Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Noutonice - Dnes krátce před polednem došlo k vznícení stroje 751.065 z PJ Kralupy n. Vlt. mezi žst. Noutonice a zastávkou Kováry. Lokomotiva právě vezla prázdné cisternové vozy z ruzyňského letiště coby vlak Pn 65598/9.
Důvodem požáru byla dle slov strojvedoucího s největší pravděpodobností závada na elektroinstalaci. Od vzniklé jiskry pravděpodobně vzplály olejové nečistoty ve strojovně lokomotivy. Přivolaná jednotka HZS ČR oheň ve strojovně rychle uhasila, ale přesto došlo k rozsáhlému poškození v části motoru. Pro úplnost dodám, že se jedná již o třetí vznícení lokomotivy této řady v obvodu PJ Kralupy n. Vlt. během půl roku. V dubnu se vzňala lokomotiva 751.155 u Želenic, o dva měsíce později zahořela 751.167, kterou se naštěstí podařilo rychle uvést do provozního stavu. Na doprovodném snímku je lokomotiva 751.065 zachycena při průjezdu žst. Zvoleněves letos v dubnu.Martin Hanzal | 23.10.2005 (17:53)
Související zprávy
860 003
25.10.2005 (17:43)
To co má laminátová čela, co jezdí bez obsluhy, co vozí letecký petrolej-ono by se asi muselo nějaké zařízení taky vyrobit, vyráběla to Karosa. M262.0 měly taky své mouchy, ono je třeba posuzovat vozidlo jako celek, nejen podle estetické hodnoty, ty nádrže nad motorem, výfukové potrubí z otočného podvozku, namačkané trakční soustrojí.
24.10.2005 (18:58)
860 003 : a podle jakého klíče byste vybíral, kam se SHZ namontuje ze zrušených M 262.0. Ono bohužel taky mnoho těchto poctivých pracantů shořelo, i když tam bylo hasicí zařízení.
860 003
24.10.2005 (9:59)
Bylo zrušeno několik desítek motorových vozů M262 0. Měly stabilní hasící zařízení. Pochybuju že SHZ bylo nutné sešrotovat s vozem, ještě mohlo sloužit na jiném vozidle. Stačí?
Brumla
23.10.2005 (22:50)
Taky zalezi KDO s masinou jezdi, je-li v turnusu, letmo... Jsou masiny, ktery sviti zvenku i zevnitr. A pak takovy, o ktery bych neoprel kolo, na ktery hadrem nikdo nesahne, jak je rok dlouhej...
Jel jsem na masine os Pha-Rakovnik. V te dobe mely 714ky epidemii, tak jezdil brejlovec zapujceny odkud si. Dojeli jsme do Luzny. Tam ma pobyt pres 10 min. Fira vzal hadr a sel pucovat motor. Na cizi masine....
A "jeho" 714? Jak jsem psal, sviti zvenku i zevnitr. Ze strojovny muzete jist.
Jel jsem na masine os Pha-Rakovnik. V te dobe mely 714ky epidemii, tak jezdil brejlovec zapujceny odkud si. Dojeli jsme do Luzny. Tam ma pobyt pres 10 min. Fira vzal hadr a sel pucovat motor. Na cizi masine....
A "jeho" 714? Jak jsem psal, sviti zvenku i zevnitr. Ze strojovny muzete jist.
:o)
23.10.2005 (22:25)
njn, az zadratujou 140 tak jich bude nadbytek a takze ČD nechybi
David Švestka: pekna fotka
David Švestka: pekna fotka
bývalý stálý tajemník
23.10.2005 (20:17)
...pravděpodobně vzplály olejové nečistoty...
Tohle je skutečně fakt nebo se jedná jen o decentní naznačení, že zase hořela unikající nafta?
Tohle je skutečně fakt nebo se jedná jen o decentní naznačení, že zase hořela unikající nafta?
23.10.2005 (20:13)
ušetříme, ať to stojí, co to stojí
kdysi se v depech zaměstnávaly bídně placené čističky lokomotiv, které měly za úkol mimo odstranit "olejové" nečistoty. V rámci úspor se tyto funkce zrušily … požár patrně uklízí levněji
kdysi se v depech zaměstnávaly bídně placené čističky lokomotiv, které měly za úkol mimo odstranit "olejové" nečistoty. V rámci úspor se tyto funkce zrušily … požár patrně uklízí levněji
David Švestka
23.10.2005 (20:05)
Chudinka, je to sotva 3 měsíce co jsem ji fotil (http://zelpage.cz/show.php?image=751080)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko