Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bratislava - od čtvrtka 20. července do čtvrtka 30. listopadu 2006 bude z důvodu rozsáhlé rekonstrukce železniční stanice Poprad-Tatry změněna osobní železniční doprava. Rozsáhlé výlukové práce vyvolají tato omezení a opatření v železniční dopravě:
- vlaky dálkové dopravy budou 5 až 10 minut zpožděné. Kvůli rekonstrukci nástupišť bude z a do Popradu-Tatry vyloučená přeprava cestujících na invalidním vozíku.
- mimo osobních vlaků Os 8301, Os 8451, Os 8315, Os 8323, Os 8302, Os 8310, Os 8318 a Os 8322 budou všechny ostatní osobní vlaky ŽSSK v úseku Poprad-Tatry – Studený Potok nahrazeny autobusovou dopravou.
- Ve dnech školního vyučování od 4. září do 30. listopadu budou vlaky Os 8340, Os 8341, Os 8342, Os 8343 nahrazeny autobusy v celém úseku Poprad-Tatry – Kežmarok.
- Náhradní autobusová doprava nebude zastavovat v železničních stanicích Matejovce a Spišská Sobota, ale budou zřízené náhradní zastávky Matejovce, Závodný klub a Poprad, Štefánikova, které budou označené výveskami.
Vzhledem k rozsahu výlukových prací ŽSSK oznamuje, že v žst. Poprad-Tatry nečekají přípojné vlaky ani náhradní autobusová doprava.
Zdroj: tisková zpráva ŽSSK
CSPSV | 17.7.2006 (10:13)
Související zprávy
18.07.2006 (9:25)
to Twix: hodnotit Slovensko českýma očima je vždycky špatně. Presovcan ma pravdu. Jinak souhlasím, mám podobné zkušenosti. Proto se taky musím vždycky pousmát, když se dočtu, že Poprad (už zase) kandiduje na pořádání ZOH.
17.07.2006 (21:22)
RE:Twix
Ani sa nečuduj na Slovensku je to tak!
Stavať sa majú nastupišťa bude to vyzerať ako v Ostrave Hl.N.
Eskalatory majú isť rovno k nastupišťu TEŽ.
Ani sa nečuduj na Slovensku je to tak!
Stavať sa majú nastupišťa bude to vyzerať ako v Ostrave Hl.N.
Eskalatory majú isť rovno k nastupišťu TEŽ.
17.07.2006 (19:26)
Byl jsem tam teď ve čtvrtek a zatím se tam nic nedělo. Nevím co všechno se má rekonstruovat, ale doufám že skoro všechno - snad jen kromě velkorysé haly u nástupiste TEŽ (tedy ne že by ten eskalátor jezdil).
Oproti tomu se příchod k normálním vlakům musí téměř hledat, a něčeho jako zvýšené nástupiště tu nejsou ani náznaky. Kolejí pro osobní dopravu je tam pár (nebo řekněme dva páry) a vlaky si tam namísto vytváření pohodlných přípojů spíš navzájem překážejí. Pragotron v kolonce "nástupiště" ukazuje pro električky jen "TEŽ" (i když tam jsou nástupiště dvě) a pro klasické vlaky neukazuje vůbec nic.
Přednádražní parčík s dominantou tanku, kde snad letos ještě nesekali trávu, svědčí o přístupu železnice k turistům. Ten je také vidět například na nedaleké zubačce na Štrbské pleso, kde jediné co se za jízdu z reproduktoru ve vozidle ozve, je ať si cestující koukají označit lístky.
Oproti tomu se příchod k normálním vlakům musí téměř hledat, a něčeho jako zvýšené nástupiště tu nejsou ani náznaky. Kolejí pro osobní dopravu je tam pár (nebo řekněme dva páry) a vlaky si tam namísto vytváření pohodlných přípojů spíš navzájem překážejí. Pragotron v kolonce "nástupiště" ukazuje pro električky jen "TEŽ" (i když tam jsou nástupiště dvě) a pro klasické vlaky neukazuje vůbec nic.
Přednádražní parčík s dominantou tanku, kde snad letos ještě nesekali trávu, svědčí o přístupu železnice k turistům. Ten je také vidět například na nedaleké zubačce na Štrbské pleso, kde jediné co se za jízdu z reproduktoru ve vozidle ozve, je ať si cestující koukají označit lístky.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko