Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Cheb - Marktredwitz - Nová vlaková zastávka „Cheb - Skalka“ na trati Cheb – Marktredwitz (Nürnberg) se v těchto dnech buduje v těsném sousedství chebského sídliště Skalka. Přístřešek s osmi sedačkami, informační tabulí a více než stometrovým peronem vyrůstá vedle železničního přejezdu u křižovatky ulice Přátelství a silnice I/6 na Pomezí. Měla by být hotova do zahájení krajinné výstavy (24.5.2006) a i jízdní řád, který bude platit až od června, by měl počítat s touto výjimkou. Myšlenka na vybudování nové zastávky vznikla právě v souvislosti s letošní Přeshraniční krajinnou výstavou Cheb - Marktredwitz, na jejíž chebskou část by z Německa mělo podle odhadů přijet až několik set tisíc návštěvníků. Trať, na které zastávka vzniká, bude přitom nejdůležitější dopravní spojnicí mezi oběma zúčastněnými městy. Na zastávce, která ponese název Cheb-Skalka, ale regionální vlakové soupravy Desiro společnosti Vogtlandbahn GmbH. budou stavět i po skončení výstavy. Vybudování samotné zastávky přijde na pět milionů korun. Město počítá s tím, že především v době konání krajinné výstavy bude nová zastávka velmi hojně využívána. U sídliště Skalka bude totiž jeden ze vchodů do výstavního areálu. Bezplatná vlaková přeprava mezi Chebem a Marktredwitz je navíc součástí základní dvoudenní vstupenky.
Snímky před a během stavby: Martin Nožička
Související odkazy: Krajinná výstava bez hranic Cheb - Marktredwitz 2006
Snímky před a během stavby: Martin Nožička
Související odkazy: Krajinná výstava bez hranic Cheb - Marktredwitz 2006
VLAK81 | 10.5.2006 (22:22)
Související zprávy
11.05.2006 (11:36)
Celou investici nehradí SFDI, přechod, chodník a osvětlení hradí město, projekt na zastávku hradilo město, neb původně mělo zastávku též financovat. SFDI hradí výstavbu zastávky
11.05.2006 (6:58)
Komunikace už není I/6, ale stala se silnicí II/606. Pro přecházení se buduje nový chodník a místo pro přecházení se středovým ostrovem z betonových city-bloků. Celou investici hradí SFDI, podle původního projektu bylo navíc nástupiště ještě prodlouženo z důvodu zastavivání zdvojených souprav DB Regio a Desiro.
11.05.2006 (4:32)
...ale už několik let se na hr. přechod Pomezí jezdí po obchvatu. Původní hl. silnice je používána daleko méně než dřív.
10.05.2006 (23:25)
Akorát má obavu, aby někdo ze sídliště vůbec na tu zastávku dorazil. Pokud vím, tak musí přejít jeden z hlavních tahů městem.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko