Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Valašské Meziříčí - Stav lokomotiv řady 750 ve Valašském Meziříčí ke dni 19.1.2006 :
750 042-4 : lok.je muzejní. Bývá stále letmo nasazována na výkonech v okolí Valašského Meziříčí. Má dosazený zimní pluh (stejný jako řada 742), s kterým v těchto dnech brázdí koleje Valašska.
750 079-6 : lok.je stále provozní, ikdyž se s ní dávno nepočítalo (proto nemá vysílačku atd.), nasazována letmo (nyní na os. vlacích na Ostravu).
750 119-0 : neprovozní, vyhořelá elektroinstalace 1. stanoviště. Stanoviště je již kompletně vyklizeno, ale je stále reálná možnost, že bude zprovozněna.
750 293-3 : neprovozní, po vykolejení v Lískovci u Frýdku (říjen 2003) byla odstavena a postupně rozebírána na náhr. díly. Dnes je to již jen oholený vrak.
Doprovodné foto: 750 042-4 s osobním vlakem v Kunčicích pod Ondřejníkem [oj]
750 042-4 : lok.je muzejní. Bývá stále letmo nasazována na výkonech v okolí Valašského Meziříčí. Má dosazený zimní pluh (stejný jako řada 742), s kterým v těchto dnech brázdí koleje Valašska.
750 079-6 : lok.je stále provozní, ikdyž se s ní dávno nepočítalo (proto nemá vysílačku atd.), nasazována letmo (nyní na os. vlacích na Ostravu).
750 119-0 : neprovozní, vyhořelá elektroinstalace 1. stanoviště. Stanoviště je již kompletně vyklizeno, ale je stále reálná možnost, že bude zprovozněna.
750 293-3 : neprovozní, po vykolejení v Lískovci u Frýdku (říjen 2003) byla odstavena a postupně rozebírána na náhr. díly. Dnes je to již jen oholený vrak.
Doprovodné foto: 750 042-4 s osobním vlakem v Kunčicích pod Ondřejníkem [oj]
Křivolaký Hanák | 19.1.2006 (15:54)
Související zprávy
20.01.2006 (18:29)
HonzaJ: máš nějakej odkaz kde si ji můžu prohlídnout?
20.01.2006 (16:46)
Já myslím, že ti brejlovci a bobiny na tom nejsou až zas tak špatně. Navíc proběhla rekonstrukce dvou 752?? na 755, která vypadá k světu. btw. neví někdo, jesti ČD budou chtít více těchto lokomotiv?
20.01.2006 (12:59)
to Darco: Myslíš počkat ještě dalších 15 let, jestli třeba ČKD nevstane z mrtvých a nevyrobí to za ty původní už zaplacené peníze? ;-))
Motorové lokomotivy pro regionální dopravu jsou v seznamu priorit někde hooodně vzadu. Mnohem potřebnější jsou kulturní vozy a lokomotivy pro dálkovou dopravu, elektrické jednotky pro příměstskou dopravu, motorové vozy nebo malé jednotky pro regionální vlaky.
Motorové lokomotivy pro regionální dopravu jsou v seznamu priorit někde hooodně vzadu. Mnohem potřebnější jsou kulturní vozy a lokomotivy pro dálkovou dopravu, elektrické jednotky pro příměstskou dopravu, motorové vozy nebo malé jednotky pro regionální vlaky.
20.01.2006 (11:53)
to Racek: klidně to mohlo čekat 25 let tak jako ve Francii. Tam začli budova kridori někdy v 50 letech. A my to tu chcem mít za 5 let. Za ty Pendolina mohli koupit lokomotivi pro regionální dopravu.
20.01.2006 (10:21)
to Darco: jako, že místo 10 let klidně mohly začít jezdit až 15 let od objednání? Podle mne měly naopak začít jezdit tak o 5 let dřív.
Ovšem vozový park v regionální dopravě s pendolinem nijak nesouvisí. Pokud by se nekupovalo pendolino, mohly se koupit nové vozy pro dálkovou dopravu (to by rozhodně netrvalo 10 let :-/ ), ale na regionální vozidla by se stejně musely najít peníze jinde ...
Ovšem vozový park v regionální dopravě s pendolinem nijak nesouvisí. Pokud by se nekupovalo pendolino, mohly se koupit nové vozy pro dálkovou dopravu (to by rozhodně netrvalo 10 let :-/ ), ale na regionální vozidla by se stejně musely najít peníze jinde ...
19.01.2006 (23:23)
Hahahaha tak teď tam můžou posílat pendolina. Přesně to co říkám zastaralej vozovej park. Hlavně že máme rychlovlaky který mohli klidně dalších 5 let počkat.
19.01.2006 (19:00)
Jak vypada ten přidaný pluh (neni nekde na netu foto?). Znamena to, ze je lokomotiva na tratich Valasska pouzivana take jako pluh? Omlouvam se za naprosto laicky dotaz.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko