..: DSB se uchází o německé jednotky ICE-TD :..

Berlin - Zástupci DB potvrdili, že probíhají jednání o pronájmu 19 vlaků ICE řady 605 Dánským státním dráhám. Ty potřebují nějak zaplnit mezeru vzniklou problémy s objednanými vlaky IC4. Jednotky ICE-TD se osvědčily během MS, kdy měly za úkol přepravovat brazilské fotbalové mužstvo. Žádná z 84 objednaných jednotek IC4 není připravena k ostrému provozu.

Zdroj: Lok-report


CSPSV | 18.7.2006 (14:19)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo Dánsko


  1 2      Zpráv na stránku:   
19.07.2006 (20:59)  
Ano, jsou to diesely, ale je možné je doplnit o další vůz s elektrickou výzbrojí a sběračem, takže by mohly jezdit jako "hybridy" na elektrifikovaných a neelektrifikovaných tratích. Jednotky 605 byly určeny na trasu Dresden – Chemnitz – Nürnberg, kde taky po nějakou dobu skutečně jezdily. Trasa Plauen – Hof – Nürn není elektrifikovaná a nevypadá to, že by DB měly zájem o elektrifikaci.
registrovaný uživatel Milynho  mail  
19.07.2006 (14:22)  
michawel : To by znamenalo zrušit snad nejlepší výkony 754. Téměř v úplně celém tú Pz-Dmž je NTR=90km/h, mnohde je to na 100. A odpárat jim mnichovské rychlíky - to néé !

Co já vím, Dánové mají tratě na 180 km/h ... (?)
dopisovatel nebo člen ŽP michawel  mail  
19.07.2006 (9:11)  
U nás by to stejně jezdit nemohlo, neb to je asynchron a rušil by. Nicméně nezastírám, že na trať Praha Mnichov přes Furth im Wald by byla fajn. Ve dvojhodinovém intervalu ideál.
19.07.2006 (6:48)  
Petr Krček udeřil hlavičkou o hřebíček - já jen doplním, že pro vozidla takovéto kategorie rentabilnost začíná při denním proběhu tak 2000 km, možná více a na to zřejmě nemají nikde v Evropě železniční tratě. Na těch, kde by se to dalo uskutečnit je už dávno, či od samého počátku provedena elektrizace.

Řekl bych, že zde DB zaperlili jako my s Pendoliny, které byly konstruovány na něco jiného, než české koridory s průměrnými traťovými rychlostmi 120km/h.

Když se vrátím na české koleje, pak zde je rentabilní tak 810, či Regionova, která by jezdila od rána do večera a najezdila 800km.
19.07.2006 (0:31)  
to:Petr Krček
18.7.2006 - 20:04 [O]
Nejsou to náhodou diesly? Nebo se pletu?
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
18.07.2006 (21:47)  
mah: Nejezdi, protoze se DB nerentovaly. DB je nasadily az ted v prubehu MS jako posily a proto je s klidnym srdcem po skonceni MS mohou pronajmout.
registrovaný uživatel mah 
18.07.2006 (21:40)  
a protom na vikipedii se doctu, ze tyto jednotly nejezdi od r.2003 http://en.wikipedia.org/wiki/InterCity_Express
18.07.2006 (20:04)  
Taky bych byl pro ICE-TD,jenže momentálně by nám na našich neelitrifikovaných byly k ničemu.At SŽDC přestaví aspon dvě tratě,pak se dá teprve zvažovat nákup ICE-TD.Co takhle trať 120 a další.
18.07.2006 (19:12)  
Cestující (jako já) by se taky ucházel o ICE-TD. :)
18.07.2006 (15:16)  
Chtěly ;)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko