..: Ukončení nepřetržité výluky na trati Ostrava-Svinov – Opava východ :..
České dráhyOstrava - Vzhledem k nepředvídaným technickým a koordinačním problémům při dokončovacích pracích ze strany zhotovitele a závěrečným technicko – provozním zkouškám zabezpečovacího zařízení dojde s ohledem na zajištění požadované bezpečnosti železničního provozu k ukončení nepřetržité výluky na trati 316 Ostrava-Svinov – Opava východ až 20. října 2005.
Prvními vlaky podle platného jízdního řádu ČD 2004 – 2005 v celém úseku trati Ostrava-Svinov – Opava východ budou:
- Z Opavy východ Os 3411 ve 3.15 dne 21. října 2005
- Z Ostravy-Svinova Os 3412 ve 4.22 dne 21. října 2005
Ukončením této výluky byly ukončeny zásadní stavební a elektrizační práce soustředěné převážně v traťovém úseku Ostrava-Svinov – Háj ve Slezsku.
V jarních měsících roku 2006 bude pokračovat nepřetržitá výluka modernizací a elektrizací trati v úseku Háj ve Slezsku – Opava východ.
Zhotovitelé a České dráhy, a. s. se omlouvají cestujícím za komplikace při cestách v době stavebních prací a děkují jim za pochopení.

Společná tisková zpráva zhotovitele stavby a ČD

JRtrain Poslat mail autorovi | 12.10.2005 (14:44)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Moravskoslezský


13.10.2005 (21:56)  
Milý Rumcajsi, plácáš nesmysly ohledně NAD. 18.3.2005 je na ŽELPAGE informace o vypsání výběrového řízení na uvedenou NAD. Tedy zhruba 8 týdnů předem …
registrovaný uživatel Rumcajs
13.10.2005 (7:19)  
Nenáročný terén? K dokreslení:
Již zmíněné Jilešovice: násep, autem se tam nedostaneš, jedině vlakem
Jilešovice - Děhylov: trať mezi svahem a bývalým korytem Opavy, rovněž autem nedostupné
Děhylov - Třebovice: chráněná krajinná oblast, "průjezd rybníkem"
Co se týče spoždění stavby, malá perlička: tři dny před zahájením výluky se zjistilo, že není zajištěna NAD a vypisovalo se teprve výběrové řízení...
12.10.2005 (23:02)  
Původně se mělo jezdit od soboty 15.10.
registrovaný uživatel josef
12.10.2005 (20:01)  
Zas až tak nenáročný terén zrovna u Jilešovic není viz periodikum železničář a obzor
registrovaný uživatel Jiří
12.10.2005 (17:54)  
30 km trati v nenáročném, rovinném terénu. Práce při úplné výluce atd atd. Jaké jsou ty nepředvídané technické a koordinační problémy ? Vše dává pěkný obraz o dodavatelích, ev. o výběrovém řízení, pokud bylo nějaké. To v době přebytku montážních a jiných kapacit.
registrovaný uživatel VKor
12.10.2005 (16:57)  
No, řekl bych, že nám sděluje, že výluka skončí později, než se původně plánovalo, tedy (cituji) až 20. října 2005. Nevím, kdy měla výluka skončit podle původního plánu, ale z mluvnického rozboru se mi to zdá jasné - upozorňuji na slůvko "až".
registrovaný uživatel Petr Kolář
12.10.2005 (16:51)  
chvíli jsem přemýšlel nad tou první větou,když z ní vytáhnu podměty,přísudky,předměty,získám následující kostru:

Vzhledem k problémům a zkouškám dojde s ohledem na zajištění bezpečnosti k ukončení nepřetržité výluky...

ale co tím chtěl básník říci, mi pořád uniká?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko