Podle nepotvrzených informací by se mělo jednat o lokomotivy 751 161 a 742 201. Soudě podle záběrů České televize zůstává otevřená i možnost neponechání dostatečné vzdálenosti od výměny, neboť obě lokomotivy se nesrazily přesně čelem, zúčastněná 751 má poničenou jen pravou polovinu stanovště (u strojvedoucího), 742 pro změnu poškozenou přední kapotáž.
K těmto dvěma velmi závažným nehodám došlo jen krátce poté, co vydal Eurostat kontroverzní zprávu, podle níž je železniční doprava v ČR jedna z nejnebezpečnějších v EU. Tato zpráva ale sklidila ostrou kritiku odborné i laické veřejnosti.
zdroj: iDNES, ČTK, Drážní inspekce
Doplnil: -jr-
Ale k živáku-on je průšvih, že snad jen některý tratě kódujou...
Včera a předevčírem jsem byl tak 4x málem mrtvej (na silnici), z toho jednou mou vlastní zásluhou.
Člověk je v tomhle pařáku totálně otupělý.
Železniční odporníci nechť potvrdí či vyvrátí-jestliže je návěstidlo na stůj, musí to strojvůdce na živáku potvrdit jinak jde nouzová brzda?
Předpokládám že tak strojvůdce učinil (potvrdil že je na příjmu) a s otupělým výrazem se dál řítil do místa srážky.
751.162 neexistuje, viz pražská 749.162.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.