..: Návrh jízdního řádu ČD 2007 :..

ČDPraha - Redakce ŽelPage obdržela Návrh jízdního řádu na příští rok. Najdete v něm celou řadu novinek - kromě změny koncepce dálkových vlaků na Ostravsku přes novou soukromou expresní linku Praha - Ostrava po bizarní výletní expres Varnsdorf - Karlštejn s křídly Jedlová - Františkovy Lázně a Mladá Boleslav - Kutná Hora.

Na celé řadě tratí zjevně není rozhodnuto (Mariánské Lázně - Karlovy Vary, Liberec - Harrachov, Trutnov - Žacléř, Pardubice - Liberec, Plzeň - Domažlice…). Není navržen žádný vlak mezi Krupou a Kolešovicemi, jen o víkendech mezi Libuní a Lomnicí nad Popelkou, jen jednou denně mezi Jabloncem a Rokytnicí nad Jizerou, naopak by se mělo opět jezdit pravidelnými vlaky do Mladče. Příjemnou změnou k lepšímu je větší nabídka rychlíků z Prahy na východ, cca každou hodinu minimálně jeden. Není bez zajímavosti zrušení přímých osobních vlaků Praha Mas. n. - Pardubice hl. n. (až na několik málo výjimek). Nově by měly soupravy otáčet v Pečkách, v Kolíně by měly jen krátce zastavovat. Patrně to souvisí s plánovanou rekonstrukcí stanice Kolín. Další zajímavosti nám jistě rádi doplníte sami v komentářích.

Dodáváme, že jde o pracovní materiál, nikoliv schválený jízdní řád, a jako již tradičně nás ještě čeká mnoho změn. Navržený rozsah dopravy je podmíněn uzavřením smluv s ministerstvem a kraji, přidělením kapacity železniční dopravní cesty atd., některé odvážné obchodní projekty se nemusí vůbec realizovat a naopak se mohou ještě objevit další. Návrhy na úpravu jízdního řádu je vhodné adresovat na obce a krajské úřady.

Jízdní řády můžete porovnávat v našem přehledu tratí nebo si stáhnout celý návrh JŘ 2007.


Nick Poslat mail autorovi | 13.4.2006 (22:52)
Related newsopen/close

More on Jízdní řád

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
14.04.2006 (10:43)  
PZ:
No já do toho zase tolik nevidím, ale co vím, tak tyto věci se mohou zásadně měnit ještě někdy v říjnu, takže i v tomto bych byl velmi rezervovaný.
Registered user PZ 
14.04.2006 (10:08)  
Super. Děkuji. A ještě jedna věc jsou vlaky a druhá řazení. To se dělá kdy?
14.04.2006 (10:06)  
PZ:
Ve výsledné podobě JŘ nikdy nezůstane oproti prvnímu návrhu kámen na kameni. Už jsem se tím několikrát spálil, naposledy vloni, kdy měla podle 1. návrhu jezdit (skoro?) všechna Pendolina do Brna a vytvořit tak na trase Brno-Praha po celý den hodinový takt EC/IC, poslední vlak z Prahy 19:40... no a nesplnilo se z toho NIC, nakonec vše zůstalo víceméně při starém, nastala jen mírná zlepšení. Takže když v návrhu vidím spíše zhoršení této trasy (už nepojede žádný přímý ranní vlak na Karlovy Vary / Cheb; ruší se večerní obyč. rychlík po 20:00 z Prahy, o pět minut se zpomalí cesta EC Praha-Brno), neberu to vůbec vážně, protože těch změn bude opravdu velmi mnoho, a to i koncepčních. Buďte v klidu.
Registered user Petrr 
14.04.2006 (9:46)  
Na trati 144 (Nové Sedlo u Lokte - Bečov n/T) jsou navrženy vlaky do zastávky Loket předměstí, tj. po nyní uzavřeném mostě přes Ohři. Že by se letos chystala nějaká investice?
Registered user PZ 
14.04.2006 (9:31)  
Jak se tak dívám, tak ten návrh je celej postavenej na hlavu. A nejste sami, kdo nechápe změny. Třeba trať 301, kde dosud jezdily rychlíky s čísly 925-926,928-929,930-939,1402 a 1422 by měly jezdit 871,873,876,908,909,930,931,932,970,972-975,977,1400,1401... Už teď v tom mám číselnej guláš. Natož ještě se pak orientovat na nádraží v hlášení v těch číslech... A ještě ty k**** přesunuly rychlík v 7:09(PV) v prac. dny na 8:35!!! A jak asi budeme jezdit do školy!?!?! Je tu veden Os v 6:27 a v 7:00! A to budou jezdit buď žaby nebo x+3B(d)t... Už ať mám ten řidičák!

A ještě jedna technická... Jak velká je šance, že se ten návrh změní?
Registered user PZ 
14.04.2006 (9:14)  
RT Express bude tažen ES64F4 patrně z Dispoloku a souprava bude v začátku v sestavě A + WR + B + B + B + B, vozy budou klimatizované s nejvýše šesti místy v oddíle. Tak bylo řečeno ve fóru. http://forum.zelpage.cz/viewtopic.php?p=10254#10254
14.04.2006 (8:57)  
Railtrans podle mě bude vedený klasikou.

030 je katastrofou pro do Hradce Králové dojíždějící (nejen školáky). Také turisty hojně využívaný 1880 (v návrhu 980) o víkendu nejede. Přibylo sice hodně vlaků ale na ho*** protože nenavazují na koridorové vlaky. Jistým pozitivem je večerní spojení do Dvora Králové, ale pouze v 5,6. Dle mého názoru je verze 030 v této podobě neschválitelná.
Registered user Honza215  mail  
14.04.2006 (8:40)  
tak jsem taky koukal. Trať 041 ej katastrofa. Např. žáci školy ve Všestarech potřebujou být v 7:45 ve škole a takhle aby to stihli tak budou muset jet o vlak dřív a čekat dlouho před školou a, protože jinak by přijeli na nádraží 3 minuty po zvonění a ještě musí jít přes celou obec. Takže to asi ten na 041 neprojde, protože jak sem tam koukal kvůli těm raním vlakům budou souboje velké. Je to zkrátka na .....
Registered user Karel K.  mail  
14.04.2006 (8:08)  
Co je také zajímavé, že podle Centrální evidence dotací ze státního rozpoču měla společnost RAILTRANS dostat dotaci 74 800 Kč (možná je to v ticících, ale to tam nikde nepíšou), z níž zatím vyčerpala polovinu.
Viz
http://cedr.mfcr.cz/cedr3i_internet/cedr3/prijemci_dotace.aspx?IdSSSC=8e9b1f76-3be8-40a6-90a6-35df2778bd8c&IdSSSN=8e9b1f76-3be8-40a6-90a6-35df2778bd8c&Ico=26361485&Obec=Sokolov

Registered user Karel K.  mail  
14.04.2006 (8:04)  
RAILTRANS nebude Student Agency. Soudě dle OR.

STUDENT AGENCY, s.r.o.
sídlo: Bašty 2, 60200 Brno okres: Brno-město
Společníci s vkladem: Ing. Radim Jančura , rodné číslo 7201125536

RAILTRANS s.r.o.
sídlo: Spartakiádní 1979/4, Sokolov
Společníci s vkladem: Petr Šimral , rodné číslo 6802061651 Atletická 1997, 35601 Sokolov
Radan Stift , rodné číslo 6409161165 Březinova 341, 40753 Jiříkov-Starý Jiříkov
datum zápisu: 22.10.2003
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko