..: Postřehy z trati č.140 Cheb - Chomutov :..
Nový most v Karlových VarechKarlovy Vary - Elektrifikace trati Karlovy Vary - Kadaň nezadržitelně postupuje kupředu. Skoro v celé trase již stojí nejen sloupy trolejového vedení, ale také se již na několika místech natahují vlastní troleje. Součástí elektrizace je i rekonstrukce kolejového svršku, výměna či rekonstrukce několika mostů, úpravy železničních stanic a vybudování zcela nového zabezpečovacího zařízení v celém úseku. Celá stavba by měla být hotova v červnu 2006.

Na trati č.140 ovšem není elektrifikace jedinou stavbou. V Karlových Varech Dvorech se buduje silniční průtah Karlovy Vary - Hory (součást budoucí rychlostní silnice R6), který bude na dvou místech mimoúrovňově křižovat tuto železniční trať.
Nový most v Karlových Varech První křížení je u Kauflandu, kde se staví nový železniční most, pod kterým bude silnice procházet. V současnosti je kolem budovaného mostu postavena přeložka jedné koleje. Druhé křížení bude provedeno silniční estakádou za žst. Karlovy Vary Dvory směrem na Sokolov, Cheb.
V úterý 27.9. byl most podroben zatěžkávacím zkouškám za použití dvou parních lokomotiv "Šlechtična" ř.475. (doplněno 29.9.)

Další stavbou je rekonstrukce železničního mostu v Chodově (mezi Chodovem a Novým Sedlem - součást stavby přeložky silnice). Z toho důvodu vlaky jedoucí do Chebu musí po nástupu a výstupu cestujících z žst. Chodov "vycouvat" zpět na zhlaví a dále pokračovat po hlavní trati. Obdobně vlaky do Karlových Varů musí do nádraží "zacouvat", poté odtud již pokračují normálně.

Tiskové zprávy a jiné informace :
14.01.2004 - Zahájení elektrizace železniční tratě Kadaň - Karlovy Vary
Stránky o budovaném silničním průtahu v Karlových Varech

JRtrain Poslat mail autorovi | 28.9.2005 (22:33)

Sergej
29.09.2005 (22:39)  
Ano, neustále se potvrzuje známé tvrzení, že kdo umí, ten umí, kdo neumí, píše do novin.
29.09.2005 (17:34)  
jr: tady je odkaz na celý článek, jsou tam i fotky:
http://zpravy.idnes.cz/obrazem.asp?r=obrazem&c=A050927_150447_obrazem_vot
registrovaný uživatel DJ
29.09.2005 (16:52)  
Poborskiii: novináři jsou vesměs paka. Bohužel v téhle zemi není mezi novináři nikdo, kdo by se železnicí soustavně zabýval a podle toho to pak vypadá. Já např. "rostu" když si někdo plete vysokorychlostní vlak a rychlodráhu na letiště. Zvlášť pikantní jsou pak tzv. "ilustrační fota", která jsou absolutně out of topic, ale redakce je má uložená pod nějakými klíčovými slovy (vlak, železnice, ČD nebo cojávím) a tak je tam frkne jak se jim to hodí.

Zdar TĚŽKOTONÁŽNÍM VLAKUM prohánějícím se u Kauflandu!
registrovaný uživatel Mates 
29.09.2005 (14:02)  
tady jedno foto budovani noveho mostu pres trat z KV do chlebu z 19.7.

http://mojefoto.kvalitne.cz/vlci/2/IMG_3756.JPG
29.09.2005 (11:49)  
Následující blábol jsem našel na iDNES, to si mistr redaktor za rámeček jen tak nedá:

"Šlechtičny vyzkoušely, co vydrží nový most
27. září 2005 15:04
Stavbaři z pražského Metrostavu si pozvali do Karlových Varů dvě Šlechtičny. Jsou to historické parní lokomotivy. Každá z nich váží kolem stovky tun. Jejich úkolem bylo vyzkoušet, co vydrží nový most.
Most je součástí nového průtahu Karlovými Vary, který pokračuje mimo jiné výstavbou estakád a kruhové křižovatky U Koníčka. Po 360 tun těžkém železničním mostě za obchodním domem Kaufland se budou v budoucnu prohánět osobní a nákladní automobily, i těžkotonážní vlaky.
Radek Duchoň, MF DNES"

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko