Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Chodová Planá - Dnes ráno v 5:35 hod. se na železničním přejezdu se závorami v Chodové Plané na Tachovsku střetl R 353 (Frankfurt n. M. - Cheb - Praha) s kamiónem. Kamión vjížděl na přejezd ještě před tím, než byl přejezd v činnosti a zůstal na něm stát patrně kvůli závadě motoru. Vlak narazil do návěsu asi deset metrů od kabiny řidiče. Řidič utrpěl lehčí zranění, strojvedoucímu se nestalo nic. Vlak jel před srážkou rychlostí 30 kilometrů za hodinu. Po nárazu byla lokomotiva řady 363 značně zdemolovaná. Celková škoda se odhaduje přes 1 mil. Kč (škoda na vlaku byla vyčíslena na půl milionu korun, půl milionu korun na kamionu a 200 tisíc korun na zabezpečovacím zařízení. Koleje srážka na místě vůbec neponičila, ale zcela zničené je zabezpečovací zařízení na přejezdu.
Zdroj: www.dicr.cz, Foto: Michal Šíf
Zdroj: www.dicr.cz, Foto: Michal Šíf
VLAK81 | 23.1.2006 (9:36)
Související zprávy
1 2 | Zpráv na stránku: |
25.01.2006 (10:21)
ted se tam stala dalsi bouracka
24.01.2006 (17:27)
no máte pravdu klucí. byla to 046.
23.01.2006 (23:56)
No taky si mylsim, ze je to 363 046, tomu by i odpovidalo kontrolni cislice 4, ktera je z fotky patrna
23.01.2006 (18:12)
vi nekdoco to bylo za inventarni cislo?
prijde mi to jako 363 046 - ta snad jako jedina ma tyto znaky: modrozluta, zluty ramy okolo oken a cernozluty pluhy a tmavy zaluzky
prijde mi to jako 363 046 - ta snad jako jedina ma tyto znaky: modrozluta, zluty ramy okolo oken a cernozluty pluhy a tmavy zaluzky
23.01.2006 (17:24)
Ještě jednu technickou: Na mnoha úsecích se v šedesátých letech při elektrizaci udělaly směrové úpravy tak, aby podle tehdejší normy geometrické uspořádání koleje bylo možné jezdit 100. Z důvodů "uhelné trasy" se však použilo nižší převýšení koleje a stanovila rychlost 90km/h. Po "Plyšáku" se ještě před rozprášením chebské traťovky upravily některé úseky mezi Kynžvartem a Chebem na 100km/h. Od té doby došlo k úpravám normy, takže na těch samých geometrických poměrech (neplést si s "optimalizací") se dá jezdit 110km/h. To za pár miliard dle projektu SUDOPu snad bude.
Pro představu: Parametry budou v zásadě jako na trati Brno - Česká Třebová, ale jako jednokolejka. Grafikon tomu bude přizpůsoben a v případě jakékoliv nepravidelnosti budou jízdní doby ještě podstatně delší místo aby se krátily.
Pro představu: Parametry budou v zásadě jako na trati Brno - Česká Třebová, ale jako jednokolejka. Grafikon tomu bude přizpůsoben a v případě jakékoliv nepravidelnosti budou jízdní doby ještě podstatně delší místo aby se krátily.
23.01.2006 (17:03)
Garfield: "Představte si, že by ten vlak jel třeba 100 km/h....."
Ano, to si můžeme pouze představit, protože na této trati se nejezdí 100 prakticky nikde.
Ano, to si můžeme pouze představit, protože na této trati se nejezdí 100 prakticky nikde.
23.01.2006 (16:09)
koukám, že čas autor už opravil. oni nic nesbírali. první vlaky projížděli ještě kolem toho kamionu krokem. teprve po rozjezdu ranních vlaků byly zahájeny práce na jeho odklizení.
23.01.2006 (14:40)
Ještě pár technických údajů: v místě přejezdu je traťová 70km/h. Pokud by jel odbočkou, pojede 40. Takže tam je možná pomalá jízda. Kdyby jel těch 70, tak to tak rychle neposbírali.
Jinak ještě z jiného soudku. Za soudruhů se předpokládalo, že tento přejezd při modernizaci zmizí, v územních plánech se drží narovnání tratě na 120km/h, zdvojkolejnění a mimoúrovňové křížení s touto silnicí I. třídy. Bohužel kapitalističtí likvidádoři železnice prosadili tzv. optimalizaci tratě bez jakýchkoliv úprav, které by přinesly technická a provozní zlepšení. Výsledkem optimalizace je takové zvýšení traťové rychlosti, které možná umožní přesunout křižování R z Plané u M.L. do Chodové Plané. To je úžasný pokrok.
Jinak ještě z jiného soudku. Za soudruhů se předpokládalo, že tento přejezd při modernizaci zmizí, v územních plánech se drží narovnání tratě na 120km/h, zdvojkolejnění a mimoúrovňové křížení s touto silnicí I. třídy. Bohužel kapitalističtí likvidádoři železnice prosadili tzv. optimalizaci tratě bez jakýchkoliv úprav, které by přinesly technická a provozní zlepšení. Výsledkem optimalizace je takové zvýšení traťové rychlosti, které možná umožní přesunout křižování R z Plané u M.L. do Chodové Plané. To je úžasný pokrok.
23.01.2006 (14:20)
Představte si, že by ten vlak jel třeba 100 km/h.....
23.01.2006 (14:07)
Slovensko taky nic moc...
IC 120 - 85 min.
IC 121 - 25 min.
R 603 - 27 min.
R 604 - 175 min.
R 606 - 93 min.
R 607 - 21 min.
R 608 - 52 min.
R 804 - 31 min.
R 802 - 60 min.
R 803 - 20 min.
R 811 1.nsl - 57 min.
IC 120 - 85 min.
IC 121 - 25 min.
R 603 - 27 min.
R 604 - 175 min.
R 606 - 93 min.
R 607 - 21 min.
R 608 - 52 min.
R 804 - 31 min.
R 802 - 60 min.
R 803 - 20 min.
R 811 1.nsl - 57 min.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko