..: V pondělí 5.9. bude zahájena optimalizace mezi Hostivaří u Uhříněvsí :..
451.008IV.koridor - Někteří lidé nevěřili, že se ještě letos začne stavět čtvrtý koridor, ale opak je pravdou. Již 5.9.2005 bude zahájena první stavba "Optimalizace Praha-Hostivař - Strančice" konkrétně mezi stanicemi Praha-Hostivař - Praha-Uhříněves.
5., 8., 9. září budou denní výluky (vždy 8.20 - 16.05) 1.TK
6., 7., 10., 11. září budou denní výluky (vždy 8.20 - 16.05) 2.TK
Důvodem výluk je betonáž základů sloupů trakčního vedení. Denní výluky budou probíhat zřejmě celé září. Od října jsou v plánu nepřetržité výluky. Nejprve přijde na řadu 2.TK, poté 1.TK. Každá z výluk bude trvat přes měsíc. Plán je takový, že výluky pro letošek skončí v polovině prosince.
Na snímku je jednotka řady 451 na benešovské trati.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 31.8.2005 (0:09)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Praha


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Hroch 
24.09.2005 (20:41)  
Champy:
"Kdyby byli ČD soukromá firma, nikdy by nedopustili takovýto stav. Nikdy by nenechali dělat za předražené peníze koridory."
Ano, zůstaňme u mechanických návěstí a bábabloku! Nebo se rovnou zasatvme u té koňky!! Tomu říkám technický pokrok! Jen tak dál! Nechcete třeba přidělit "obecní jeskyni" (byt je přeci příliš moderní a DRAHÝ)!
registrovaný uživatel Champy
22.09.2005 (10:31)  
Tahle rekonstrukce měla začít letos už několik let. I tak, něž to dotáhnou alespoň do Benešova uplyne jářku dobrých 7 let. Tak kam chvátat. Místo náročné rekonstrukce v původní stopě, měli udělat jen nutné práce a táhnout v nové stopě podél D1 novou trať, která by se u Mirošovic napojovala na původní. Stějně to z Benešova bude vedené v nové stopě. Co by to byl totiž na koridor, na jedné koleji a v původní stopě z doby konězpřežky. Příjde mi to jako nesmyslné vyhazování peněz. A hlavně co se tim dokážě? zvýšit rychlost ze 100 na 120? Já zapoměl na tu naklápěcí plechovku jak jí všichni říkají Pendolíno. Ano ten může jet až 160. Ale co to je za rychlovlak? Na Slovensku se budují tratě na 200. A co mi? Je to ostuda s jakou hrdostí se koukáme na koridory a ten naklápěcí šrot co měl jeszdit už před sedmi lety. Je to technologicky zastaralé a neodpovídá moderním nárokům na cestování. To vše mělo být dnes standardem. Už dávno. Kdyby byli ČD soukromá firma, nikdy by nedopustili takovýto stav. Nikdy by nenechali dělat za předražené peníze koridory a nikdy by neobjednali Pendolino, kterých místo 10 bude 7 a to částku 630 mil. Vždyť je to k smíchu. Ano rozumím tomu co zde bylo a nebylo, i to v jakém stavu to vše je. Musím ocenit i snahu o zlepšení. Ale proč se vytahují s novinkou SC Pendolino? Vždyť je to ubohé a takovéto služby mají být stabdardem i v osobáku. Mimochodem, co Vám nabízí za příplatek EC? Kromě standardních souprav vůbec nic. I to už je za hranicemi naší vlasti "out"
05.09.2005 (21:02)  
Úvodní fotoreportáž z prvního dne prací najdete na http://poborskiii.kvalitne.cz/.
Kdyby mi někdo chtěl pomoct s terminologií, tak mi pište na mejl.
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
05.09.2005 (17:08)  
Včera jsem po té trati jel. Všude (Hostivař a Uhříněves) byly již v pohotovosti pracovní vlaky EŽ Praha, aby se dnes mohly rchle pustit do díla. Byl k vidění bagr na plošinovém voze, pojízdná betonárka atd...
registrovaný uživatel JamesN
05.09.2005 (13:08)  
Jo a ten nejhorsi usek mezi Hostikem a hlavakem je v tunelu v zatacce u hlavniho nadrazi (pro cestujici)
registrovaný uživatel JamesN
05.09.2005 (13:05)  
Pracovni vlaky uz jezdily mezi Hostivarem a Ricany uz 26.srpna, asi uz to pripravovali. Jo a jezdi tu taky s tim vlakem Hektor asi 721 modry...
registrovaný uživatel Troll
05.09.2005 (12:42)  
Nebo jako Golčův Jeníkov
registrovaný uživatel Pardubičák
03.09.2005 (0:15)  
Ono vůbec celý Kolín není podstatný, kdyby ho někdo vymazal z mapy, vůbec nic by se nestalo. Je to stejně tak "důležité" město jako Lysá nad Labem.
02.09.2005 (23:02)  
Není podstatné "odkud kam" vede v Kolíně kolejová křižovatka, podstatné je, že je tam trvalé omezení rychlostí přes 30. let …
01.09.2005 (18:33)  
Ještě Kolín ten se má už pár let dělat "příští rok"
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko