Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Pardubice / Hradec Králové - České dráhy zahájily ve východních Čechách proces revitalizace dvou nádraží s největší intenzitou pohybu cestujících. V následujícím období tak budou modernizována nádraží v Pardubicích a v Hradci Králové, a to ve spolupráci s partnery, kteří vzejdou z výběrových řízení vyhlášených Českými drahami.
Revitalizace hlavních nádraží v Pardubicích a v Hradci Králové jsou součástí komplexní strategie modernizace více než 60 stanic v České republice nazvané Živá nádraží. Celý postup bude zahrnovat nejen celkové omlazení interiéru i exteriéru nádražních budov, ale především přinese zásadní zvýšení kvality odbavovacích a dalších služeb poskytovaných cestujícím. Cíl je jediný – učinit z nádraží respektované součásti městské infrastruktury, kam lidé chodí rádi nejen, když někam cestují.
Standardní součástí revitalizačních aktivit by mělo být také plné zpřístupnění stanic občanům se sníženou pohyblivostí, zavedení dalších doplňkových služeb a větší zaměření na funkční podporu rozvoje turistického ruchu (služby pro cizince, apod.).
Se zcela novým typem široce dostupného kvalitního spojení zastavujícím v Pardubicích přijdou České dráhy počínaje platností nového jízdního řádu - 11. prosince 2005. Cestujícím na trase Pardubice – Olomouc – Ostrava a Pardubice – Praha nabídnou jako zákaznický produkt 6x denně spojení vlaky SuperCity Pendolino (SC Pendolino). Ty přinesou velmi podobnou kvalitu služeb i celkové pojetí cestování srovnatelné se západoevropskými vlaky TGV, Thalys či Eurostar. Současně budou vlaky SC Pendolino znamenat nejrychlejší nabídku spojení jak Pardubic s Ostravou tak i například s Olomoucí a Prahou. Kromě vlaků SC Pendolino zastaví v Pardubicích denně další čtyři páry vlaků kategorie EuroCity (EC) a InterCity (IC) provozované rovněž rychlovlaky pendolino.
Tiskové zprávy :
České dráhy dnes zahájily proces revitalizace nádraží v Pardubicích a v Hradci Králové
Pardubice se stanou městem v České republice s největší nabídkou spojení rychlovlaky pendolino
Revitalizace hlavních nádraží v Pardubicích a v Hradci Králové jsou součástí komplexní strategie modernizace více než 60 stanic v České republice nazvané Živá nádraží. Celý postup bude zahrnovat nejen celkové omlazení interiéru i exteriéru nádražních budov, ale především přinese zásadní zvýšení kvality odbavovacích a dalších služeb poskytovaných cestujícím. Cíl je jediný – učinit z nádraží respektované součásti městské infrastruktury, kam lidé chodí rádi nejen, když někam cestují.
Standardní součástí revitalizačních aktivit by mělo být také plné zpřístupnění stanic občanům se sníženou pohyblivostí, zavedení dalších doplňkových služeb a větší zaměření na funkční podporu rozvoje turistického ruchu (služby pro cizince, apod.).
Se zcela novým typem široce dostupného kvalitního spojení zastavujícím v Pardubicích přijdou České dráhy počínaje platností nového jízdního řádu - 11. prosince 2005. Cestujícím na trase Pardubice – Olomouc – Ostrava a Pardubice – Praha nabídnou jako zákaznický produkt 6x denně spojení vlaky SuperCity Pendolino (SC Pendolino). Ty přinesou velmi podobnou kvalitu služeb i celkové pojetí cestování srovnatelné se západoevropskými vlaky TGV, Thalys či Eurostar. Současně budou vlaky SC Pendolino znamenat nejrychlejší nabídku spojení jak Pardubic s Ostravou tak i například s Olomoucí a Prahou. Kromě vlaků SC Pendolino zastaví v Pardubicích denně další čtyři páry vlaků kategorie EuroCity (EC) a InterCity (IC) provozované rovněž rychlovlaky pendolino.
Tiskové zprávy :
České dráhy dnes zahájily proces revitalizace nádraží v Pardubicích a v Hradci Králové
Pardubice se stanou městem v České republice s největší nabídkou spojení rychlovlaky pendolino
JRtrain | 27.9.2005 (11:29)
Související zprávy
Radim_c
27.09.2005 (14:22)
V tom je právě rozdíl mezi "obyčejnou modernizací" a revitalizací nádraží. Pokud ČD nádraží opraví a dál ho používají tak, jak byly zvyklé, mnoho se nezmění. Pokud ho pronajmou developerovi, který má zájem dostat co nejvíc z podnájmů prostor obchodům a službám, bude v jeho zájmu, aby tam byl pořádek a neposedával tam starý Smrďa Rum & jeho kamarádi ...
27.09.2005 (13:40)
v tiskové zprávě je zmíneno i nádraží v Chebu, které má být již po rekonstrukci, přiznám se že tolik změn tam nevidím a ti bezdomovci atsd. jsou tam pořád a že by bylo nádraží nějak zvlášť obchodně využito...
Vojta
27.09.2005 (13:21)
To DJ: Já to chápu, já jsem jednoznačně pro modernizaci a údržbu, ale co naplat hezký nádraží, když se v něm bude pohybovat to co tam bývá teď. To je problém, někdy to tam může být o hubu.. A problém není až tak v ČD...
DJ
27.09.2005 (13:01)
Vojto, ty jsi pako. Zajeď se podívat na nějaké nádraží do zahraničí a pak pochopíš, o čem je řeč. Skvělé je například Lipsko, ale i na východě je příkladů dost - třeba Riga.
Radim_c
27.09.2005 (12:03)
"Vyčištění od marastu" stojí peníze a musí se to umět. ČD peníze nemají a navíc neumějí ani vyhnat bezdomovce, ani rozumně pronajímat volné prostory, takže zvolily variantu pronajmout nádraží někomu, kdo to umí.
Vojta
27.09.2005 (11:43)
PS. Takže většinou na nádraží obyčejní lidé chodí proto, že někam cestují. Případně ti co mají rádi vláčky. Ale jinak tam normální člověk nepáchne. A udělat z nádraží "tržnice" nebo nějaká komerční centra asi také lidi nepřesvědčí. Nejprve vyčistit od toho "marastu" všech zlodějů, bezdomovců a feťáků. Natrvalo a pak začít modernizovat.
Vojta
27.09.2005 (11:37)
Cituji... učinit z nádraží respektované součásti městské infrastruktury, kam lidé chodí rádi nejen, když někam cestují. !!! To je dost tristní. Už teď se po nádražích pohybují živly, které nejen že nikam necestují, ale způsobují i to, že ostatní lidé tak dávají přednost jiným druhům dopravy kvůli své bezpečnosti a zdraví. Myslím, že zrovna ve větších městech je to problém.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko