..: Před metrem na letiště má přednost dráha na Prosek :..

letištěPraha - Pražští radní nejsou příznivě nakloněni urychlenému dobudování metra na letiště v Praze-Ruzyni. Prvořadý význam má pro pražské zastupitele prodloužení úseku mezi stanicí Ládví a Prosekem na trase C. Záměr radních ve středu tlumočil ekonomický náměstek Petr Hulinský (ČSSD).

Někteří zástupci magistrátu uváděli, že například trasa metra D se začne stavět po dokončení linky C, tedy před rokem 2010. Hulinský však ve středu uvedl, že diskuse o tom, zda nejprve stavět linku D, nebo začít s prodloužením trasy A na letiště, očekává teprve za šest až sedm let.

Pražané si tak na metro na letiště v Ruzyni budou muset počkat, byť neexistence podzemní dráhy mezi centrem a letištěm je terčem podivu mnoha zahraničních turistů.

Trasa metra A se tak pravděpodobně v příštím roce rozšíří na opačném konci, kdy u nynější konečné Skalka roste nová stanice v Malešicích. Návrh na spojení s letištěm předpokládá, že z Dejvické povede metro přes Červený vrch, Veleslavín, Petřiny, Motol, Bílou Horu, Dědinu a Dlouhou míli na ruzyňské letiště. Někteří radní však dávají přednost vybudování nadzemní dráhy, která by vyšla levněji.

Zdroj : Novinky.cz


Petrr | 1.12.2005 (6:45)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Praha


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
almo
01.12.2005 (16:54)  
no rychlodrahu a metro prosazuji lobby. stoji to vic, vypada to lip a honosne...
Marcel Štancl
01.12.2005 (14:30)  
Bude li rychlodráha tak může zajíždět na letiště klidně i pendolíno z Brna a Ostravy bez přestupu. Navíc kladno se taky musí řešit.
SCYL
01.12.2005 (13:49)  
Na letiste chci jedine zeleznici,
zadny metro!!!!!
Blažek
01.12.2005 (13:47)  
Letiště potřebuje rychlodráhu!
Proč?
Doba jízdy do centra vlakem: cca 15-20 min (minimum stanic (4x), vyšší tr)
metrem: cca 30 min (hodně stanic (11x), malá tr, malá kapacita)
almo
01.12.2005 (12:37)  
Bohuzel ti co to tom rozhoduji jezdi na letiste bud ve svych autech nebo taxikem... :( O autobusech se jim tak maximalne zda.
Tom - puvodni
01.12.2005 (12:24)  
Hele kdo me to bere nick?
01.12.2005 (12:13)  
V prispevku se snad nikde nepise, ze kdyz nejsou penize na metro (coz se ostatne prece vedelo od zacatku), nemuze se postavit at uz smichovska ci dejvicka rychlodraha - ktera spada krome statem financovane SZDC i do pilotnich PPP...
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
01.12.2005 (11:42)  
Já si jen nedovedu představit, jak to bude vypadat, až bude dostavěna ta paralelní RWY na Ruzyňi. Již dnes je cestování na/z letiště ve špičce autobusy 100 a 119 hotový otřes. Kdysi bývala špička jen ráno a kolem 18h. Dnes se začíná rozbíhat do celého dne, protože autobusy jezdí i běžní turisté, kterých je tu v Praze čím dál více. Až se kapacita letiště otevřením nového terminálu v lednu 2006 ještě zvýší, bude to sajgon a dráha v roce 2010 tomu dá korunu. To pak bude totální kolabs.

Takže je třeba zahájit urychlenou výstavbu 2K elektrifikované trati.

Kdo tomu brání, měl by být vysídlen nebo pověšen!
registrovaný uživatel Petr
01.12.2005 (10:58)  
No, je celkem logický, že se nejdřív dodělá to, co je rozestavěné. A na všechno peníze holt nejsou. Je určitě chyba, že není metro na letiště, ale co s tím? Jinak v Malešicích metro asi nikdy nebude, tam se počítá s tramvají. Nová stanice na trase A bude ve Strašnicích u Černokostelecké.
registrovaný uživatel
01.12.2005 (10:25)  
Vždyť je to banda zabedněnců...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko