..: Aktuálně z českých koridorů: Stavby jsou v plném proudu :..

451.008 Uhříněves - HostivařIV.koridor - V sobotu v sedm ráno bude zahájena první nepřetržitá výluka IV.koridoru. Výluka 2.TK (Uhříněves - Hostivař) bude trvat cca 36 dní.
Během sobotního dopoledne bude vypnuto a sneseno trakční vedení, poté bude zahájeno snášení železničního svršku. Další popis.


III.koridor Již 18.10. bude zahájen provoz 1.TK mezi stanicemi Třebovice v Čechách - Rudoltice v Čechách. stará zastávka Tatenice Bude tak dokončena další část III.koridoru. Hotov bude úsek Třebovice v Čechách - Rudoltice v Čechách - Krasíkov - odb. Tatenice. Do konce roku přibude ještě úsek odb. Tatenice - Hoštejn.

Od včerejška se jezdí po nových mostech mezi odb.Tatenice a Hoštejnem. Následujících 20 dní bude trvat obnova zábřežského zhlaví žst. Hoštejn - nejprve sudá skupina, poté lichá.

Další pokrok nastane 1.11., kdy bude definitivně dokončena 1.TK Krasíkov - Hoštejn, 15.11., kdy bude dokončena i 2.TK a bude definitivně zrušena odb.Tatenice. Další úsek (Hoštejn - odb. Lupěné) bude dokončený v příštím roce.

"Popojede-li" dále za Zábřeh na Moravě, je tu další zahájení modernizačních prací. Konkrétně mezi stanicemi Mohelnice - Moravičany bude 27.9. - 21.11. vyloučena 2. traťová kolej. 1.traťová a další úseky si budou muset počkat až do příštího roku.

Za Olomoucí je v plném proudu modernizace 2.TK Grygov - Brodek u Přerova a sudé skupiny v Grygově. 1.TK a lichá skupina je již hotova a 2.12. bude dokončena i druhá část - hotový úsek tak bude Olomouc hl.n. (mimo) - Grygov - Brodek u Přerova (mimo).

II.koridor - Zde probíhají jediné dvě stavby - lichá kol. skupina v Lanžhotě a 1.TK Lanžhot - Kúty - do 29.11.2005. Ještě by to chtělo modernizovat uzly Přerov a Břeclav.

I.koridor - Jen jediná stavební akce probíhá na 1.koridoru - rekonstrukce výhybny Ústí nad Labem jih.

Sledujte aktuální stav výluk na koridorech a seznam aktuálních napěťových výluk.

Na horním snímku je jednotka 451 mezi stanicemi Praha-Uhříněves - Praha-Hostivař. Již nyní tento úsek vypadá úplně jinak a co teprve koncem roku... Snímek 7.8.2004 Tomáš Bareš

Pod ním je opravdu již historický snímek. Stará zastávka Tatenice. Nynější je na mostě mezi tunely. Snímek pořídil dne 22.8.2004 -sl-


Karel Chýla Poslat mail autorovi | 25.9.2005 (21:11)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
26.09.2005 (19:33)  
JTB: To je pravda. Na jihu dokonce byla v noci ze soboty na neděli nějaká úplná výluka. Sp 1776 byl z Lovosic do Děčína nahrazen autobusem. Bohužel přesně podle mého očekávání byl nahrazen doslova jenom autobusem. Tzn. jedním, takže se tam téměř všichni nevešli. Kdyby jeli další lidi, tak už by je opravdu řidič do autobusu nepustil. Docela drsná jízda :(!
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
26.09.2005 (14:34)  
Ten přehled výluk na koridorech zachycuje pouze aktuální stav a delěí nepřetržité výluky. Předtím tam byly především denní výluky a noční výluky...
26.09.2005 (14:00)  
Laborec: Na Severu se taky něco děje, pravda. Ale na Jihu vykuchali boční koleje taky dřív, začlo se s odbočkou ke zdymadlům a pokračovalo se, o mnoho dřív, než má Želpage uvedeno...
registrovaný uživatel Wałbrzych
26.09.2005 (12:46)  
A co Plzeň JP - Křimice?
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
26.09.2005 (12:44)  
Fotografie staré zastávky Tatenice již jde otevřít jednalo se o mou chybu. Neověřil jsem si, že náhled má i velkou fotku...
Redukce fotografií se dotkla pouze fotogalerie.

Stále hledám fotiče IV.koridoru. Čím více, tím lépe. Fotografie musejí být pouze takové, aby na nich bylo něco vidět - stačí dokumentační, nemusejí to být nějaká umělecká díla.
Díky
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
26.09.2005 (10:58)  
Mirek: To s těma fotkama je pravda. Nechápu, proč takhle ty fotky omezujou. Třeba na http://www.vlaky.net povolujou o mnoho víc fotek, i když to třeba nejsou ty "předpisové" jako tady.
JTB: A co třeba taky výluka na Ústí nad Labem sever? Tam se už taky určitě víc, než měsíc něco děje :)!
registrovaný uživatel Radim_c
26.09.2005 (10:34)  
Ploché stožáry stojí už od loňska mezi Olomoucí a Grygovem, takže v Praze to rozhodně není první použití na koridorech.
registrovaný uživatel Mirek
26.09.2005 (9:01)  
Hejk, JTB: snímek asi nejde otevřít proto, protože byla provedená nesmyslná redukce fotografií a tahla asi zrovna nepatřila k těm , které stojí za to ukazovat. Bohužel na želpage zůstali pouze tuctové, kýčovité fotografie a pokud možno samé "traťovky". Zrušena byla i kategorie ostatní, což dost dobře nechápu, i to jsou fotografie o železnici. Tahle vaše redukce, hodnocení a omezování se mi dost nelíbí.
registrovaný uživatel Troll
26.09.2005 (1:00)  
Poborskiii: Ale proč se používá tolik typů? Nejsem v tomhle znalec, ale myslím, že ploché stožáry DS jsou poprvé na koridorech použity právě na tomhle úseku. Nikde jinde jsem je neviděl. V čem jsou například lepší/vhodnější než TBS? Navíc mi ani nepřipadají moc estetické.
Nevím, proč nemůžou být na českých koridorech všude stejné stožáry. Např. v Rakousku mají prakticky všude stejné hranolové betonové stožáry, zatímco u nás je to téměř každej pes, jiná ves.
25.09.2005 (23:48)  
Troll: Obyčejné betonové sloupy jsou nahrazeny plochými typu DS. Příhradové stožáry BP (EŽ jim říkají "mřížové") - ty staré nejsou moc vidět, jak jsou černé, ale je jich zhruba stejně, jen jsou posunuté, také protože se bude posouvat zhlaví v Uhříněvsi o hodně blíž k Měcholupům. Na brány u zastávky jsou použity válcové sloupy TBS. A pak dvojité sloupy 2TBS - na ty se budou u Uhříněvsi také věšet břevna. Čili místo dvou typů tam budou čtyři, především kvůli těm branám, které tam teď nejsou.

Nějaké ty fotky (asi90) z průběhu stavby najdete na http://4koridor.kvalitne.cz/ .
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko