..: Pendolino nedojelo z Prahy do Ostravy :..
680Pečky - Vlak SC 503 Pendolino dnes z technických důvodů ukončil svou jízdu v Pečkách (trať 011). Problémy už nastaly na vlaku SC 500, který nabral v Pardubicích 60 minut zpoždění, se kterým dojel do Prahy. Následující vlak, SC 503, kvůli tomu vyjel opožděn o půl hodiny z Prahy Holešovic a postupně zpoždění zvyšoval, na konečných 50 minut v Pečkách. Cestující si přestoupili do zpožděného (50 min.) R 243 Fatra.

Zdroj: Idnes

Garfield | 15.3.2006 (20:18)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel fil 
18.03.2006 (23:14)  
Když Němci přišli na to, že se ICT-D nepovedlo, tak ho odstavili a zakonzervovali, aby nemělo další problémy s jeho poruchami a nákladností provozu. Nyní jej snad nasadí v rámci MS v čutané. Doufám, že někdo se po celou dobu co stály, zajímal a hlavně konal, co s tím dál.
Kdyby ČD po dalších problémech opět odstavily ty italské zrůdy a nepustily je do pravidelného provozu, byl by to přínos jak pro cestující, tak pro provozovatele. Vůbec neštěstí je ve filozofii názvu vlaků. Kdyby se tam neobjevilo slovo PENDOLINO, nikdo by se nepozastavil nad tím, že tam jede souprava s lokomotivou nebo makaron. FIL
18.03.2006 (0:37)  
Nakonec to stejně zbude na vyvyklané Bčka na Fatře... .
registrovaný uživatel milan 
16.03.2006 (17:16)  
a uz to ctu tam je jeste velke...tak v tom pripade plati to, co jsem napsal...
registrovaný uživatel milan 
16.03.2006 (17:15)  
tenzor: to byste se divil...definujte "slušná firma"

co by udělal takovej manažer? pěkně by se nasral a nechtěl bych být průvodčím :) nadával by zbytek cesty a bůhví, co potom
registrovaný uživatel tenzor 
16.03.2006 (17:14)  
Nerekne si nic, zadny manazer aspon trochu slusne velke firmy vlakem jezdit nebude a uz vubec ne s CD :)
16.03.2006 (16:15)  
Celkem by mě zajímalo, co si asi o ČD řekne manažel spěchající do Ostravy, když ho za Prahou přinutí nasednout do rychlíku Fatra.
registrovaný uživatel PeNik 
16.03.2006 (14:36)  
Ad Petr P.: Neškodilo by uvést, jaké například další věci. Jako první bude "mikrovlnka", která částečně vytáhla trn z paty výrobci. Co jsou ty další komponenty?
registrovaný uživatel Lopik  mail  
16.03.2006 (13:33)  
Včera jsem jel R243 Fatra, na hlaváku v Praze asi v 8:13 projíždělo Pendolino 006, které nás v Poříčanech předjíždělo, ale rychlostí asi 40km/h, poté jsme se za ním došourali do Peček, kde stálo na 1.dopravní (traťové) koleji, my přijeli na 3. Pár lidí k nám přistoupilo, ale hlavně z Os, který prý nejel. Z toho vyplývá, že na SC500 nejela 006, ale něco jiného a to buď 004 nebo 007, protože zbytek Pendolin jsem ten den viděl. A podle Babitronu každý jasně pochopí, že souprava z SC500 vůbec nejela do Holešovic, ale na Hl.n. Takže příště prosím nekopírat články z Idnes atd.;-)
16.03.2006 (12:16)  
Karel K. : Tim chces rict, ze 1541 je "sockovy vlak"?
16.03.2006 (11:28)  
ad PeNik:
... Vždyť je to technologie stará více než 10 let!!! A jinde v Evropě jezdí bez problémů. ... -> Ano, ale ne s českými komponenty. V pendolinu nejsou jenom sedačky České výroby, ale i plno jiných věcí.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko