..: Nové jízdní řády v přehledu tratí :..
jízdní řádyPřehled tratí - v přehledu tratí ČR a SR byly přidány odkazy na jízdní řád ČSD 1988/9, který nám ze své sbírky poskytl Aleš Drobný.

Dále byly prolinkovány odkazy na nový konečný návrh jízdního řádu na tratích ŽSR zveřejněné na serveru RailPage.net. Konečný návrh jízdního řádu ČD je letos publikován ve formátu, který vám bohužel nemůžeme nabídnout tímto způsobem, jako celek ho ale najdete například zde.


Zdeněk Michl Poslat mail autorovi | 12.9.2006 (0:06)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Space 
14.09.2006 (16:07)  
1/ O těch expresech 1040-1043 se nemluví asi především proto, že jsou/budou určeny pro Němce a jejich výlety do oblíbených lokalit; trať Praha-Ostrava má vyšší důležitost a navíc je bezesporu mediálně nejsledovanější v ČR.
2/ To taktové nezastavování na 090 beru jako +
13.09.2006 (19:49)  
Teď trošku jiný téma; když sem se novým jízdním řádem prohrabával, tak jsem zjistil, že tam je nejen Railtrains do Ostravy, ale i další dva páry Expresů (1040-1043) z Varnsdorfu do Prahy resp. do Františkových Lázní. nevíte jestli tyhle dvě potvory taky budou jezdit? Já jenom, že se pořád mluví o tom jak bude Railtrains jezdit do Ostravy a o tomhle nikde ani zmínka...
13.09.2006 (17:21)  
Ad Tripolis: Ne vždy znamená značka Ex záruku "lepších" vozů, viz. nynější Ex 520/521, kde jezdí takové skvosty jako Bg a jim podobné plečky.
13.09.2006 (10:20)  
To xAnri05:Aha, tak to jo.Já jsem ten JŘ zkoumal jen z Prahy do Ústí nad Labem, dál ne.
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
13.09.2006 (9:56)  
To Tripolis: Souhlasim. Jeste je tu jeden duvod - ten rychlik zastavuje mezi UNL a Chebem v kazde pr**li,coz je ovsem celkem rozumne. Jako Ex by to vsak mohlo pusobit trochu smesne.
13.09.2006 (7:50)  
Add všichni:Ještě co se týká těch R, tak mohlo někoho napadnout (nestavící) R přejmenovat na Ex, protože je to něco mezi R a Ec/Ic.Jenže to se ČD nechce, protože by museli nasazovat na Ex lepší vozy.Tak že, cestující z Ústí budou mít přímé spojení s Prahou, ale budou cestovat stále v ošuntělých starých vozech.Je vidět, jak se ČD snaží zlepšit kulturu cestování.
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
12.09.2006 (21:47)  
To Crash151: A jeste dovetek - lidi v UNL si zvyknou rychle na "nestavici" rychliky a beze zmatku, protoze vsechny pojednou ze Zapadniho nadrazi, zatimco "stavici" rychliky a EC z hlavniho.
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
12.09.2006 (21:45)  
Jenze ono je to tak i ted. Stavi kazdy sudy rychlik, jenze jeden jede do Decina, dalsi do Chebu a tak se to strida (napr. v Roudnici smerem od Phy). Problem je ale nyni hlavne v tom, ze rychliky UNL-PHA praskaji ve svech i v dobach sedla (napr. v So) natoz ve spicce. Bohuzel se cestujici prelevaji do EC a i ty jsou pak celkem plne a protoze jedou ze/do SRN mohou mit vyhrady k tomuto stavu i DB.Taky pro to muze byt snaha nabidnout cestujicim z UNL rychle spojeni do PHA.
12.09.2006 (21:10)  
xAnri05: Všechno co říkáte má jasnou logiku, já s tím souhlasím, ale přeci jenom by mi připadalo logičtější, kdyby to bylo rozdělené tak, že by EC nestavěly, R stavěly. Rychlé spojení krajských měst by tak měly na starosti právě EC. Ale jak už sem řekl, asi po takovém spojení není poptávka, a když není poptávka tak (a kraj to nevyžaduje, respektive si přímo nezastvování vyžádá (???)) tak to takhle je to takhle asi dobře. Ono se to těžko řekne jestli je to blbost nebo ne když člověk nemá k tomu nějaké údaje.
Lidi v tom možná ale asi budou mít tak trochu ze začátku bordel, zapamatovat si že staví jenom každý sudý rychlík. Ale zvyknout se dá na všechno, když je v tom řád :-)
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
12.09.2006 (20:48)  
System je takto navrzen zrejme proto, ze dnes se preferuje taktova doprava - bez vyjimek. Navrh na zastavovani rychliku tak, jak to je v navrhu GVD07, dal zrejme Krajsky urad Usteckeho kraje a na rozdil od jejich jinych navrhu, je tento v poradku - ma zajistit predevsim spojeni krajskeho mesta s metropoli v hodinovem taktu bez zastavky, v druhe rade pak rychle spojeni statutarnich mest Teplice a Most a jejich spadovych olasti s Prahou. Chapu, ze se najde nekolik malo cestujicich za den, kteri si budou muset prestoupit. To je mi samozrejme lito, ale je to dan za vyse uvedene kroky. Tak je to vzdycky.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko