..: Petiční akce za záchranu tratí ve Středočeském kraji :..
810 - ilustrační fotoStředočeský krajský úřad přehodnotil svůj původní záměr zastavit dotace a tím i provoz na devíti středočeských regionálních tratích. Kraj prohlašuje, že jednal na základě čísel, které obdržel od Českých drah. České dráhy v dokumentu tvrdily, že se na vyjmenovaných tratích přepraví minimální počet cestujících. Jak k číslům přišly se jen těžko dozvíme.
Nyní je jisté, že provoz na některých tratích bude zastaven nejdříve s 1. změnou jízdního řádu, tj. od 26.2.2006. Na kterých tratích se skutečně zastaví provoz se dozvíme později. Je možné, že se kraj bude řídit i peticemi, které dostává. Středočeský kraj se chce také dohodnout s pražským primátorem na financování vlaků, které jsou využívány zejména Pražany.

Původní zpráva z 9.10.2005:

Středočeský krajský úřad navrhl několik tratí, na kterých by měla být zastavena osobní doprava, respektive navrhl tratě, které by přestal dotovat. To vyvolalo řadu nevole a petičních akci.
Petiční akce byla ukončena. O dalším vývoji Vás budeme informovat.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 30.10.2005 (14:56)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Legislativa

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 20      Zpráv na stránku:   
21.10.2005 (8:49)  
860003: typický šotouší zkrat. Kritizuje vlaky je to automobilista. Leč auto nemám a ve vlaku najezdím cca 5x víc než autem (to občas i řídím) a odhaduji, že letos mám i více kilometrů autobusem než autem.
Celkem chápu, že máte i posunuté vidění toho, že se lidé chtějí předvádět v autech a nechápete, že se lidé štítí špíny, že nejedou na hlavní nádraží v Praze a vystupují na kterémkoliv periférním nádraží. Aby bylo jasno hlavní nádraží je zcela regulérně obydleno bezdomovci. Fakt už zbývá jim tam jen zřídit poštovní schránku. Ubikace (za 7. nástupištěm) nejsou vytápěné a tak si místní komunita včera sháněla nějaké dřevo na otop v blízkém svahu.
registrovaný uživatel xyz  mail  
20.10.2005 (22:36)  
A jeste k Vasi poznamce Borovickovi:

Mozna uz mate posunute chapani spiny, jak jsem je zaregistroval u nekterych zamestnancu a castych uzivatelu drahy. Kdyz jsem prosel pulku rychliku z Prahy do Budejic nenachazije misto, kam bych se odvazil posadit, podkal jsem pruvodciho a ptal jsem se ho, jestli je ve vlaku alespon jedno ciste kupe, kam bych se mohl posadit. Tvaril se urazene a provedl me vagonem, kterym jsem prisel a ten svincik vydaval za ciste...
registrovaný uživatel xyz  mail  
20.10.2005 (22:33)  
860 003:

a) treba ja nemam potrebu se predvadet v aute a celkem mi i vadi vozit si sam zadek a smrdet, ale kdyz prostredky verejne dopravy u nas ve vsi proste nejedou, tak nemate moc na vyber. Kdo je z velkeho mesta, je to jina kapitola, ale na vsi casto automobilismus neni dusledkem vlastni volby.

b) jet sam nez ve skupine muze by levnejsi treba tak, ze na tu skupinu je (pre)zamestnana jeste jedna (ne-li skupina), kterou je treba zaplatit a ktera toho umi hodne PROhosopodarit. Fyzikalni zakon to neni v zadnemi pripade, spise to bude otazka pro ekonomy, ale muj obor neni ani jedno, takze se mohu mylit...

c) spina problem (alespon pro me) je. A zacina to uz na nadrazi... 471 mozna vypadaji lepe, ale stejne je jich malo, zoufale malo...

d) porouchat se muze i masina a pak muzete v zime nekde zustat trcet. Neumazete se sice vice nez pri "normalni" ceste vlakem, ale je to neprijemne. Osobne nebo v mem okoli to melo priblizne podobnou cetnost jako poruchy auta, ktere clovek na miste opravuje (a zamaze se).
20.10.2005 (21:29)  
ad Nedrážník :

Se vším všudy znamená včetně poplatku za použití dopravní cesty SŽDC ?
registrovaný uživatel Sergej
20.10.2005 (21:11)  
Glagol: Na stupidní příspěvky většinou nereaguji, ale na ten Váš musím
Za prvé: Naprosto nechápu, proč jste mě zahrnul mezi adresáty Vašeho výlevu. Podsouváte mi tady něco, co jsem nikdy na těchto stránkách nevyřkl, takže nevím, z čeho tak dedukujete.
Za druhé: Prakticky nic z toho, co jste vyjmenoval, bych nerušil, ale v mnoha přípdech výrazně modifikova
20.10.2005 (20:52)  
Petiční archy vám mohu poslat mailem k vlastnoručnímu vytištění a vyplnění.
registrovaný uživatel 860 003
20.10.2005 (20:27)  
Nevím proč tu řešíte ropu, řešte životní prostředí. V této zemi se nedodržují ani fyzikální zákony, jak je možné, že když jede větší množství lidí pohromadě v jednom dopravním prostředku, zaplatí víc, než když jedou každý zvlášť autem (myslím tím cenu bez státních dotací). Pan Borovička je asi zapřísáhlý automobilista a nedá dopustit na svého plechového miláčka. Netvrdím že jsou vlaky čisté, ale špína je až na druhém místě v neoblíbenosti železnice. Na prvním místě je potřeba předvádět se v autě.
registrovaný uživatel Marek Novák
20.10.2005 (18:25)  
Kde se prosím dá podepsat petice podporující rozhodnutí kraje?
20.10.2005 (17:08)  
Mike:"historie zatim ukazuje, ze k takovym predpovedim nedoslo"

Ok, takže to, že jsem ještě v autě neboural znamená, že budu jezdit jak magor a ještě nepřipoutanej????


"A reknete uz konecne jasne, jak chcete konkretne(navic jako clovek hlasici se k liberalni ekonomii) docilit toho, aby lide nevycerpavali loziska ropy."

No, velice jednoduše. Spotřeba ropy znamená negativní externalitu-CO2, prach,....vyjádřenou spotřební daní. Jenže tyto peníze jsou místo kompenzace škod nag.externalitou způsobených přelity na podporu této negativní aktivity, místo aby byly použity na podporu šetrnějších substitutů spotřeby ropy. Silniční síť je v Česku de facto veřejným statkem, zatímco ony šetrnější způsoby dopravy si musí své náklady hradit.

Čili oddělením Správy Silniční Dopravní Cesty, která by byla státní organizací a cílem vyrovnaného hospodaření. Investovala by jen vybrané peníze. Naopak šetrnější způsoby dopravy by byly podporovány formou účelových dotací a daňových úlev, peníze by se braly ze spotřební daně z PHM.


Co se týče odhadů zásob ropy-ropné společnosti s největší pravděpodobností zájem na nadhodnocování zásob mají, pomáhá jim to dosáhnout vyšší ceny akcií. Naopak relevantní důvody pro opačné chování mne příliš nenapadají. Pokud se blížíme nebo se už nacházíme na vrcholku těžby, zcela jistě zasáhne cenový mechanismus. Při velmi neelastické poptávce povede její byť jen malý převis nad nabídkou (=těžbou) k dramatickému růstu cen. Ale nemusí, pokud u bejvětších konzumentů bude docházet k politickým i ozbrojeným intervencím v zájmu vyšších dodávek a nižších cen, opticky se v našich dimenzích ještě nějaký čas nemusí projevit. Až se stane tato intervence neudržitelnou, bude už pozdě na přechod k úsporám. Říká se tomu tržní selhání...
registrovaný uživatel nedrážník
20.10.2005 (14:07)  
Objednání motoru, jak kde (navic Zv není pravidlo, tam je rozdíl), ale dá se sehnat hurvínek 210km/cca.7000Kc se vším všudy.
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 20      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko