..: Nová tipovací anketa na téma IV.koridor :..
AnketaAnketa - Po delší době se dnes mění anketa. Tentokrát pro Vás máme spíše tipovací anketu: "Myslíte si, že se do konce roku rozběhne alespoň jedna stavba na IV.koridoru mezi Prahou a Českými Budějovicemi?" Odpovědi jsou jasné - ano nebo ne.
Minulá anketa: "Představte si, že ve stejný čas, za stejné peníze pojede z Pardubic do Liberce nebo opačně spoj dvou společností. Kterou společnost a vozidlo byste si vybrali? "
České dráhy a motorový vůz řady 854+Btn by si vybralo 1050 lidí,
Connex a motorovou jednotku Desiro by si vybralo 803 lidí. Nyní sice vyhrály České dráhy, ale před časem s přehledem vyhrával Connex.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 3.8.2005 (17:56)
Související zprávyopen/close

vvx
10.08.2005 (20:10)  
...včera jsme jeli Desiry DB a LB z Bischofswerdy do Žitavy přes Zhořelec, byli jsme 4 a problém jsme s místem neměli, mými spolucestujícími naopak byla oceněna prostornost vozidla a zvláště WC, v čemž jaksi 854 za Desirem pokulhává...
Jinak diesel u Desira dělá větší kravál než Staedler na TEŽ, ale to je dáno tím, že jaksi diesel bude asi vždy dělat větší kravál než elektromotor... (vysvětlení pro méně znalé).
S 840-tkou jsem bohužel nejel.

Stav ČD vs. Connex Pce -Lib je asi takový, že nastala patová situace, kdy kraj stále neví kolik dostane financí a tak smlouva na ony rychlíky není uzavřena s nikým ...
F.J.
09.08.2005 (9:43)  
Pane Zikmunde, když už jste si dal tu práci a obíhal se svinovacím metrem jednotlivá vozidla, můžete nám ty rozměry sdělit?
06.08.2005 (18:11)  
Desira jsou v té podobě, která jsou u Connexu i VGB tím nejméně pohodlným vozidlem. Vezměte si metr a změřte, jaká je například rozteč mezi sedačkami u DESIRA a 854 + Btn … jaké jsou šířky sedaček … u Desira není kam dát nohy …
Zkuste si zajet Desirem VGB z Hofu do Regensburgu, což je časově blízké cestě Pu – HK – LB a po hodině se budete kroutit na trvdé sedačce … Desiro v dané podobě je určeno pro "Nahverkehr" tedy pro příměstskou dopravu nebo "lokálky" (například Dresden Hbf – Dreden Flughafen, Heidenau – Altenberg, Bad Schandau – Neustadt (Sachs) – Pirna) a nikoli pro dálkovou dopravu. Connex by si samozřejmě mohl objednat "rumunské" provedení, se třemi sedačkami v řadě, které poskytuje více pohodlí, ale tím by se zase snížila kapacita … Podobně potěšení nabízí ÖBB, které nasazují Desira 5022 na trati Wien – Hartberg – Graz … vozidlo sice moderní, ale "stará" 5047 / 5147 poskytuje mnohem více pohodlí … Podobně není v Desiru příliš mnoho prostoru pro zavazadla …
registrovaný uživatel bkp
04.08.2005 (10:23)  
A jak daleko je stavba Doubí - Tábor? Připravená a bez peněz (a bez naděje pro příští rok)?
03.08.2005 (23:10)  
...alespoň jedna stavba...? ono jich je snad víc?
Na prvním místě je Strančice-Hostivař, zde není znám výsledek výběrového řízení, bez něj se nedá nic dělat.
Na druhým místě číhá Benešov-Strančice, ale na tu letos nejsou finance, nanejvýš formálně by mohla začít.
Nějaká sázková kancelář by mohla vypsat kurzy :-)
registrovaný uživatel Martin
03.08.2005 (21:05)  
Škoda, že není z Liberce nějaké lepší spojení do Prahy...to by pak bylo zajímavý..
Student Agency
Hotliner
ČSAD
ČD
Connex...........:o)
registrovaný uživatel James
03.08.2005 (18:39)  
Nooooo, Slováci moc nad Stadlery nejásají... na TEŽkách jezdí Stadlery a dělají šílený vyrvál, bohužel i vevnitř.

Zlatá Desira.

Stadlery jsou na Pce - Lbc nereálné, protože je nemá nikdo, kdo by tam chtěl jezdit.
registrovaný uživatel Railman
03.08.2005 (18:34)  
to ani omylem. Desira strčí Stadlery i Btn s 854 do kapsy. :)))
registrovaný uživatel Hovorka
03.08.2005 (18:05)  
K minulé anketě - uvítal bych třetího dopravce s vozidly Stadler GTW 2/6 - mají stejnou kapacitu jako Desira, ale podle mého hodnocení jsou ještě o něco pohodlnější (jízdní vlastnosti, pohodlí).

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko