Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Lovosice-Duisburg - Vzhledem k neustále se zvyšujícímu počtu kamionů na českých silnicích schválila Vláda ČR návrh na znovuzavedení kombinované přepravy kamionů po železnici.
Od 6.října 2005 proto byla obnovena pravidelná linka kombinované dopravy s názvem Bohemia express, tentokrát ale nedoprovázené - mezi severočeskými Lovosicemi a německým Duisburgem.
Bohemia express přepravuje kontejnery, výměnné návěsy a sedlové návěsy. Podobná služba ulehčující situaci mezinárodním dopravcům již v minulosti fungovala - RoLa (přeprava návěsů i s tahači), vstupem ČR do EU se ale kamiony z vlaku přesunuly na silnice a vlak jezdil téměř prázdný.
Operátory této nedoprovázené kombinované dopravy jsou společnosti Bohemiakombi, která provozovala známou RoLu a Kombiverkehr.
Tentokát projekt zaštituje Ministerstvo dopravy ČR. V období let 2006 - 2010 poskytne potřebné finance (cca 1,6 mld CZK) a poté by měl být provoz linky přejít do soukromých rukou. Hlavním cílem obnovení transportu kontejnerů je zvýšení konkurenceschopnosti kombinované dopravy a posílení jejího podílu na přepravním trhu u nás a dále pak převedení části objemu přepravovaného zboží ze silnic na železnici - dopravu, která je šetrnější k životnímu prostředí.
Zdroj : Svět motorů č.43/2005
Od 6.října 2005 proto byla obnovena pravidelná linka kombinované dopravy s názvem Bohemia express, tentokrát ale nedoprovázené - mezi severočeskými Lovosicemi a německým Duisburgem.
Bohemia express přepravuje kontejnery, výměnné návěsy a sedlové návěsy. Podobná služba ulehčující situaci mezinárodním dopravcům již v minulosti fungovala - RoLa (přeprava návěsů i s tahači), vstupem ČR do EU se ale kamiony z vlaku přesunuly na silnice a vlak jezdil téměř prázdný.
Operátory této nedoprovázené kombinované dopravy jsou společnosti Bohemiakombi, která provozovala známou RoLu a Kombiverkehr.
Tentokát projekt zaštituje Ministerstvo dopravy ČR. V období let 2006 - 2010 poskytne potřebné finance (cca 1,6 mld CZK) a poté by měl být provoz linky přejít do soukromých rukou. Hlavním cílem obnovení transportu kontejnerů je zvýšení konkurenceschopnosti kombinované dopravy a posílení jejího podílu na přepravním trhu u nás a dále pak převedení části objemu přepravovaného zboží ze silnic na železnici - dopravu, která je šetrnější k životnímu prostředí.
Zdroj : Svět motorů č.43/2005
Hawkey | 21.10.2005 (23:31)
Související zprávy
1 2 | Zpráv na stránku: |
24.10.2005 (9:34)
ja osobne jsem se o teto lince docetl jinde,cili jsem si to rozsifroval,ale pro nekoho pro koho je tato informace nova,tak mu tento konkretni clanek nemuze nic sdelit.
Nejedna se o zadne obnoveni niceho.
Proste se zavadi novy uceleny mezinarodni nakladni expres,prepravujici KONTEJNERY z Lovosic do Duisburgu.
Cili je to svym zpusobem zrychleni dopravy stavajici prepravy kontejneru do Nemecka,jejichz vozy nebudou prepracovavany v kazde vetsi stanici a zajedou tam rovnou.
Ubytek kamionu na zaklade zavedeni tohoto vlaku bude na hranici stat.chyby.Pac je dulezite zminit ze z Duisburgu pujdou kontejnery hlavne na lode,cili tato linka je vhodna pro Ty co jiz kontejnery vyuzivaji...
Jakekoliv srovnavani s RoLou,ktera jezdila relaci Lovo-Drazdany je naprosto irelevantni,tady se jedna uplne o neco jineho.
Nejedna se o zadne obnoveni niceho.
Proste se zavadi novy uceleny mezinarodni nakladni expres,prepravujici KONTEJNERY z Lovosic do Duisburgu.
Cili je to svym zpusobem zrychleni dopravy stavajici prepravy kontejneru do Nemecka,jejichz vozy nebudou prepracovavany v kazde vetsi stanici a zajedou tam rovnou.
Ubytek kamionu na zaklade zavedeni tohoto vlaku bude na hranici stat.chyby.Pac je dulezite zminit ze z Duisburgu pujdou kontejnery hlavne na lode,cili tato linka je vhodna pro Ty co jiz kontejnery vyuzivaji...
Jakekoliv srovnavani s RoLou,ktera jezdila relaci Lovo-Drazdany je naprosto irelevantni,tady se jedna uplne o neco jineho.
-ps-
22.10.2005 (20:10)
V jedné věci s autorem souhlasím. Je dobré zveřejňovat hodně zpráv z oblasti železniční dopravy. Vždy by ale měly splňovat určitou kvalitu... Co by mě osobně jako přispěvatele mnohem víc potěšilo, kdyby vyjmenoval v poslední době (např. 1 měsíc) články, ve kterých se vyskytly chyby.
Je to dobré kvůli zvyšování kvality newsů na ŽelPage. Nikdo není dokonalý a všichni se musíme neustále učit.
Je to dobré kvůli zvyšování kvality newsů na ŽelPage. Nikdo není dokonalý a všichni se musíme neustále učit.
22.10.2005 (19:34)
Railman: A ze ses o tom nezminil prispevkem, kdyz o tom vis? Zadnou takovou newsu jsem nenasel. Jedna se o citaci, viz uvedeny zdroj.
Waszyn: Tech nepresnych clanku jsem tu nasel za posledni dobu vic. Nicmene porad lepsi byt nepresna newsa nez zadna.
Waszyn: Tech nepresnych clanku jsem tu nasel za posledni dobu vic. Nicmene porad lepsi byt nepresna newsa nez zadna.
Railman
22.10.2005 (15:00)
Ovšem nejzásadnější faktickou chybou,zde však je to,že systém zvaný RoLa se nebude opět provozovat od ledna příštího roku,nýbrž už je v provozu od 6.října letošního roku! viz. www.bohemiakombi.cz
Karel Vlach
22.10.2005 (12:44)
Problém želpage není v přispěvatelích, ale redaktorech, kteří zjevně nemají čas (nebo chuť to doufám ne) a příspěvky odsouhlasí aniž by si je byť jednou přečetli.
-ps-
22.10.2005 (11:55)
Autor vložil do systému zatím 2 zprávy /z toho jednu v lednu/. Zajímavé je, jaké nesmysly se ve Světě motorů vyskytly. Myslím si, že autor tyto chyby zprostředkoval na ŽelPage a rozhodně nebylo úmyslem snížit její úroveň. Podívat by se na to měli zejména redaktoři ŽelPage, kteří tuto zprávu zveřejnili (o tom autor nerozhoduje)! A skutečně na www.k-report.net je příspěvěk zpracován fundovaněji.
22.10.2005 (10:09)
Pouhy jeden semestr logistiky mi staci k tomu abych tento clanek s klidnym svedomim oznacil za naprosty blabol,ktery ponekud snizuje vysokou latku nasazenou vetsinou ostatnich fundovanych prispevku.Aby tady nevznikal zbytecny flamewar navrhuji jej radsi smazat,nebo podstatne prepracovat.
P.S.hlavne to foto a nadpis-z toho vstavaji dopravakovi vsechny vlasy na hlave-v lehatkaci budou jezdit hlidaci kontejneru?nebo to budou kontejnery do kterych se vleze cely kamion a ridici se pak prospi v tom vagone;)
P.S.hlavne to foto a nadpis-z toho vstavaji dopravakovi vsechny vlasy na hlave-v lehatkaci budou jezdit hlidaci kontejneru?nebo to budou kontejnery do kterych se vleze cely kamion a ridici se pak prospi v tom vagone;)
Brumla
22.10.2005 (1:47)
Clanek s najdete take na K-reportu. Podstatne vyssi informacni hodnota nez Svet Motoru a dost obrazku
Troll
21.10.2005 (23:53)
Prosím autora této news, aby ji dotáhl do konce = místo názvu obrázku skutečné foto, doplnil chybějící slova.
Takhle to snižuje kvalitu želpage.
Takhle to snižuje kvalitu želpage.
21.10.2005 (23:51)
Omlouvam, se chyba vznikla pri prepisu .. dlabu nejaky previty na anginu .. hned to opravim
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko