..: ČD zahájily proces revitalizace nádraží v Pardubicích a v Hradci Králové :..
infoPardubice / Hradec Králové - České dráhy zahájily ve východních Čechách proces revitalizace dvou nádraží s největší intenzitou pohybu cestujících. V následujícím období tak budou modernizována nádraží v Pardubicích a v Hradci Králové, a to ve spolupráci s partnery, kteří vzejdou z výběrových řízení vyhlášených Českými drahami.
Revitalizace hlavních nádraží v Pardubicích a v Hradci Králové jsou součástí komplexní strategie modernizace více než 60 stanic v České republice nazvané Živá nádraží. Celý postup bude zahrnovat nejen celkové omlazení interiéru i exteriéru nádražních budov, ale především přinese zásadní zvýšení kvality odbavovacích a dalších služeb poskytovaných cestujícím. Cíl je jediný – učinit z nádraží respektované součásti městské infrastruktury, kam lidé chodí rádi nejen, když někam cestují.
Standardní součástí revitalizačních aktivit by mělo být také plné zpřístupnění stanic občanům se sníženou pohyblivostí, zavedení dalších doplňkových služeb a větší zaměření na funkční podporu rozvoje turistického ruchu (služby pro cizince, apod.).
Se zcela novým typem široce dostupného kvalitního spojení zastavujícím v Pardubicích přijdou České dráhy počínaje platností nového jízdního řádu - 11. prosince 2005. Cestujícím na trase Pardubice – Olomouc – Ostrava a Pardubice – Praha nabídnou jako zákaznický produkt 6x denně spojení vlaky SuperCity Pendolino (SC Pendolino). Ty přinesou velmi podobnou kvalitu služeb i celkové pojetí cestování srovnatelné se západoevropskými vlaky TGV, Thalys či Eurostar. Současně budou vlaky SC Pendolino znamenat nejrychlejší nabídku spojení jak Pardubic s Ostravou tak i například s Olomoucí a Prahou. Kromě vlaků SC Pendolino zastaví v Pardubicích denně další čtyři páry vlaků kategorie EuroCity (EC) a InterCity (IC) provozované rovněž rychlovlaky pendolino.
Tiskové zprávy :
České dráhy dnes zahájily proces revitalizace nádraží v Pardubicích a v Hradci Králové
Pardubice se stanou městem v České republice s největší nabídkou spojení rychlovlaky pendolino

JRtrain Poslat mail autorovi | 27.9.2005 (11:29)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
DJ
29.09.2005 (16:45)  
mendi: Jak "cigáni otravujou"? Můžeš to prosím konkretizovat?
mendi
29.09.2005 (9:23)  
Ty skurvéný bezdáci toje strašný.spousta mejch známejch říká že ty bezdáci na nádražích je odrazujou od cestování vlakem.V děčíně je krásný nově zrek. nádraží,bezdáky sem tam zatim neviděl ale pro změnu tady skoro celej otravujou cigáni.
28.09.2005 (16:42)  
To: DJ
V Praze patří ulice městu a městská policie "není schopna" vypudit "odpudivé" spoluobčany a žebráky "ze svých" ulic … ne že by neuměla, ale nesmí "buzerovat" každých 5 minut tahle individua, protože by byla omezena lidská práva … městská policie "neumí" vykopat somráky z pražských nočních tramvají, kde jezdí bez jízdenek a zabírají místa k sezení a obtěžují smradem … město "neumí" vykopat páchnoucí verbež z podchodu na Můstku a proto se tam za peníze daňového poplatníka zabuduje mříže … všichni "neumí" protože umí = zneužití pravomoci veřejného činitele …
Registrierter Benutzer hnatikk
28.09.2005 (15:58)  
no vyhodit je z nádraží je jeden problém ale co šerwůd co je za hlavákem...tak když de člověk za tmy tak se bojí aby nskončil z kudlou v zádech...:( stim se taky musí něco dělat jinak tam polezou furt..
Registrierter Benutzer MMKO
28.09.2005 (15:44)  
vojta: dost možný že to tak bude. Ale pak je otázka KOLIK takových bodyguardů si bude ochotna firma platit a jestli to budou zvládat. Těch individuí je na hlaváku strašně moc a hlavně: jsou tam zvyklí takže se nebudou chtít jen tak vyhnat (to není jako když se postaví nový hypermarket na zelené louce). A taky kam půjdou, třeba v zimě? Do metra? Do kanálu? Už si živě představuju ty každodenní (a každonoční) boje ochranky (příp. i policie) s živly, kteří tam polezou horem dolem, kudy to půjde. To bude legrace...:-)
Registrierter Benutzer vojta
28.09.2005 (14:33)  
to MMKO: já myslím, že pokud to ta firma zrenovuje, tak tam prostě bude mít stejný hovada, co hlídaj supermarkety... Jinak mě by také až tolik nevadilo, že to bude italská firma, spíš mám obavu aby to nebyla "italská" firma.. rozumíme si. ;-)
Registrierter Benutzer Intercity
28.09.2005 (12:59)  
Přesně tak, není důležité kdo, ale jak !
Registrierter Benutzer MMKO
28.09.2005 (12:59)  
Taky jsem hrozně moc zvědavej jestli se někdy podaří firmě Grandi Stazioni z hlaváku vykopat všechnu tu verbeš co tam dneska je. A taky mě zajímá způsob jak to udělají, když doposavad nikdo žádnej nenašel. Vždyť to bude i jejich vizitka když budou mít ty prostory pronajmutý.
Registrierter Benutzer MMKO
28.09.2005 (12:31)  
Jasně že letadlem nebo autem k nám přijede víc turistů než vlakem, ale mi se tu bavíme o rekonstrukci hl. n. v Praze kde jich za celej rok taky projde síla. Ale už dost s těma cizincema. Vím že jsem s tím začal já, ale to byl jenom příklad. Jedno je jistý: to nádraží je prostě HNUSNÝ i pro normálního Čecha který tam projde 230x za rok tam a zpět (ještě jsem od nikoho neslyšel že by se mu tam líbilo) a rekonstruovat se musí. A že to bude dělat Italská firma? Mně osobně to teda vůbec nevadí...
Registrierter Benutzer DJ
28.09.2005 (11:06)  
Tak rekl bych, ze nejvic turistu k nam jezdi autem a pak letadlem, ale o to tu ted nejde. Jde o to, ze pro mne osobne je dulezitejsi clovek, ktery to nadrazi projde rocne 230x tam a 230x zpatky, protoze do Prahy dojizdi za praci, nez nejakej Helmut, Jacek, Yoko nebo John, kteri prijedou na tri dny a pak se tu dalsich 10 let neukazou. A ta hrdost? Ano, mame ji malo. A pokud ji mame, tak tam, kde k ni neni zas az tak moc duvod. Ale opravdu se nemame za co stydet. V te smesici evropskych narodu jsme normalne prumerni a to neni zadna hanba. Proste mame svoje silne i slabe stranky. Ale to uz je tak trochu out of topic.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko