..: Další dopravci na trase Praha - Ostrava budou konkurencí pro autobusy, ne pro ČD :..
CDT 680 pendolinoOstrava - České dráhy zareagovaly na články v tisku a dnes vydaly tiskovou zprávu s názvem České dráhy chystají koncept spojení aglomerací Moravskoslezského kraje s Prahou za nejvýše 3:50 hod., doba spojení Ostravy s Prahou se přiblíží 3 hodinám. "Případný příchod dalších dopravců s pomalejším spojením a cenovou nabídkou odopovídající stávajícím nabídkám ČD by byl spíše konkurencí pro autobusovou dopravu.", sdělují ČD v tiskové zprávě.
České dráhy připravují zákaznickou strategii zaměřenou na další zrychlení mezi Moravskoslezským krajem a Prahou. Jedná se o 3 body - zrychlení spojů SCP na úroveň 3 hodin, garance přepravy z aglomerací MS kraje do Prahy do 3:50 hod. a zavedení zcela nových typů spojení. Českých drah se zřejmě nedotkne případný vstup dalších dopravců, kteří by na trh přišli s nabídkou výrazně pomalejšího spojení s menším počtem zastávek za ceny, které odpovídají cenové nabídce Českých drah. Tato spojení by byla spíše konkurencí autobusové a individuální automobilové dopravě. Naopak by spíše posílila železniční dopravu na tomto rameni. České dráhy zmiňují, že potencionální přepravci zatím ještě nemají schválena vozidla pro provoz v České republice. Zajímavě zní informace, že cestujícímu je VŽDY AUTOMATICKY NABÍDNUTA NEJVÝHODNĚJŠÍ CENA - průzkum ČD center, který vypracovala Želpage v roce 2005, odhalil pravý opak.
471České dráhy připravují i nová spojení z celého MS kraje, u kterých bude minimální doba pro přestup, přestup bude probíhat v rámci jednoho nástupiště a cestující mohou očekávat doplňkový servis. Současně dojde ke zjednodušení marketingového pojmenování směrem k zákazníkovi. Současně ČD připravují produkt nových spojení zaměřených na trase Praha - Ostrava na specifickou skupinu zákazníků, který nebyl doposud na této relaci nabízen. Lze předpokládat i zkrácení jízdních dob vlaků IC/EC.

Zdroj: Tisková zpráva ČD


CSPSV | 19.4.2006 (12:25)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
20.04.2006 (20:55)  
To je zahrnuto v tom dobre:-)
registrovaný uživatel Racek 
20.04.2006 (16:29)  
M: to "ale" jsem nepochopil, když píšeš jinými slovy to samé, co si myslím já ... ;-)
Jediné co bych doplnil, že kromě "dobre a spravedlive" by ten provozovatel měl být vybrán taky v rozumném čase a ne tak, jak to ředvádí české MD
registrovaný uživatel M 
20.04.2006 (15:03)  
Racek - mno, to je sice pravda, ale:
-CD tam jezdi jen diky tomu, ze tam jsou dotace, z listku tech lyzaru by se to nezaplatilo...
-CSA take nemaji pravidelne spojeni Brno-Gdyne (maji tam nekde letiste?:) a dobre vedi proc...
=> do Zabrehu bude jezdit "vzdy" jen dotovany vlak, jde jen o to, aby byl "dobre a spravedlive" vybrany jeho provozovatel(e)
registrovaný uživatel Racek 
20.04.2006 (14:31)  
2 fpavel: protože ty obyčejné rychlíky ČD jsou dotované a nemá cenu soutěžit dotovaným produktem. S nedotovaným TISem se konkurence musí poprat o zákazníky, ale s dotovaným rychlíkem se musí poprat o ty dotace. A to je horší, neb je rozděluje stát a ten sice neví co chce, ale nedá pokoj, dokud to nedostane (= není schopen se rozhodnout, komu dotace dá)
registrovaný uživatel fpavel 
20.04.2006 (14:04)  
To je fakt, ale alespoň jezdí každé 2 hodiny obyčejný rychlík ČD, který častěji zastavuje. Proč RT nebo SA nechtějí provozovat také takový spoj ?
20.04.2006 (11:43)  
A co když Zábřehem prosviští nejprve SC, po něm EC a nakonec Ex jednoho velkohubého dopravce. V čem je dnes rozdíl?
registrovaný uživatel fpavel 
20.04.2006 (11:37)  
Ale zase ČD mají výhodu, že provozují navazující síť vlaků v přípojných stanicích a plošně obsluhují území. Já třeba nepotřebuji jezdit do Ostravy, ale jezdím na lyže do Jeseníků. Potom je mi málo platné, když Zábřehem na Moravě prosviští několik skvělých souprav od několika dopravců, když tam ani nezastaví, natož aby měly přípoj do Hanušovic :-) .
registrovaný uživatel lada 
20.04.2006 (6:33)  
Ta zprava je myslena vazne nebo je to nejaky dobre udelany test na tema, co lide jeste vydrzi?
registrovaný uživatel PES38 
19.04.2006 (23:38)  
Ta tisková zpráva, to je strašný. To asi bude dělat ten zbytkáč po velikonocích...
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
19.04.2006 (20:49)  
Pardon, myšleno bylo Z21500 ("ZTER").

http://www.railfaneurope.net/pix/fr/electric/emu/Z21500/SNCF_Z_21509-1.jpg

Vmax: 200 km/h, délka: 79,024 m, trakce: 1500 V SS a 25000 V 50Hz (nebude problém upravit na 3000 V SS pro provoz v ČR), výkon na hřídeli 1760 kW, stálá tažná síla 120 kN, vzdálenost a doba nutná pro dosažení 200 km/h: 10500 m / 4 min 30 s, residuální zrychlení při 200 km/h: 0,03 m/s2

Brzdění (nouzové/provozní): z 200 km/h - 1390m/1590m, ze 160 km/h - 900m/1060m, ze 120 km/h 530m/630m

Možnost sériového řízení až 3 jednotek (1 jednotka = 2 krajní hnací vozy + 1 vůz vložený)

řízení výkonu: IGBT
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko