..: Kyslíkové masky a lékařský tým ve vlaku :..

StručněPeking - Od července začne jezdit vlak mezi tibetskou Lhasou a čínskou provincií Čching-Chaj. V tomto vlaku bude mít každý cestující k dispozici kyslíkovou masku a vlak bude doprovázet lékařský tým. Důvodem tohoto opatření je vysoká nadmořská výška trasy vlaku. Téměř 1.000 km jede vlak ve výšce nad 4.000 m n. m., nejvyšší bod leží v 5.072 m n. m.

Zdroj: Aktuálně.cz


CSPSV | 25.4.2006 (22:59)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Čína


  1 2      Zpráv na stránku:   
26.04.2006 (22:40)  
Nechcete dát kyslíkové masky a lékařský tým také do přeplněného žabotlamu na 171 ve špičce pracovních dnů s 500 cestujícími na palubě? :))

Jinak té trakci není nadmořská výška zcela lhostejná, protože s řidším vzduchem se hůř chladí. Elektromotory i výkonová elektronika musejí být na takové chalzení dimenzovány.
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
26.04.2006 (19:37)  
To jsi mě trochu nepochopil. To ani nejde.

Ale prostě těsnění skříně rychlovalků je takové, že se stejně nedokáže úplně ideálně vyrovnat se skokovými změnami tlaků. Kdyby tam byla klasická otvírací okna a dveře, tak by to bylo samozřejmě úplné maso.
registrovaný uživatel honzaW  mail  
26.04.2006 (17:30)  
ty jsi oteviral dvere pri 300 km/h ? neni to trochu blbost???
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
26.04.2006 (11:52)  
Nevím jaká tam je trakce. Jestli tam je elektrika, tak bych problém neviděl. A pokud diesel, zcela určitě to bude TDi, takže tam je jedno v jaké výšce pracuje. Přeplňovaný motor má s výškou zhruba konstantní maximum výkonu.

Otázka také je, jaké se používají vozy. Pokud jsou tlakotěsné, tak to musí být pořádná pecka při otevření dveří. I když tedy není tlakotěsný jako tlakotěsný. Přeci jen na železnici se to nedělá tak důsledně jako v letectví, takže tam určitý pohyb tlaku mezi vagonem a okolím je.

Vyzkoušeno v TGV při míjení souprav nebo "průletu" tunelem při V=300 km/h.
26.04.2006 (11:06)  
Já jsem v Číně startoval s Boeingem jen z výšky 3300m a rozdejchal jsem to. Horší byl přílet, když ty pánové co nás přivítali tvrdili, že jsou Tibeťané :-) a šoupli nás pak "pracovat" na 2 týdny do hor do 3600m (i 4500). To nešlo odmítnout, i když ubytování nesplňovalo dohodnutý hotelový standard.
registrovaný uživatel pájin 
26.04.2006 (10:04)  
Co " dýchání " lokomotivy? Stačí jen výkonný kompresor, nebo i další úpravy?

Nemám vůbec představu, co na to materiál brzdových hadic, asi bych toho našel víc.

Zabývám se i okřídlenou dopravou, a také v tomto oboru je v Číně věnována pozornost problémům souvisejícím s nadmořskou výškou. Přistát/odstartovat s Boeingem ve 4 tis. taky není sranda a problémy jsou pro nás dole často nečekané, proto se ptám i na vlaky.
registrovaný uživatel Ondra 
26.04.2006 (8:41)  
Tak co? Kdo tam pojedete fotit? :)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko