..: V pondělí nepojede Pendolino :..
Praha - Z důvodu prezentace elektrické jednotky řady 680 ČD typu Pendolino v žst. Olomouc nebude v pondělí 5.9. na páru rychlíků R772/R777 řazena jednotka 680.003. Oba páry vlaků budou vedeny v klasickém řazení, tedy 162 + 4*B + BDs (BDbmsee?) + A150. Od úterý 6.9. bude na páru rychlíků R772/777 opět řazeno Pendolino.

Martin Hanzal | 1.9.2005 (22:21)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
ubiGhost
05.09.2005 (21:12)  
Tak sem se na to sel v tym Olmiku podivat, do kokpitu fronta jak na banany, v kokpitu nejakej manik, co tam delal vyklad a odpovidal na eventuelni otazky. Klimatizace fungovala, ale bylo to neprijemne. Teplota usla, ale ten vzduch byl solidne suchej. V ridicim voze byla teplota kolem 20-22°C, totez v jidelnim a o vagon dozadu v 2. tride byla teplota tak 18°C.
Hodili to na 1. nastupiste a pred to narvali parni masinu a nejaky motoracky historicky k tomu 150ku a vrcholem byla nove nalakovana 451ka, ktera prijela z Nezamyslic - hotovy Pendolino :-) Tam by ta klima bodla...
Fireman
05.09.2005 (9:14)  
Mělo by to vypadat přibližně takto - velitel hasičů požádá dispečera o vypnutí trolejového vedení i s neutrálními úseky a hasiči zavěsí zkratovací soupravy, mají k tomu i oprávnění i vybavení. Po ukončení hasebních prací by měly být soupravy z troleje sejmuty pracovníky OTV.
04.09.2005 (22:59)  
Bohužel vzít kličku a všechno vypnout a zapnout není tak jednoduché, protože k tomu, aby se vymazaly všechny chybné signály v paměti, by bylo potřeba odpojit baterky … jinak to nejde … v podstatě jako natvrdo vypnout PC, spustit pod DOSEM, v M602 vymazat vadné soubory nebo zkopírovat to, co pod WINDOWS nejde a pak spustit WINDOWS …
základ problémů je ve stahovačkách (jako takových i při jízdě z liché do sudé a naopak), které jsou česko & slovenským unikátem. DB, ÖBB, SBB a další mají jen "vypínačky". Ono hledat poruchu je velice těžké, protože jeden vagon topí, jiný netopí, resp. klimatizace běží a přitom je ve voze zima; kdysi jsem takhle jel ECčkem z Ústí, kterému taky laboroval vůz na 3 kV a ejhle, za stahovačkou v Roztokách u Prahy se to všechno najednou rozběhlo. Dostalo–li to nějakou přepěťovou ránu, po které se "to" najednou probudilo k životu nik neví; stejně tak to bylo ve vlaku z Vídně. Do Břeclavi OK, z Břeclavi na 25 kV 50 Hz tamtilátor pracoval, ale kotelník stávkoval a začal robit až ve Svitavech, kde jsme dostali jen 3 kV =.
Vlakový doprovod není technický personál, aby s něčím experimentoval … ten je akorát poučen o tom, co má obsluhovat, eventuálně jak se dá udělat "měkký reset", pokud je to možné; ovšem výrobce tvrdí, že k poruše nebo selhání nikdy nemůže dojít, proto tam "měkký reset" není …

Ještě k ceně jízdenky – v konečném návrhu KUBU jsou vlaky, které by měly být vozebně kryty "krámem" vedeny jako IC …
registrovaný uživatel Martin
03.09.2005 (15:52)  
Nejlepší je si vzít kličku a pozapínat, či povypínat si to všechno sám podle potřeby...
02.09.2005 (23:34)  
To M.Zikmund s tim souvisi treba i funkcnost palubniho infosystemu ? Zrovna nedavno ranni EC dojelo do Bad Schandau a infopanely se najednou rozsvitily s prichodem nemeckeho personalu, pri zpatecni ceste vsak klima fungovalo i v CR. Ale jinak mi to prijde divne, protoze treba v rannim.Mendelovi jsem uz nejednou prijemne mrznul, klima fungovala, pravda infosystem ne :-) Neni to spis neschopnost naseho personalu ?
02.09.2005 (20:52)  
Obávám se, že se odpovědi "kdy dojde cestujícím kyslík" nikdy nedočkáte, protože takovýto pokus nikdy nebyl uskutečněn … on to občasné otevření dveří při zastavení vlaku ve stanici stačí k tomu, aby se tam dostalo potřebné množství kyslíku. Ve stejné situaci jsou totiž i tlakotěsné EC vozy DB při přechodu z napětí 15 kV 16,7 Hz na 3 kV=. V těch vozech totiž "cosi" nepřepne, i když všechno signalizuje, že všechno je v pořádku. Takový vůz jede pak ráno z Prahy zpátky (neklimatizuje) a za Schönou se to zase všechno rozběhne, jako by se nechumelilo …
registrovaný uživatel franta007
02.09.2005 (18:31)  
Tuhle jsem jel do Lovosic v neděli, a ve dvojce bylo plno, bordel, děti a pán co žral karbanátky a šlachy(z krbošů) si pokládal na stolek. Tak jsem šel do jedničky kde bylo prázdno a né žádná spodina. Tak to byl rozdíl!
registrovaný uživatel KuTom
02.09.2005 (14:38)  
Jo? Ale, že mezi tou jednickou a dvojkou neni zadny rozdil. Ono se to jeste nerozlisuje? Žádné označení prvni tr. jsem tam nenasel
registrovaný uživatel Pavel
02.09.2005 (13:56)  
KuTom: ano, bylo to v utery, jenze v zadu za bufetem to v cervenych sedackach kde je malo lidi je jednicka. Takze jestli tam klimatizace fungovala, tak radsi nez aby lidi poslali tam, nechali je ve dvojce pekne pridusit. A pak mohli dodat: Doufáme, že vám budeme opet moci nabidnout nase sluzby. To urcite...
registrovaný uživatel KuTom
02.09.2005 (13:08)  
Pavel:
To není pravda. Vzadu, myslim ze hned za bufetem v červených sedadlech, bylo celkem příjemně a málo lidí a to hlásili že nefunguje klimatizace jestli jste jel v úterý 30. Ano někde ve předu to bylo fakt dost zahulené, že nebylo vidět ani na krok.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko