..: ČD hodnotí provoz jednotek pendolino s vysokou spokojeností – po stránce provozní i zákaznické :..
PendolinoČR - Rakousko - Souprava pendolino absolvovala v minulých dnech úspěšně zkoušky na tratích v Rakousku. České dráhy hodnotí současný provoz jednotek pendolino s maximální spokojeností – vlaky vykazují vysokou provozní spolehlivost a o přepravu spoji SC Pendolino je velký zájem ze strany zákazníků. Doposud spoji SC Pendolino cestovalo přibližně 160 tisíc cestujících.
„Služba SC Pendolino se pro České dráhy stala páteřním produktem pro přepravu cestujících na trase Ostrava – Olomouc – Pardubice – Praha. Z hlediska podílu na počtu přepravených cestujících se staly nejpopulárnějším způsobem dopravy mezi severní Moravou a hlavním městem České republiky. Prioritou pro České dráhy je nyní dokončení strategie dalšího rozvoje produktu SC Pendolino“, říká Jiří Kolář, náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu.
V současné době dokončují ČD zákaznickou strategii zaměřenou na další posílení nabídky garantovaného kvalitního spojení velkých metropolí Moravskoslezského kraje s Prahou – využívající spoje SC Pendolino jako páteřní produkt. České dráhy hodlají využít systému tzv. hvězdicových garantovaných přípojových vazeb do nástupních přepravních uzlů Ostrava hlavní nádraží a Ostrava Svinov tak, aby cestujícím nabídly ucelenou službu přepravy z jakékoli metropole Moravskoslezského kraje do Prahy za dobu kratší než 3 hodiny 50 minut. Tento přepravní systém bude navíc obsahovat komplexní servis pro zákazníka – včetně minimálních garantovaných „přestupových oken“ v rozsahu několika minut, přestup v rámci jednoho nástupiště, doplňkový servis a současně jednoznačné a zjednodušené marketingové pojmenování směrem k zákazníkovi.
Současně s dalším rozvojem služby SC Pendolino na lince Ostrava – Praha se blíží nasazení souprav také na vlaky do zahraničí. Zde je pro České dráhy prioritou zahájení spojení do Bratislavy – poprvé v historii za dobu kratší než 4 hodiny – 3 hodiny 52 minut. I na této lince zvažují ČD potenciál obdobného špičkového zákaznického servisu, jaký je poskytován ve vlacích SC Pendolino na trase Ostrava – Praha.
V minulých dnech se souprava pendolino s pořadovým číslem 001 vrátila z testů na rakouské železniční síti. Během přibližně týdenního testování byl zkouškám podroben průjezd soupravy tzv. malými oblouky. Tyto testy proběhly s kompletní úspěšností – čímž byl završen jeden z posledních předpokladů pro schválení provozu jednotek v zahraničí.
České dráhy jsou velmi spokojeny s provozem souprav pendolino, který považují za úspěšný a spolehlivý.

Zdroj: Tisková zpráva ČD


Petr Nemec Poslat mail autorovi | 24.4.2006 (19:30)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel lada 
26.04.2006 (7:13)  
to zirecek: Obsazenost pendolin je dlouhodobe prumerne kolem 1/3. Alespon tak to je dle PR zprav CD. Kdybychom tomu verili, tak teto obsazenosti se da napriklad dosahnout tak, ze 4 spoje denne jsou plne a 8 zcela prazdnych. No a ono to tak zhruba je! Ranni a vecerni spoje jsou plne a ty poledni zeji prazdnotou. Kdyz omezite cestujicim jine vlaky (zruseni manazera, planovane zruseni Kosicanu), tak do toho pendolina proste sednou.
25.04.2006 (18:08)  
SC 505, 12:21 odjezd z Olmika na Ostravu: na nástupišti vystoupilo více personálu než cestujících, cca 4 cestující. Vlak liduprázdný. Prosím, vysvětlete mi někdo, kde je pravda, když tu čteme tyhle tiskovky? Budu rád za osvětu.
25.04.2006 (17:47)  
no Pendla mám rád. ale když jsme byli kolem oběda v České Třebové. tak tam jeli během 10 min. tři pendolina 1. PENDOLINO bylo IC Brněnský Drak a další dvě byli SC.
IC bylo narvaný ale obědvě SC teda nic moc. aspon je videt že by ČD udělali lépe kdyby jezdila jako IC.
registrovaný uživatel vb007 
25.04.2006 (10:52)  
Kdyby se to dalo rovnou Italům tak jich mohlo být deset a už by pár let jezdily a ten vnitřek je škoda že neudělali jako u těch pendolín co jezděj na severu. Jó holt "české cesta". Sedačky jsou zbytečně tlusý (málo místa na nohy, zvlášť na konci vagónu)a málo pevný.
25.04.2006 (9:54)  
Souhlas s Zireckem, naco pak jsou rekonstruovane banany? Aby jezdily Nexy? Jenom at jsou 680ky co nejdal (od nas). Ja bych z toho udelal houpacku pro decka nekde na kuse koleji
25.04.2006 (9:52)  
České dráhy jsou velmi spokojeny s provozem souprav pendolino, který považují za úspěšný a spolehlivý.
Ale pro jistotu se cystají proto podat trestní oznámení...
25.04.2006 (7:59)  
K úsměvu je jak si chválí takový druh vlaku na vnitrostátní spoje malé země. Prvotně to bylo určeno na Vídeň-Berlin. Budu rád, když bude řada 680 jezdit do Bratislavy a ubydou na Ostravu, aby uměle nevytlačovala IC. Při takto napsaných tiskových zprávách nabývám dojmu, jak je to úspěšný produkt, budeme muset nakoupit další desítky řady 680, abychom pokryli velkou poptávku, :-).
25.04.2006 (7:55)  
Tak jde jen o měřítko pohledu, Horní Dolní bude metropole liduprázdné oblasti v horách, :-).
registrovaný uživatel lada 
25.04.2006 (6:40)  
Vice takovych zprav! Hned zacinam den s usmevem na tvari :-)))
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko