Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Ostrava - Vzhledem k nepředvídaným technickým a koordinačním problémům při dokončovacích pracích ze strany zhotovitele a závěrečným technicko – provozním zkouškám zabezpečovacího zařízení dojde s ohledem na zajištění požadované bezpečnosti železničního provozu k ukončení nepřetržité výluky na trati 316 Ostrava-Svinov – Opava východ až 20. října 2005.
Prvními vlaky podle platného jízdního řádu ČD 2004 – 2005 v celém úseku trati Ostrava-Svinov – Opava východ budou:
- Z Opavy východ Os 3411 ve 3.15 dne 21. října 2005
- Z Ostravy-Svinova Os 3412 ve 4.22 dne 21. října 2005
Ukončením této výluky byly ukončeny zásadní stavební a elektrizační práce soustředěné převážně v traťovém úseku Ostrava-Svinov – Háj ve Slezsku.
V jarních měsících roku 2006 bude pokračovat nepřetržitá výluka modernizací a elektrizací trati v úseku Háj ve Slezsku – Opava východ.
Zhotovitelé a České dráhy, a. s. se omlouvají cestujícím za komplikace při cestách v době stavebních prací a děkují jim za pochopení.
Společná tisková zpráva zhotovitele stavby a ČD
Prvními vlaky podle platného jízdního řádu ČD 2004 – 2005 v celém úseku trati Ostrava-Svinov – Opava východ budou:
- Z Opavy východ Os 3411 ve 3.15 dne 21. října 2005
- Z Ostravy-Svinova Os 3412 ve 4.22 dne 21. října 2005
Ukončením této výluky byly ukončeny zásadní stavební a elektrizační práce soustředěné převážně v traťovém úseku Ostrava-Svinov – Háj ve Slezsku.
V jarních měsících roku 2006 bude pokračovat nepřetržitá výluka modernizací a elektrizací trati v úseku Háj ve Slezsku – Opava východ.
Zhotovitelé a České dráhy, a. s. se omlouvají cestujícím za komplikace při cestách v době stavebních prací a děkují jim za pochopení.
Společná tisková zpráva zhotovitele stavby a ČD
JRtrain | 12.10.2005 (14:44)
Související zprávy
13.10.2005 (21:56)
Milý Rumcajsi, plácáš nesmysly ohledně NAD. 18.3.2005 je na ŽELPAGE informace o vypsání výběrového řízení na uvedenou NAD. Tedy zhruba 8 týdnů předem …
Rumcajs
13.10.2005 (7:19)
Nenáročný terén? K dokreslení:
Již zmíněné Jilešovice: násep, autem se tam nedostaneš, jedině vlakem
Jilešovice - Děhylov: trať mezi svahem a bývalým korytem Opavy, rovněž autem nedostupné
Děhylov - Třebovice: chráněná krajinná oblast, "průjezd rybníkem"
Co se týče spoždění stavby, malá perlička: tři dny před zahájením výluky se zjistilo, že není zajištěna NAD a vypisovalo se teprve výběrové řízení...
Již zmíněné Jilešovice: násep, autem se tam nedostaneš, jedině vlakem
Jilešovice - Děhylov: trať mezi svahem a bývalým korytem Opavy, rovněž autem nedostupné
Děhylov - Třebovice: chráněná krajinná oblast, "průjezd rybníkem"
Co se týče spoždění stavby, malá perlička: tři dny před zahájením výluky se zjistilo, že není zajištěna NAD a vypisovalo se teprve výběrové řízení...
12.10.2005 (23:02)
Původně se mělo jezdit od soboty 15.10.
josef
12.10.2005 (20:01)
Zas až tak nenáročný terén zrovna u Jilešovic není viz periodikum železničář a obzor
Jiří
12.10.2005 (17:54)
30 km trati v nenáročném, rovinném terénu. Práce při úplné výluce atd atd. Jaké jsou ty nepředvídané technické a koordinační problémy ? Vše dává pěkný obraz o dodavatelích, ev. o výběrovém řízení, pokud bylo nějaké. To v době přebytku montážních a jiných kapacit.
VKor
12.10.2005 (16:57)
No, řekl bych, že nám sděluje, že výluka skončí později, než se původně plánovalo, tedy (cituji) až 20. října 2005. Nevím, kdy měla výluka skončit podle původního plánu, ale z mluvnického rozboru se mi to zdá jasné - upozorňuji na slůvko "až".
Petr Kolář
12.10.2005 (16:51)
chvíli jsem přemýšlel nad tou první větou,když z ní vytáhnu podměty,přísudky,předměty,získám následující kostru:
Vzhledem k problémům a zkouškám dojde s ohledem na zajištění bezpečnosti k ukončení nepřetržité výluky...
ale co tím chtěl básník říci, mi pořád uniká?
Vzhledem k problémům a zkouškám dojde s ohledem na zajištění bezpečnosti k ukončení nepřetržité výluky...
ale co tím chtěl básník říci, mi pořád uniká?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko