Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Kořenov - Modernizované motorové jednotky Regionova 814/914 absolvovaly 10.5.2006 zátěžové zkoušky na ozubnicové trati Tanvald - Kořenov. V úseku se stoupáním 58 promile vlak podkluzoval a ve zkoušce neuspěl. O dalším postupu se České dráhy dohodnou po vyhodnocení zkoušky.
Ozubnicová trať Tanvald - Kořenov je národní technickou památkou. Jde o jedinou ozubnicovou dráhu v České republice. Provoz na trati byl zahájen 30.6.1902 (In: Hudec, Z. - Atlas drah ČR 2004-2005).
Ozubnicová trať Tanvald - Kořenov je národní technickou památkou. Jde o jedinou ozubnicovou dráhu v České republice. Provoz na trati byl zahájen 30.6.1902 (In: Hudec, Z. - Atlas drah ČR 2004-2005).
CSPSV | 19.5.2006 (22:37)
Související zprávy
28.05.2006 (17:10)
Stejně tam nebudou jezdit
20.05.2006 (21:18)
Z technického hlediska byla zkouška 814 na zubatici nesmyslná, ale z "politického" to bylo prozíravé. Navždy se totiž umlčeli "dopravní odporníci", kteří by s podobnými nápady přišli.
20.05.2006 (12:08)
Alespoň někde nemá RegioPlevel živnou půdů
19.05.2006 (23:26)
Jak dohodnou, co to je zas za fámu? :o) Už je delší dobu rozhodnuté, že na sklonově náročnějších tratích bude jezdit regiošuk ve variantě 814+016+814.
Na výsledcích adhezních zkoušek není nic překvapivého. Sólo 810 jakžtakž vyjde, 810+010 má už velké problémy a proto se jezdí v sestavě 810+810. 814+914 musela logicky dopadnout podobně. Naopak 843+043 a 854+053 bez větších problémů.
Více o adhezních zkouškách je na http://www.zubacka.cz
Na výsledcích adhezních zkoušek není nic překvapivého. Sólo 810 jakžtakž vyjde, 810+010 má už velké problémy a proto se jezdí v sestavě 810+810. 814+914 musela logicky dopadnout podobně. Naopak 843+043 a 854+053 bez větších problémů.
Více o adhezních zkouškách je na http://www.zubacka.cz
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko