Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Siemens - Společnost Siemens zmodernizuje v Austrálii spolu se svým lokálním partnerem United Group Rail 60 elektrických nákladních lokomotiv třídy 3100/3200 (25kV/50 Hz). Celková hodnota zakázky je 150 milionů eur, společnost Siemens, která je hlavním členem konsorcia, získá 85 milionů eur. Modernizaci lokomotiv konsorciu zadala železniční společnost Queensland Rail.
Siemens má na starosti řízení celého projektu a dodávku kompletního elektrického vybavení lokomotiv. Díky modernizaci budou mít lokomotivy vyšší výkon a současně se zvýší jejich spolehlivost. Zmodernizované lokomotivy mají být využity na přepravu uhlí, kdy pět původních lokomotivy nahradí tři modernizované. Životnost šestinápravových lokomotiv se prodlouží o 20 let, jejich hmotnost vzroste ze 110 na 126 tun. Maximální provozní rychlost lokomotiv zůstane na 80 km/h.
První zmodernizovaná lokomotiva by měla být dodána v březnu 2007, ročně pak až 20 lokomotiv až do konce roku 2010. Práce na lokomotivách budou realizovány v Austrálii.
Nákladní lokomotivy budou jezdit ve východní části Austrálie, kde se nachází řada uhelných dolů, odkud budouvozit uhelné vlaky 200 až 300 kilometrů k pobřežních přístavům, kde se uhlí nakládá na zámořské lodě. Vlak s uhlím se většinou skládá ze 120 vagonů a váží okolo 13.000 tun.
Siemens již získal od společnosti Queensland Rail v roce 2003 zakázku na modernizaci tří prototypů lokomotiv třídy 31/32. Tyto jednotky budou dokončeny a předány do provozu v březnu letošního roku.
Zdroj : SIEMENS
Foto : locopage.railpage.org.au/
Bližší informace o lokomotivách 3100/3200 Class
Siemens má na starosti řízení celého projektu a dodávku kompletního elektrického vybavení lokomotiv. Díky modernizaci budou mít lokomotivy vyšší výkon a současně se zvýší jejich spolehlivost. Zmodernizované lokomotivy mají být využity na přepravu uhlí, kdy pět původních lokomotivy nahradí tři modernizované. Životnost šestinápravových lokomotiv se prodlouží o 20 let, jejich hmotnost vzroste ze 110 na 126 tun. Maximální provozní rychlost lokomotiv zůstane na 80 km/h.
První zmodernizovaná lokomotiva by měla být dodána v březnu 2007, ročně pak až 20 lokomotiv až do konce roku 2010. Práce na lokomotivách budou realizovány v Austrálii.
Nákladní lokomotivy budou jezdit ve východní části Austrálie, kde se nachází řada uhelných dolů, odkud budouvozit uhelné vlaky 200 až 300 kilometrů k pobřežních přístavům, kde se uhlí nakládá na zámořské lodě. Vlak s uhlím se většinou skládá ze 120 vagonů a váží okolo 13.000 tun.
Siemens již získal od společnosti Queensland Rail v roce 2003 zakázku na modernizaci tří prototypů lokomotiv třídy 31/32. Tyto jednotky budou dokončeny a předány do provozu v březnu letošního roku.
Zdroj : SIEMENS
Foto : locopage.railpage.org.au/
Bližší informace o lokomotivách 3100/3200 Class
JRtrain | 18.1.2006 (15:05)
Související zprávy
20.01.2006 (22:53)
Jen malá technická poznámka. Class se vždy překládalo jako řada.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko