..: Konečný návrh GVD 2005/2006 ČD zveřejněn :..
GVD 2005/2006 - České dráhy před několika dny vydaly konečný návrh železničního jízdního řádu pro období 2005/2006. Tento návrh vznikl na základě požadavků od krajských úřadů a ministerstva dopravy, které objednávají osobní dopravu - osobní a spěšné vlaky. Tento návrh se sice nazývá konečný, ale definitivní předlohou jízdního řádu ještě není. Až do 9.9. jsou možné drobné změny. Právě 9.9. je konečná uzávěrka tohoto jízdního řádu. Pokud se Vám tedy něco nelíbí, pište přímo na příslušný krajský úřad.
Letmým pohledem jsem si všiml, že doprava nebude zastavena na žádné trati, jen mezi Broumovem a Otovicemi zastávkou a Svobodnými Heřmanicemi a Jakartovicemi nepojede žádný vlak. Je možné, že takových tratí je více.
Diskutovat o novém jízdním řádu můžete v našem diskusním fóru.
Jednotlivé tabulky tratí JŘ GVD 2005/2006 naleznete například na adrese gvd.kvalitne.cz.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 3.8.2005 (0:20)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
FJ
09.08.2005 (9:46)  
to JOHNZ: Mírni se, borče. Až budou slovenské železnice alespoň na takové úrovni jako ty české, pak můžeš machrovat.
jacket
04.08.2005 (13:07)  
Nevi nekdo, zda Hradcany, Odra a Detvan budou jezdit na SK, jak IC nebo Ex? Jinak nove GVD je bordel a ten Detvan zpet do Prahy je pekna blbost. To cekani v Bohumine na EC Praha bude hrozne.
Petr
04.08.2005 (9:49)  
Na trati 143 (Nová Role - Chodov) došlo k drobné změně: místo jediného pozdně večerního vlaku Johanngeorgenstadt - Karlovy Vary dol. n. pojede opět jen jeden (Nejdek - K. V. d. n.), ale v pracovní dny dopoledne.
registrovaný uživatel JOHNZ 
04.08.2005 (1:04)  
Jak ja obecne na ten vas estenieuplnehotovy novy GVD pozeram, je to bordel nad bordel ... i ked ako sa u nas blizi reforma primestskej dopravy, tiez sa tesim ako sa budu Os obracat v Povazskej Bystrici (alebo nebodaj az v Povazskej Teplej) a v Bytci ...
registrovaný uživatel kaja
03.08.2005 (15:21)  
koukám, že dostat se přes hranice kraje jinak než rychlíkem (když poslední jede někdy v brzkém odpoledni) bohužel dost kardinální problém, proč MDS neobjedná víc rychlíků nebo nemůžou na sebe přeshraniční osobáky aspoň navazovat? Když už člověk musí přestupovat? Ach jo! Vyžeňte lidi z vlaků, souhlasím!
registrovaný uživatel comar 
03.08.2005 (11:02)  
Porad mam nejake problemy se stahovanim. Firefox to vubec neda, otevreni Acrobatem online taky nejde. Ale nakonec jsem to nejak prekousal pres TotalCommander.
Jinak ten navrh zas tak strasny. Jen by me zajimalo, kam zmizely vsechny EC Praha-Viden. Napocital jsem jen 3 pary.
registrovaný uživatel Rudyk
03.08.2005 (10:37)  
Zběžným náhledem koukám, že vlaky přestanou jezdit v úsecích Broumov-Otovice zast.(026), Aš město-Hranice v Ćechách (148) a Jakartovice-Svobodné Heřmanice (314) :(
registrovaný uživatel Filip
03.08.2005 (10:33)  
Docela škoda,že po jednom platným JŘ se noční rychlík z Prahy do Hradce Králové přesouvá na 011 a stejně se tam spojuje s Excelsiorem.
registrovaný uživatel michawel
03.08.2005 (9:25)  
Teda toho, kdo navrhoval 010 bych exemplarne postavil ke zdi. Ty prehazeny nazvy, to je opravdu na okamzitou exekuci. Motto CD: Vyzenme cestujici z vlaku.
Totalne prevorany casy a Pendolina jako IC do Breclavy. Luxusni vec. ACH JO.
registrovaný uživatel sersa
03.08.2005 (8:23)  
koukal sem na návrh JŘ pro trať 140 a vypadá to, že se už počítá s elektrickým provozem. Konečně :)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko