..: Pendolino se zatím na Slovensko nepodívá :..
680Bratislava - Na Slovensku byl přerušen proces schvalování provozu soupravy pendolino. Úředníkům chybí potřebné dokumenty, které zatím česká strana nedodala. České dráhy plánují nasadit pendolino na trati z Prahy do Bratislavy a z Prahy do Vídně. Ani v jedné zemi však zatím nemá potřebné povolení.
Lubomír Mitas z generálního ředitelství ŽSR řekl: "Nebyl předložený dokument o schválení vozidla příslušným úřadem České republiky. Nebyl také předložený protokol o výsledcích zkoušek rušení zabezpečovacího zařízení provozem rychlovlaku". Přerušený proces bude obnoven po dodání uvedených dokumentů. Mluvčí ČD, a. s. Aleš Ondrůj odmítl, že by byla chyba na české straně. Potřebné dokumenty na Slovensku získají po skončení všech zkoušek, které nyní dělá český Drážní úřad.
Podle Ondrůje začne pendolino do Bratislavy a Vídně jezdit ihned, jakmile bude vydáno povolení. Nebude se čekat na změny jízdních řádů. Mělo by to být již v prvním pololetí letošního roku. Tiskové oddělení ZSSK naopak uvádí, že pendolino nebude zajíždět do Bratislavy od původně oznámeného termínu 26.3.2006, ale stane se tak pravděpodobně až od 2. změny JŘ 2005/2006, která je plánována na 28.5.2006.
Pendolina měla do zahraničí vyrazit 11.12.2005, poté byl termín posunut na přelom února a března. Dalším termínem byla neděle 26.3.2006. Nově se počítá s prvním pololetím letošního roku.

Zdroj: Aktuálně.cz, ZSSK


CSPSV | 21.3.2006 (19:44)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Slovensko (celé)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
23.03.2006 (22:03)  
Zlomek porizovaci hodnoty je i tri poloviny:-))
23.03.2006 (19:44)  
...víc než polovina příspěvků je o jídle, o jeho ceně a kvalitě. Mmch, všiml sis smajlíka? Nemyslel jsem to až tak vážně. Jsem ale zvědavý, kdy a kam se Pinďa s cestujícími poprvé vydá za hranice. A je podivné, že toto se řeší doposud. Normy sousedních železnic byly určitě známy již při výrobě a zatím to jezdí jen v CZ. Před kolika lety přijel (s problémy) první Pinďa do Čech? Kdy začal schvalovací proces v D, A či SK? Proč je třísystémová jednotka uváděna pod jedním systémem jako produkt nejvyšší (leč velmi pochybné) kvality? Banán či Peršing se slušnými vagóny vykoná službu ve stejném čase a v lepší kvalitě za zlomek pořizovací hodnoty.
registrovaný uživatel M 
23.03.2006 (19:21)  
Tzn., ze v kazde vete musi byt alespon jednou uzito vyrazu vlak nebo zeleznice?
23.03.2006 (19:19)  
Debata o Pendolinech na Slovensko se stočila docela zajímavým směrem. Myslel jsem si, že zdejší server je o železnici a ne o kulinářských specialitách :-))) Jinak si myslím, že bratia od Dunaja nám tuto "italskou pomstu" závidí. Kdyby ale věděli, co je to zač, tak by je závist přešla.
registrovaný uživatel M 
23.03.2006 (19:18)  
Moment - takze pokud uroven jidla neni zrovna premiova, tak to potom neprimo potvrzuje i to moje (resp. to, co si myslim, ze si mysli vetsina lidi:), ze vykon/cena jidla je ve vlacich ve srovnani s "kamennymi" spatna, ne?

Aspon teda, kdyz nekde maji smazeny syr velikosti balicku papirovych kapesniku se ctyrmi unavenymi bramburkami za 40 a jinde cm tlusty platek z cihly s kopou brambor a zeleniny za 60, tak ta druha mi prijde vyhodnejsi
registrovaný uživatel tenzor 
23.03.2006 (19:11)  
Jezisi to je ale blbost... A co ty davy lidi z Ostravska, kterym nic jineho nez IC/EC nejezdi a nemaji na vyber ???
Mohl bych se zeptat, do ktereho mesta z Ostravy nic jineho nez EC/IC nejezdi? Pokud je to Praha, pak to proste neni pravda, jezdi tam autobusy i rychliky s prestupem v Prerove (pravda jediny ranni spoj s prestupem rano neco vypovida o urovni CD).
Argument s kvalitou jidla beru, mela by byt odpovidajici urovni vlaku - ovsem kdyz vezmu v potaz nase EC/IC tak mozna je :(
registrovaný uživatel M 
23.03.2006 (18:46)  
Vy duchodci...:-)
registrovaný uživatel Budulinek4  mail  
23.03.2006 (18:10)  
"clovek ktery je ochoten priplatit za EC/IC (a za to ze cestuje vlakem a ne autobusem), by nemel mit problemy zaplatit vic za obed"

Jezisi to je ale blbost... A co ty davy lidi z Ostravska, kterym nic jineho nez IC/EC nejezdi a nemaji na vyber ???

Osobne do jidelnaku uz z principu nechodim, byl jsem tam jednou a stacilo. Kvalita jidla jak v te nejhnusnejsi IV cenove, obsluha priserna. Bylo to ve WRm na tehdejsim IC505.
Kdyz jsem byl v baru v Pendolinu SC511, tak netekla voda, jeden clovek prisel reklamovat studenou pizzu, aby mu ji jeste ohrali, dalsi clovek chtel bagetu, ale pry uz zadnou nemaji a ja si vychutnal kapucino za 29 Kc na urovni, ktere ve zlutaku dostanu zadara...
Takze radeji si kupuju bagetu nebo se najim mimo vlak a to zduraznuji ze nejsem student...
registrovaný uživatel tenzor 
23.03.2006 (13:47)  
Jinak jsem nikterak nechtel vzbudit dojem typu "kdo nechodi do jidelnaku je socka". Jako socka bych se ovsem citil, kdybych si zaplatil jizdne SC a pak sel obedvat do bufetu na stojaka :)
registrovaný uživatel tenzor 
23.03.2006 (13:42)  
Tim mizernym pomerem "vykon"/cena myslite jidelnaky nebo nase vlaky obecne? ;)
Abych to uzavrel, porad jsem presvedceny, ze clovek ktery je ochoten priplatit za EC/IC (a za to ze cestuje vlakem a ne autobusem), by nemel mit problemy zaplatit vic za obed. A stejne tak ze bufet ve vlaku pro manazery ( :) ) je ponekud zcestny.
Je ovsem pravdou, ze jidelni vuz/bufet nemusi byt pro prumerneho cestujiciho dulezity, to uznavam..
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko