Praha - Jak se již stalo tradicí, každý měsíc Vám přinášíme rozhovor s osobou, která je spjata s železnicí. Pan Radim Jančura ze společnosti Student Agency sice do dění na železnici zapojen není, nicméně se na vstup na české koleje chystá.
1) Kdy chcete začít provozovat osobní drážní dopravu na českých kolejích pod značkou Student Agency?
Ano, bude to pod naší značkou. Je to sice neobvyklý název, ale za 12 let existence jsme si vybudovali velmi dobré jméno a také kapitál.
2) Budete se orientovat pouze na dálkové vlaky (Praha - Ostrava) nebo i na regionální vlaky (zejména v okolí Prahy, např. Praha - Český Brod - Kolín)?
Prvním našim projektem bude linka Praha - Ostrava. Až časem bychom zvážili vstup do dotovené dopravy.
3) Jaká vozidla chcete na vámi provozované spoje nasadit? Soupravy či klasické lokomotivy s vagony?
Autobusy Student Agency se vždy odlišovaly nejem kvalitním servisem, ale také kvalitou vozidel a jejím designem. Nebude tomu jinak u vlaků - budeme mít soupravy.
4) Budete i ve vlacích prosazovat stejnou politiku (marketing, finance, kvalita služeb) jako ve "žlutých autobusech"?
Přesně tak. A mnohem více.
5) Myslíte si, že se vyplatí provozovat v Česku dálkovou dopravu i na jiných tratích, než na nejvytíženějším rameni Praha - Ostrava?
Jsem o tom přesvědčen.
6) Uvažujete i o provozování mezistátní železniční dopravy?
Naskýtá se zde prostor ve spojení Berlín - Praha - Vídeň.
7) Za jakou cenu byste prodával jízdenku na trase Praha - Ostrava a jaký servis by cestující obdrželi?
Maximální cena je 250 až 300 Kč, servis vyšší, než v našich busech, tedy i vyšší, než ve standardu SuperCity.
8) Jaký je největší problém pro vaši společnost před vstupem na železniční dopravní cestu - cena, kapacita, jiní dopravci, stát…?
Zde neexistuje žádný problém. Jen si musíme na naše vlaky vydělat. Nemůžeme očekávat pomoc státu.
9) Která společnost je pro vás inspirací - ať už v zahraničí, tak v českých podmínkách?
Určitě v zahraničí společnost Virgin Express či EasyJet. Ovšem nikoliv v kvalitě služeb, v tomto jdeme vlastní cestou.
10) Prodával byste jízdenky na vlak přes internet, ve speciálních stáncích na nádražích, v automatech, či přímo ve vlaku? Kolik nových zaměstnanců přijmete, začnete-li jezdit "žlutými vlaky" v České republice?
Prodávali bychom všude. O počtech zaměstnanců ještě nemám představu. Začínáme na zelené louce, přijímat začneme již letos. Na rozjezd projektu nám bude stačit jeden člověk (úsměv).
Děkujeme za rozhovor!
1 2 | Zpráv na stránku: |
Mám rád tento železnici a tento server. Diskuse se účastním v případě, pokud mám k článku nějaké zajímavé doplnění, nebo jako dnes, pokud článek obsahuje příliš věcných, stylistických a gramatických chyb. Stejně tak jako mně podobní to dělám, protože mi na úrovni tohoto webu záleží. Rozhodně nemám potřebu zvyšovot si tak svoje ego, nikoho ani ničí práci neurážím. O to víc mě mrzí, když mi jeden z vás příspěvek smaže (děkuji) a druhý nás všechny nazve "žlučovitými, nenávistnými remcaly a hnidopichy".
Leccos to vypovídá právě o vás, pánové.
P. S.: Pokud budeme při diskusích dodržovat určitá pravidla (příspěvky nebudou bezdůvodně mazány a nebudeme se navzájem osočovat), nebudu nucen psát takovéto off-topic příspěvky.
O. P. S.: Rozhovor neprobíhá e-mailem, zřejmé gramatické chyby lze opravovat i bez autorizace.
Kdy chcete začít...
Ano, bude to pod naší značkou
odpovědi byly přepsány tak, jak jsme je obdrželi. Navíc těmto 2 rozhovorům předhcázelo interview s panem Šimralem z Railtrans. Jistá tradice to je, o zakořeněné tradici nikdo nic nenapsal.
Nikoho nenutíme zdejší články číst!!!V případě, že máte jiný příspěvek, než k obsahu, pošlete jej autorovi jako vzkaz.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.