..: Včerejší problémy s trakčním vedením :..
363Soběslav - Dne 15.2.2006 v 11.23 Eso 363.067 v čele rychlíku 633 (Praha - České Budějovice strhlo mezi stanicemi Roudná a Soběslav asi 400 metrů trakčního vedení a lokomotivě se poškodily oba sběrače. Provoz v tomto úseku byl přerušen až do téměř desáté hodiny večerní a vlaky v té době nahradily autobusy. Původně měl být provoz obnoven již po páté hodině odpolední.

Jako by jedna závada na trati 220 nestačila, odpoledne strhlo trakční vedení Eso 363.083 v čele rychlíku 644 mezi st anicemi Střezimíř a Ješetice. Lokomotiva si sběrače nepoškodila.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 17.2.2006 (19:40)
Související zprávyopen/close

18.02.2006 (11:47)  
Mimochodem, spousta popadaných trolejí, zkratů na troleji, prasklých izolátorů, se letos na 220/221 udála v noci, takže to běžný provoz nepostihlo. Také mnoho případů se událo na dvojkolejné trati 221, takže bylo možno jezdit jednokolejně. Např. toto úterý v noci byl na více než hodinu zcela přerušen provoz, jelikož Os9161 poškodil trolej v Čerčanech (zpožděním to odnesly také Sp1831 a Os9163). Hned předtím, v neděli po projetí R636 byla poškozena trolej v Senohrabech - praskl izolátor - naštěstí stanice zůstala zčásti průjezdná. Atd.
18.02.2006 (10:42)  
Ale výluka Roudná-Soběslav skutečně skončila podle plánu dříve - někdy kolem 18. hodiny - následovala napěťová výluka, kdy vlaky jezdily s přípřeží ř.742 (proto na trať vyslali R207 a poté i Ex100, které původně měly jet odklonem přes Plzeň).
Jenže téměř ve stejnou chvíli (cca17:50) strhnul trolej R644 v úseku Střezimíř-Ješetice, (na který v Táboře ještě obracela souprava od Ex533). Zde výluka skončila kolem 21.hodiny.
Mnoho vlaků mělo zpoždění kolem dvou hodin.
Mimochodem, ČD tak jízdu R207 pěkně protaktizovali (nakonec měl na hranicích 150 minut). Jenže z Prahy má odjezd v 17:53 a vzhledem k běžně hodinovému zpoždění při řešení mimořádných situací, nebyla šance ho vrátit zpět a poslat přes Plzeň. Vloni už se tak při podobné události jednou stalo, že (tehdy ještě R273) dojel až do Říčan, odtud byl vrácen do Prahy a poslán odklonem přes Plzeň.
registrovaný uživatel basnik  mail  
17.02.2006 (23:31)  
Navíc na trati 220 začíná, koukám, být docela zábava cestovat ... vypadá to skoro jakoby platilo - co den to problém ...:o)
17.02.2006 (21:28)  
Informovanost od pracovníku ČD je tragická v těhle případech. Jsem zastánce železnice, ale strávení v odklonech, v autobusech, kdy člověk fakt neví, kudma se pojede, kdy přibližně dojede do práce...uvažuju o autě.
registrovaný uživatel anmov  mail  
17.02.2006 (19:52)  
To ste si pospíšili s tou zprávou...
jinak tohle byla výluka, kde nikdo nic nevěděl - průvodčí v Os z Tábora nevěděla, jestli pojede autobus z Roudný až do Veselí nebo jen do Soběslavi, kde jsme nakonec vystoupili všichni. Po pár minutách nám výpravčí milostivě oznámil, že ten autobus nás má dopravit až do Veselí, jenže problém byl v tom, že ten autobus už odjel. Poté jsme si měli počkat na rychlíkové autobusy, které sice měly přijet během 20 minut, ale to už sem nevydržel a zavolal si odvoz autem.
Opravdu zábava.
Z toho plyne: nikdy nevěřit pracovníkům ČD ohledně zpoždění - nemusí se to vyplatit, protože těch 20 minut u R bylo na příjezdu vlaku do Tábora, takže ty autobusy to nemohly stihnout a měly ještě tak dalích 20 minut.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko