..: Rozhovor se zástupcem společnosti Connex Česká Železniční :..

Rozhovor Praha — Před dvěma měsíci jsme zveřejnili krátký rozhovor se zástupcem společnosti Railtrans Petrem Šimralem. Dnes jsme pro čtenáře ŽelPage připravili rozhovor s projektovým manažerem společnosti Connex Česká Železniční Jiřím Schmidtem. Věříme, že i další společnosti budou tak ochotně spolupracovat jako dvě výše jmenované a ŽelPage bude schopna čtenářům přinášet nejen informace převzaté z tiskových zpráv a agentur.

1. Usiluje společnost Connex Česká železniční o provozování osobní železniční regionální dopravy v okolí Prahy (zejména trať Praha - Čelákovice - Milovice)?

Ano, společnost Connex Česká Železniční usiluje o provozování osobní železniční dopravy v rámci pražské aglomerace. Na uvedené trati ovšem v JŘ 2006/2007 provoz nezahájí.

2. Proč nezačnou jezdit soupravy CČŽ mezi Prahou a Milovicemi? Byl problém ze strany SŽDC (nepřidělení kapacity dopravní cesty), nepokrytí spojů (nedostatek vozů/souprav) či ze strany jiného dopravce? Budete usilovat o garanci ceny za 1 km trati na určité časové období?

Důvodem jsou stavební práce na Novém spojení, konkrétně dlouhodobě vyloučená traťová kolej Praha Libeň – Hrabovka. Omezení plynoucí z této výluky mají zásadní vliv na konstrukci JŘ, obrat vozidel a využití vozového parku. Otázka na garanci ceny je nejasná. Není zřejmé, jakou cenu máte na mysli.

3. Vzhledem k tomu, že v JŘ 2006/2007 nezahájíte provoz, budete usilovat o zařazení vašich spojů do JŘ 2007/2008? Jakým způsobem byste prodávali jízdenky (internet, přepážky, automaty ve vlaku)?

Ano, budeme usilovat o provozování osobní železniční dopravy v období platnosti JŘ 2007/2008. Forma prodeje jízdních dokladů je otázkou požadavků objednatele. Nabízíme hotovostní i bezhotovostní odbavení ve vlaku. Odbavení cestujících na nádražích a zastávkách ČD bude podmíněno dohodou s provozovatelem dráhy. Předpokládáme, že všechny spoje v rámci pražské aglomerace budou integrované do tarifního systému PID. Systém prodeje jízdních dokladů a rezervace míst prostřednictvím internetu je vhodný především pro jiné segmenty dopravního trhu (dálková železniční doprava).

Connex - ilustrační foto 4. Jaký přínos by měl vstup Vaší společnosti na železniční trh v okolí Prahy pro cestující?

Přínos pro cestující je možno definovat pouze na základě posouzení provozních parametrů na konkrétní relaci. Obecně lze uvést, že naším hlavním přínosem je:
- využití moderních vozidel, poskytujících cestujícím kvalitní podmínky při cestování,
- vysoká provozní spolehlivost a pravidelnost provozu,
- vysoký stupeň provozní integrace s návaznou železniční a autobusovou dopravou – námi navrhované provozní koncepty jsou prvotně zaměřeny na rozšíření přípojných vazeb,
- zkrácení jízdních dob a doby přepravy,
- zabezpečení bezbariérového nástupu a výstupu cestujících (umožňuje-li dopravní infrastruktura),
- rozšířená nabídka palubních služeb,
- flexibilní nabídka přepravních kapacit řízená přepravní poptávkou,
- aktivní a zákaznicky orientovaná komunikace s cestujícími.

Děkujeme za rozhovor!


CSPSV | 16.6.2006 (19:24)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Rozhovory

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
19.06.2006 (7:21)  
Má někdo informace jestli bude Connex jezdit Pardubice - Hradec Králoové. Pokud by se chytil tu i lysá Milovice tlačil by na milovickou spojku.
18.06.2006 (13:25)  
Tak při letmém pohledu do návrhu JŘ je také patrné, že Connex počítal s tím, že bude jezdit i některé vlaky místo ČD, takže se mi zase nezdá, že by tomu stavba NS až tolik vadila. Spíš zatím nemají čím. A co proběhlo na DF ČD, tak také zrovna nějak nemohli pochopit potřeby Ropidu (PID) a snažili se přizpůsobit JŘ hlavně ke svým oběhům. To je ovšem JPP.
18.06.2006 (11:39)  
Ja myslim, ze "pripravili rozhovor" je trochu nadneseny termin. Mozna "polozili otazky" by bylo bliz skutecnosti.
Poslali maila by bylo asi nejvystiznejsi. Bez urazky.
registrovaný uživatel PZ 
17.06.2006 (16:30)  
MirekM: stačí si dát http://www.zelpage.cz/detail_autor.php?detail=640 a je jasno.
registrovaný uživatel MirekM  mail  
17.06.2006 (15:07)  
Jiří Hovorka: Spíš bych řekl, že ten rozhovor dělal nějaký Pražák. O spojení Pradubice–Liberec tam žádná otázka nepadla.
17.06.2006 (13:32)  
A o rychlících Pardubice - Liberec nic :-((. Takže asi taky jezdit nebudou.
17.06.2006 (12:56)  
okruzni "vyhlidkovou" jizdu pres Malesice na hlavni nepredpokladam
Tu by ale IMHO mnoho lidí uvítalo, kdyby vlak v Malešicích stavěl. Třeba zrovinka v Malešicích má pošta sběrný přepravní uzel... A tam dělá hodně lidí. Je to tam samá fabrika.
editor nebo admin ŽP Nick  mail  
17.06.2006 (12:04)  
Na Masarycku se jezdi od Lyse jednokolejne, navic s uvrati, na hlavni taky jednokolejne. Tam uz neni moc prostoru pro dalsi vlaky. Takze zahajeni provozu Viamontu od zprovozneni Noveho spojeni je asi pochopitelne, pokud nechteji vyklapet cestujici ve Vysocanech, nebo v Libni (okruzni "vyhlidkovou" jizdu pres Malesice na hlavni nepredpokladam) ;-)
17.06.2006 (11:45)  
Těch pár km z Lysé n.L. se má elekrizovat a potom můžou jezdit přímé vlaky Milovice - Praha. V bývalém vojenském městě již delší dobu probíhá rekonstrukce a jeho obyvatelé ve velké míře jezdí za prací do Prahy. Pomohlo by posunout nádraží blíž k obytné zástavbě a napřímit trať z Lysé (viz V. koridor), to už ale jsme možná v říši snů...
17.06.2006 (10:28)  
Taky si myslím,že to nebude jen tím ,,Novým spojením,,.Jinak mezi Lysou a Milovicemi jezdí jen 810,ve špičce plně využité.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko