..: Prototyp lokomotivy 109E by měl začít jezdit do konce roku 2006 :..
380Plzeň - Do konce příštího roku by se měla na českých kolejích objevit nová lokomotiva ČD, a.s., kterou vyvíjí plzeňská Škoda. Do konce roku 2005 budou hotové 2 lokomotivy bez technologických zařízení, které budou osazeny na začátku roku 2006. Tuto informaci dnes novinářům při návštěvě Plzně sdělil ministr dopravy Milan Šimonovský. České dráhy uzavřely smlouvu na dodávku 20 třísystémových lokomotiv řady 380.

CSPSV | 18.10.2005 (22:15)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
Rosnička
24.10.2005 (16:31)  
Moc se omlouvám. Neměl jsem nervy a ta Laminátka je pěkná a spolehlivá a hezká. Ale to je poze můj názor a nebudu ho nikomu vnucovat. Ještě jednou s e omlouvám. Ale je vidět, že se tady dohodnem na jedný věci. Párovky jsou a budou nejhezčí ze všech Lokomotiv. Ahoj
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
23.10.2005 (17:04)  
Tak prumer kol je stejny jako snad u vsech elektrickych lokomotiv ze Skodovky dodavany k draze tj. 1250 mm u novych kol. Ulozeni skrine pomoci flexi-coilu ma pry byt reseno jinak nez tomu bylo u 169.
dopisovatel nebo člen ŽP Brumla
23.10.2005 (6:45)  
Novy podvozek vychazi z podvozku 85E. Stejny rozvor, prum. kol. Koncepce ramu s "balkony" pro pruziny sekundarniho vypruzeni. Beze zmeny je prevzat lemniskatovy primovod. Pohon vzhledem k vykonu a rychlosti musi byt novy. A take brzda.
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
22.10.2005 (19:38)  
Brumla: Ty podvozky pro 380 toho s podvozky ze 169 moc spolecneho nemaji, jedna se o kompletne nove podvozky. To je dano zejmena jinymi trakcnimi motory ci jinym zpusobem prenosu vykonu a jeste jsou tam urcite zmeny tykajici se ulozeni skrine.
dopisovatel nebo člen ŽP Brumla
22.10.2005 (2:03)  
Podvozek vychazi z 169.001. Misto vodicich trnu ojnicky, misto dute hridele kloubova hridel. Proc je tak kratky rozvor, to nevim. Kvuli hmotnosti?? Je fakt, ze je extremne kratky, kratsi nez maji pantografy (2600 mm) a urcite take ostatni "asynchronny".
Tak kratky rozvor vede na velke zmeny napravovych zatizeni pri jizde silou.
Presto jsem se nikde nedocetl o pneumatickych valcich mezi skrini a podvozkem vyrovnanvajicim tyto zmeny. Nejsou?
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
21.10.2005 (23:12)  
Jirka Kalčík: V pohode, kdyz uz se tu o 380 povida, tak at si o ni muze kazdy precist vsechny verejne dostupne informace.

Co se tyka rozvoru podvozku, ja osobne si mylsim, ze je to dano tim, ze pouzite asynchronni motory jsou mensi nez seriove motory, ktere jsou u starsich lokomotiv.
21.10.2005 (20:39)  
Díky Hawkey za odkaz.
Neví někdo, proč je rozvor podvozku opět o něco menší než byl u starých elektrik?
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
21.10.2005 (8:48)  
No mate preavdu na 1014 jsem taky uplne zapomel a jak rek predemnou Jan Prech, je to pohlazeni pro oko.

Co se tyka Tauruse, nemuzu rict, ze by se mi nelibil, zejmena se mi libi 1216. A pokud si uvedomime cim driv nemci jezdili (napr.rady 110, 141 a pod.) tak Taurus je urcite krokem vpred v oblasti designu.
dopisovatel nebo člen ŽP Jan Prech
21.10.2005 (7:22)  
Aaaa, 1014 OBB, jak sem na ni mohl zapomenout, to je taky opravdovy pohlazeni pro oko :-)
Jinak je zajimavy, jak se vkusy lidi lisi, treba me se Taurus vubec, ale opravdu ani trochu nelibi. Ale jeste ze tak, jinak by vypadaly vsechny masiny stejne a to by byla prece skoda...

TCM> Ok. To tim, ze jste me nedopatrenim zaradil do skupiny notorickych nadavacu, neschopnych zaujmout i jiny pohled, nez ten svuj, kde je mi (duvod uz jsem tady kdysi v nejake diskusi psal) skutecne velmi neprijemne pobyvat.
dopisovatel nebo člen ŽP Sergej
21.10.2005 (1:06)  
TCM: Tak jsem se dlouhosáhle zamyslel, projel jsem si všechny lokomotivy, co znám a dospěl jsem k názoru, že skutečně jednou z nejhezčích je 460 SBB (ano, má design od Pininfarini), ale možná ještě hezčí design aspoň pro moje oči má 1014 ÖBB, která je podle mě zatím nepřekonaná. A samozřejmě Taurus, ale na předchozí dvě nemá.
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko