171 jsou desne, protoze vsechno jsou dlouhe useky bez jedine vyhybky, a treba stanice Zadni Treban se ke krizovani take pouzit neda. Pri vyluce Smichov - Radotin alespon odklaneji R smer Praha pres Krc, ovsem misto aby R do Plzne pockal na Smichove na Os do Prahy, zpozdeni 8 minut by casem dohnal a Os z Prahy i do Prahy by jel vlastne vcas, odjede R ze Smichova vcas a tim se oba Osy opozdi aspon o 10 minut a ty to zpozdeni nikdy nesnizi. Doufam ze konecne eliminuji tu pomalou jizdu 70 km/h u Srbska (a totez na mostku u Revnic by mohli udelat taky). Dojizdim tam a vylukami trpim. Od noveho GVD maji jet odpoledne do Revnic 4 pary Os za hodinu, je mi jasne ze pri vyluce na teto trati tak nepripravene na husty primestsky provoz tyto posilove vlaky budou hned rusit.
09.10.2006 (17:01)  
ještě doplnění: Těch naštvaných cestujících nebude zdaleka tolik, jako při výluce Radotín - Dobříchovice. Obsazenost tam je dle odhadu o proti Radotínu pětinová, takže i při hodinovém intervalu se do vlaku všichni v pohodě vejdou.
09.10.2006 (16:54)  
Tam je spíš problém s návazností některých vlaků z Berouna dál. Třeba takový 9948 se ukončí v Karlštejně, ale běžně tím jezdí i cestující do Hořovic, když tam "Mnichovák" nestaví. O tahání rychlíků přes Rudnou si nechte zdát, elektiky tam nemají přechodnost a když náhodou vyjímečně je potřeba to tam protáhnout, tak se jede 30. Leda přepřahat na nezávislou v Berouně.
Ono je možná lepší, že se některé ty osobáky točí v Karlštejně, protože odpadá ryziko přenášení zpoždění z této výluky, dále ku Praze.
Mmch tam má být snad zvýšena rychlost na 100 km/h.
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
09.10.2006 (15:34)  
To omezení docela nechápu. Koukal jsem se na jízdní řád a krásně by to šlo protahat bez omezení osobních vlaků. Jenže to by musely rychlíky ve špičkách jezdit odklonem přes Rudnou, což by snad takový problém nebyl. Myslím, že za těch 15 dní bude hodně naštvaných cestujících.
Pro ilustraci - osobni vlaky ve špičce:
od Prahy:
Karlstejn odj. x:09 nebo x:39
Beroun příj. x:18 nebo x:48

do Prahy
Beroun odj. x:18 nebo x:48
Karlštejn příj. x:27 nebo x:57

Takhle sice omezily osobni vlaky, ale ty rychlíky to tam budou pěkně zasekávat, protože jsou každou chvíli zpožděné kvůli pracem na západním koridoru...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko