..: České dráhy zlevňují Pendolino! :..
Praha - S ohledem na neustálé problémy jednotek Pendolino dojde od zítra tj. pátku 13.1.2006 02:00 hod. do odvolání k zlevnění jízdného v SC Pendolino o 20%. Například jízdenka z Prahy do Ostavy ve druhé třídě tak zlevní o sto korun, jízdné v první třídě dokonce o 120 korun. Nově také ČD, a.s. ohlásily, že cestující, který neplatí jízdné SC, nemusí do odvolání kupovat místenku SC. Cestující však již nemají právo na návratek jízdného dle čl. 32 SPPO (20% návratek jízdného, nebo cena jízdenky při nahrazení Pendolina klasickou soupravou, či při zpoždění nad 60 minut). Vzhledem k tomu, že v provozu zůstala nasazena jediná souprava, byla dnes většina spojů SC 500 - SC 511 nahrazena klasickými soupravami. K těmto náhradám dojde logicky i v následujících dnech. České dráhy vyzvaly výrobce, aby softwarové problémy Pendolina neprodleně řešil!

Podle našich zdrojů by mělo v následujících dnech vypadat řazení vlaků SC Pendolino a EC 134/135 + IC 570/571 takto:

SC 500, 503, 506, 509 + SC 501, 504, 507 a 510 - ve dnech 13. -14.1.2006 nahrazena klasickou soupravou ve složení - Lokomotiva + Bpee + Bee + Bee + BRm + Aeel + Aeel (vše Bohumín) a opačně

SC 502, 505, 508 a 511 - ve dnech 13. - 14.1.2006 souprava 680.003

Od 15.1.2006 budou v klasické soupravě vlaky SC 500, 502, 503, 505, 506, 508, 509 a 511. SC 501, 504, 507 a 510 pak bude jezdit jednotka 680.003

Pro všechny vlaky SC vedené v klasické soupravě je stanovena maximální rychlost 140 km/h, dá se tedy předpokládat nasazení řady 162.

Vlaky EC 134/135 a IC 570/571 budou rovněž jezdit v klasické soupravě, ale bez restauračního, či barového oddílu. Soupravu dodá stanice Brno. Podle nepodložených informací by mělo dojít ke stažení vozů Aee145 a Bee z Ex 560/561 a z R 674/675.

Dočasný ceník SC Pendolino naleznete zde.


Martin Hanzal | 12.1.2006 (18:26)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Vozidla

Ďalšie z regiónu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 13      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ Glagol  mail  
18.01.2006 (10:41)  
S.paní-sice ti tu story moc nevěřím, připadá mi to jak z nějaké čítanky pro 4.obecnou-položka v osnovách z min.školství "Výchova k toleranci & bla bla". No ale staly se už divnější věci.
M-asi jsi mne příliš nepochopil. Já jsem pouze popsal svou imunitní reakci, nechápu co to má s inteligencí společného (i když ta není bohužel nijak závratná), a už vůbec netvrdím že jsem z toho nějak odvázanej.
17.01.2006 (0:45)  
Já tu tedy jen tak brouzdám, ale tady se skutečně neudržím. Víte, já jezdím normálně IC, když ani čert nebere, tak rychlíkem, jsem student, ale...Vrátím se k tomu výpisu kladů Pendolina...


1)Komfort? Ano, měřím 195cm a musím přiznat, že je tam více místa na nohy, ale to je na prázdné "čtyřce" v IC velkoprostorovém vagónu taky. A o rozumné ceně nebudu mluvit. Pro koho?
2)Liberec-Praha za hodinu, to jde, ne?
3)A kde proboha? Myslíte hlášení v Olomouci a Pardubicích, kde mi říkají, jaký mám přípoj, když stejně všichni jedeme do Prahy?
4)Po registraci a kartou nebo čím to je... jen vím, že mně to nešlo.
5)Jo, poprvé jsem se kochal, podruhé užíval, potřetí jela náhradní souprava.
6)Letěl jste letadlem? To je směšné - co do obsluhy, NIKDY! Co do prostoru, VŽDYCKY!
7)JEDINÝ a ABSOLUTNÍ souhlas. Jsem 120% nekuřák a to je to jediné, co mi maximálně imponuje.
8)Když se dvě ztrátové společnosti spojí, vznikne SC Pendolino?
9)Krom těch dvěří, co ještě? Digitální tabule z tramvají?
10)Aha, no, kvůli tomu dám fakt ty prachy. Raději budu o půl hodiny dřív v Praze a stihnu dříbější přípoj...

SC Pendolino - je hezký vlak, rychlý - relativně, a rád se jím projedu. Ale to je VŠECHNO. Pro lidi, kteří ne jako já nadšenec, jezdí vlakem do práce... byl SC Manažer určitě lepší... Kdyby stavěl v Olomouci a Pardubicích, nabral by nějakých deset minut a i ty by rychlejší jednotka stáhla, nemyslíte?
16.01.2006 (23:23)  
Glagol: Jasněže se neshodnem. Zkusím ale přeladit na pochopitelnější strunu. Já totiž nikomu nevnucuju, aby se mu ze špíny a zlodějiny dělalo volno. Váš přístup (z určitých problémových entit mít sračku, svrab etc.) je pasivní, nehledá řešení, a jeho důsledná aplikace způsobí postupnou dekadenci úrovně daného statu quo. Snažím se prosazovat aktivní variantu, tedy neuzavírat se ve svých sračkách a zvratcích, jak navrhujete, nýbrž z vlastní pozice zkusit změnit svůj postoj tak, abych sám za sebe umožnil zlepšení daného stavu. Kdybych byl Paroubkem či Karáskem, udělal bych pro to samozřejmě víc, nicméně řešení sociálních jevů mě neživí, a tak jen zlepšuji obraz oné šedivě bílé masy.
Ono se tedy dá udělat i víc: před pár lety jsme během letní dovolené na Muráni zabrousili do romské osady Tábor v Muránkej Dlhej Lúke (mimochodem, nachází se těsně pod nedobudovanou tratí Tisovec - Revúca). Dobře jsme se s tamními obyvateli skamarádili a jezdíme je tam prostě navštěvovat - zrovna tento víkend 20.-22. tam máme namířeno. Opět je tu polarita pasivních a aktivních postojů: buď znechuceně přemýšlím o tom, jací jsou Romové děsní, anebo k nim zajdu a poznám je. To byste se divili, jaké měli v těch zbořeništích čisto, jak jsou pohostinní, jak dovedou perfektně hrát na housle (tři struny stačí), jak umí vyprávět... Možná kdybyste si v těch Teplicích vyhlédl nějaké tmavé kumpány s rodinami a chodil je občas navštěvovat (klidně to můžete brát tak, jako že jdete navštívit někoho do nemocnice), mluvil byste poučeněji a fundovaněji, lépe byste si uvědomil celou problematiku. Už chápete? Pasivní x aktivní. Pomoci x škodit. Mít rád x nenávidět. (Ale uznávám, že můj postoj je zcela mimo český názorový mainstream a nikomu ho proto nevnucuju.)
registrovaný užívateľ M 
16.01.2006 (16:47)  
Glagol - po nocnim pobytu na nadrazi se mi z kterehokoliv z bezdomovcu dela spatne. Vsichni byli bili => dela se mi spatne z bilych => vsichni bili jsou smejd.

Po nocnim pobytu na Vaclavaku se mi dela spatne z cernochu => viz vyse.

Glagole, bez urazky, ten prispevek vskutku ukazuje na inteligentniho jedince...
registrovaný užívateľ Glagol  mail  
16.01.2006 (15:51)  
OT pro Starou paní-viz.morgoši, romále.
Ten rasismus-můžu ti říct, že po ročním pobytu v centru Teplic mne při setkání s kýmkoliv z tohoto etnika přepadá fyzická nevolnost.
Slovo multikulturní mi způsobuje průjem.
Po toleranci dostávám kopřivku.
Čili jsem jasnej rasista. Ne že bych z toho byl zrovna odvázanej.
Jak mohlo dojít k té změně?
Čím to asi bude?

Řešení?
dopisovateľ alebo člen ŽP Adam  mail  
16.01.2006 (15:12)  
Xapadlo2: Ja jsem jel SC 506 vcera, razeni trosku jine, dve prvni tridy, tusim Aee, Apee, BRm (u nejz jsem mel obavy, ze 160 nemuze vydrzet), Bee, Bpee a dva Beer, ale v cele rovnez 163. Tak nevim, co ty CD zkouseji... :-/
16.01.2006 (10:21)  
Zajímavosti z 16/1 - jel jsem dnes SC 502 z Olomouce, kde bylo stejné řazení, jak se píše v článku (tzn. Bpee + Bee + Bee + BRm + Aee + Aee), ale s lokomotivou řady 163!! Je pro mě nepochopitelné, že na tento vlak, u něhož má každý vůz RIC 160, je nasazena lokomotiva, která má max. rychlost 120 km/h. I přesto vlak přijel s přijatelnými 2 min. zpoždění (což svědčí o velké "vatě" v jízdním řádu Pendolina). Přitom pochybuji, že by ČD neměly v záloze alespoň nějakou lokomotivu řady 162 nebo 151 - např. v Přerově jsem dnes kolem 6h ráno viděl lokomotivu ř. 151 v čele osobního !!! vlaku na Ostravu (kde jsou vozy s RIC 120). Okolo 9.45 jsem viděl ve stanici Praha-Vršovice svoz soupravy 680.005 - že by již souprava byla nasazena zpět do běžného provozu?
registrovaný užívateľ lada 
16.01.2006 (9:18)  
Jeste se rypnu k tomu Kolinu.

1) Privital bych nejake rozumne misto na prestupovani ze smeru Berlin-Praha-Breclav na smer Praha-Ostrava (ponechme ted stranou, ze pripoje dnes temer neexistuji). Prazske nadrazi jsou na to vzhledem ke svemu vzhledu zcela nevhodna a jeste zastavuji nektere vlaky jen v Holesovicich a nektere jen na hlavnim. To by byla cesta, jak podporit zastavovani ve stanicich Kolin, Pardubice, MuN.

2) Je zde v oblibe porovnavat "pocet lidi ve spadove oblasti". Kdyz vsak cestuji vlakem na trase 270, tak mam pocit, ze by se spise mel porovnavat pocet vysokoskolskych studentu v tech oblastech. A tady Kolin znacne pokulhava.
16.01.2006 (7:38)  
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1068 tady je hezký článek Je pendolíno Demo verse na 30 dní?
15.01.2006 (20:55)  
Tož je asi věc náhody. Vypadali, že jsou dobrá partička, takže si asi rozdělují šichty neformálně a ti naši dva (vlasatej a plešatej) mají třeba strelu oblíbenou. No, uvidíme...
  1 2 3 4 5 ... 13      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko