..: V Chotovinách na Táborsku vykolejil Vn 58670 - provoz přerušen :..
Ilustrační fotoChotoviny - Dnes krátce po půlnoci vykolejily ve stanici Chotoviny u Tábora na pražském zhlaví čtyři vozy nákladního vlaku Vn 58670 (prázdné německé cisterny) jedoucího z Tábora směrem na Prahu. Konkrétně při rychlosti cca 30km/h vykolejily 9. - 12. vůz, zoraly asi 100 metrů svršku, poškodily trakční vedení i stožáry a vnější prvky zab.zař. Celková škoda je odhadnuta na 1,1 milionu korun, největší škoda je na vykolejených cisternách.
Provoz na trati bude přerušen minimálně do dnešní půlnoci.
Odklizovací a vyprošťovací práce komplikuje velké množství navátého sněhu v okolí. Na místě budou zasahovat nehodové prostředky z Prahy i z Českých Budějovic.
Příčiny nehody se šetří.

Až do obnovení provozu budou rychlíky a osobní vlaky nahrazeny autobusy mezi Táborem a Sudoměřicemi u Tábora.
Vlaky 101/100, 206/207 a 533 byly, jsou a budou odkloněny přes Plzeň. V trati Praha-Tábor-České Budějovice je za odkloněné vlaky vystavena náhradní souprava, která odveze vnitrostátní frekvenci.

Jelikož je většina souprav, které jezdí na trati Praha-České Budějovice, v Českých Budějovicích nasazuje DKV Praha náhradní soupravy ve všech možných kombinacích. K vidění jsou i patrové vozy Bmto.

Aktualizováno - Ex533 Budvar jel nakonec přes Prahu-Krč a Plzeň, z Tábora byla vyslána náhradní souprava. Cestující do Tábora byli přepraveni následným R 641. Odkloněny Budvar přijel do Českých Budějovic s více než hodnou zpoždění. R 207 byl odkloněn přes Plzeň. Aby nemusela jet náhradní souprava v trase R 207, byl v Praze pozdržen R 643 do času odjezdu R 207.

Před nedělní osmou hodinou večerní byl provoz v místě obnoven. Zatím jen pro osobní dopravu a sníženou rychlostí - 10 km/h.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 12.2.2006 (11:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky

Další z regionu ČR Jihočeský


editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
14.02.2006 (18:23)  
Ani z pondělí na úterý nejel žádný náklad. Z Uhříněvsi do Sudoměřic je to skoro (co se nákladních vlaků týče) mrtvý.
12.02.2006 (21:18)  
Budvar (kmen) po 220 nejel, vzal to z Vršek na Krč, Zliví pak projel v 18:44 (tedy v ČB nějakých +70 - taky má nejkratší JD na té trati).
Více viz Kčko v ČB a okolí:
http://www.k-report.net/diskuze/messages/28/527.html?1139774959
12.02.2006 (20:12)  
Ještě detail v Chotovinách v blízkosti nádráží bydlí i vrchní přednosta UŽST Praha Smíchov.
12.02.2006 (20:11)  
Ex 101 jel jako Zvl R 10006 Dle SJŘ zvláštích vlaků je JD Praha - Plzeň Lobezské koleje - Č.Bud. 190 min + 3 min pobyt v Chrástu u Plzně.R 206 jel jako Zvl. R 10007 v Praze 12:05 + 13 min oproti JŘ 10007.R 207 jel jako 2 nsl Zvl R 10006.Navíc jela Sv 1nsl 10007 původně pro R 642 na úsek Praha Hradec Králové,nakonec jela R 635.JD pro odklonový vlak v trase Praha - Příbram - Č. Bud je 180 min + 2x9 min přepřah.
registrovaný uživatel fil 
12.02.2006 (17:29)  
Na trati 220 je značné množství rychlostních omezení. To o něčem svědčí, patrně o tom, že se do tratě investuje jen minimálně, protože se očekávájí koridorové stavby. Ty jsou mimo některých úseků v nedohlednu a tak vlaky budou jezdit stále pomaleji a častěji vykolejovat. Situace může dojít tak daleko, že trať 220 bude stále měně využívána až se najde nějaký koumák a prohlásí trať za neefektivní a dopravní zátěž sever-jih se dostane na jiné úseky. Postupy řídících pracovníků jsou velmi diskutabilní. Koridory totiž nejsou samospasitelné !!! Je třeba okamžitě věnovat pozornost zhoršujícímu se stavu úseků, po kterých se bude ještě dlouho jezdit a nenechat je rozpadnout.
fil
12.02.2006 (15:44)  
Náklady asi jezdí přes HB, tady jsem zatím oproti normálu zaznamenal snad jen 242.234 s krytými vozy FS a pár cisternami (Zs a pak ta „kontejnerová”).
12.02.2006 (13:47)  
Náhradní soupravymezi Prahou a Sudoměřicemi jsem zatím viděl dvě: 3*B+2*Bmto (R633/636), A+Bt+AB+Bg+AB+A+B+B (R637), většina vozů má navíc indexy 150,250,350.
12.02.2006 (12:38)  
Ono na ten odklon přes HB nejspíš jednou taky dojde, až bude 190 dole na měsíc zavřená...
Mmch není zrovna přesné psát u Budvaru o vnitrofrekvenci. Leda v uvozovkách:-)

Vědět to dřív, tak mohly být fotky odklonů. Večer už bude tma, ale ranní Plečka a AntiPlečka mohly vyjít.
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
12.02.2006 (12:30)  
Praha - Plzeň - ČB je výhodnější, protože vlak to projede jen o cca 40 minut pomaleji, než po 220. Na trati 200 by se musela dávat a odebírat přípřež (+20 minut) a jízdní doba je dost dlouhá... Pokud by ale byla výluka na 190 mezi Protivínem a Plzní, pak by asi nezbyla jiná možnost, než jet po 200. Pak je ještě možnost odklonu přes Jihlavu, ale to už opravdu jen v krizi.
12.02.2006 (12:18)  
Je výhodnější odklonová trasa Pha- Plzeň - ČB nebo Pha - Příbram - ČB? Osobně se mi zdá druhá varianta lepší...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko