..: Dráhy chystají na konec února změnu tarifu :..
Praha - České dráhy na konci února změní podmínky a výši některých slev. S tím se zároveň mírně změní i ceník jízdného.
První změnou je výše zpáteční slevy, která bude od 26. února na všech tratích ve výši pět procent. Zpáteční lístek bude kvůli této změně dražší o jednotky korun na všech trasách do vzdálenosti 275 kilometrů, naopak mírně zlevní na dlouhých tratích nad 300 kilometrů. Podle zástupců ČD a.s. tím „nedojde ke zvýšení průměrného jízdného“. Dráhy také postupně začnou nahrazovat jednoroční papírové Z karty, Junior a Senior pas za nové In-karty. Ty budou použitelné až tři roky a půjdou použít i u mezinárodního jízdného. Z kartu nahradí In-Zákazník za 600 korun, ale bude platit tři roky. In-Junior bude stát 600 korun za rok, což je o sto korun méně než současný Junior Pas. A In-Senior bude stát stejně jako dnes, tedy 600 korun na rok. Zda zůstane v nabídce sezónní produkt Junior Pas-léto v nějaké modifikované podobě, nevím.
Novou kartou bude roční elektronická jízdenka In-Gold za 22 tisíc korun, která půjde použít na všechny vlaky Českých drah. Bonusem za lístek, jehož cena podle drah „odpovídá třem čtvrtletním síťovým jízdenkám“, je cestování bez doplatku v první třídě a mezinárodní sleva Rail plus na evropských železnicích. Nově budou také moci využít slevové karty důchodci ze sousedních států.

Zdroj: MF Dnes

Martin Hanzal | 24.1.2006 (10:05)
Související zprávyopen/close

  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
24.01.2006 (13:52)  
Opet hluboky omyl... Na nadrazich jsou pokladny potreba, prodej pres internet je hloupost a vlaky v odjezdove stanici musi stat minimalne pul hodiny.
Jinak by stavba meganadrazi s osade zvane Brno byla prece zbytecna
registrovaný uživatel M 
24.01.2006 (13:50)  
Ja myslim, ze se waszyn hluboce myli (sakris, mam ty icka spravne?:-) Podle me zakazku na vyrobu karet vyhraje nejaka firma v absolutne ciste soutezi a fakt, ze bude vlastnena byvalym vysokym cinovnikem CD a svagrem nejakeho soucasneho bude cista nahoda
registrovaný uživatel waszyn 
24.01.2006 (13:47)  
vojtěch hrubý: samozřejmě. koupit si po netu z karty lístek z bodu A do bodu B na jakýkoliv slevový průkaz je přece mnohem jednodušší a levnější. + automaty (ale ne to co tam je teď!) na každém nádraží a většina pokladen se může zavřít.
24.01.2006 (13:36)  
waszyn: pravda. Já bych třeba uvítal, kdyby ČD zavedly prodej jízdenek po internetu třeba po vzoru DB (tzn. cenově zvýhodněné). To, co udělaly na Pendolino, je málo, a navíc věčně mimo provoz :-(
registrovaný uživatel waszyn 
24.01.2006 (13:30)  
tak jako největší výhodu v zavedení těchto karet bych viděl solidní melouch někoho z nábřeží. Procenta z výroby karet, softwaru, čteček... firmy se jistě bohatě odmění pokud budou vybrány.. Proč dráhy zavádí takový nesmysl když by měly řešit plno mnohem důležitějších věcí (přezaměstnanost, produktivitu práce, konkurenceschopnost..).
Akorát to bude stát peníze, prohloubí se ztráta a někdo se pěkně nabalí.. nic jiného mne nenapadá
registrovaný uživatel waszyn 
24.01.2006 (13:30)  
tak jako největší výhodu v zavedení těchto karet bych viděl solidní melouch někoho z nábřeží. Procenta z výroby karet, softwaru, čteček... firmy se jistě bohatě odmění pokud budou vybrány.. Proč dráhy zavádí takový nesmysl když by měly řešit plno mnohem důležitějších věcí (přezaměstnanost, produktivitu práce, konkurenceschopnost..).
Akorát to bude stát peníze, prohloubí se ztráta a někdo se pěkně nabalí.. nic jiného mne nenapadá
24.01.2006 (12:58)  
Tři roky, to je opravdu dost dlouhá doba. A předpokládám, že se In-karta nebude vydávat na počkání, ale bude se určitě muset objednat a pak dlouho čekat na doručení (jestli to bude jako s občankami, tak to potěš pánbůh :-(
registrovaný uživatel Mates 
24.01.2006 (12:46)  
no, prijde mi to ze si chce CD k sobe pripoutat zakazniky na delsi dobu ... aby jim neutekli ke konkurenci :)
24.01.2006 (12:35)  
Libor: to, že na JP byla v Pendolinu o dost vyšší cena než na žákovskou 15-26, mě taky dost štvalo. Ale teď už jem mi to srdečně jedno :-)))
24.01.2006 (12:20)  
v marketingu CD sedi uplni pitomci. mam Juniora a kdyz chcu jet pendolinem tak zaplatim napr. v I. tarifni tride o stovku vic nez studak, ktery vlastni za 40 Kc kartu na dojizdeni do skoly. tak kde sme? copak ja za 700 Kc nejsu zakaznik nebo co? takze jedu misto za 250 za 50 (obyc. rychlikem). za sedum kil bych cekal, ze se ke mne budou chovat trochu jinak (ale to uz bych odbocil a psal spis na tema "Ktery cvaker je vetsi hovado"). CD je jedina firma u nas, kterou znam, ktera na svoje zakazniky SERE uplne (sak oni se nejak do prace dostat musi) a je jim to uplne jedno, jeste shrabnou dotace (hlavne tam, kde mame monopol, ze? - napr. Breclav Prerov)
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko