..: První vlakový výkon řady 755 skončil předčasně :..
755.002 + 755.001 + vozy Faccs u Jenče 755.002+001 v Kladně755.001 + 002 - Dne 18. července 2005 vyrazilo dvojče lokomotiv nové řady 755 (002 + 001) na svoji první jízdu s ucelenkou vápence z Nučic do Kadaně s vozy Faccs (dříve Sas) - vlak 65780. Bohužel malý technický problém na 755 001 způsobil nejdříve zpožděný odjezd z Hostivice a následně následovalo odstavení "sedmsetpadesátpětek" již na Kladně do depa. Vlak byl dále tažen dvojicí zamračených.
Na snímku vlevo je vlak Pn 65780 poblíž Jenče, foto Radim Říha (Saxi),
Na snímku vpravo jsou odstupující lokomotivy v Kladně, foto R. Sádovský.

Radim Řiha | 19.7.2005 (14:13)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby Vozidla

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
30.07.2005 (14:12)  
Ad JPNK: na trati 221/220 jsou do Tábora dva vrchy, kam se jezdí postrky: Strančice a Střezimíř. Postrk je činný v úseku Praha-Strančice a Čerčany-Střezimíř. V opačném směru je postrk v úseku Čerčany-Strančice.
registrovaný uživatel šmaky
29.07.2005 (15:47)  
Mě je taky líto těch mašin na tom pohřebišti,ale co naděláš.Hodlám stavět modelovou železnici H0,tak budu kupovat model brejlovce,abych si udělal radost,aby byla nějaká vzpomínka.Chtěl bych dva ,jeden tento novej 755 i s tímto nátěrem a jeden klasický ,třeba 753.tak uvidíme.
registrovaný uživatel vvx
29.07.2005 (10:40)  
...zase tak dobře ho neznám, ale nedaleko jezdím na chatu a chvíli jsem pracoval v jisté žst., která nyní pod Liberec patří..., a mimo to je tam hezky, v úterý na pár dní vyrážím.
Co jsem začal pozorovat mašiny, taky se mi brejle líbily víc, možná je to tím, že k nám zajížděly, narozdíl od zamrak, možná je to něčím jiným. Dodnes se mi víc líbí, tak mi vždy bylo trochu smutno, když jsem jel kolem jejich pohřebišť...
registrovaný uživatel šmaky
28.07.2005 (20:55)  
koukám že liberecko znáš.Já jsem tradičně každý den vídával rychlík do chomutova kolem 17.40 hod.,ale leta letoucí.Ostřílená klasika .Ted už bydlím jinde tak nevím.Všude jsou zamračený a to je hrůza.Zmodernizoval bych všechny brejláky a šup spátky na tratě.
registrovaný uživatel vvx
28.07.2005 (20:27)  
...kde že jsou ty časy, kdy se to kolem Reichenbergu hemžilo breláky...
registrovaný uživatel šmaky
28.07.2005 (20:16)  
Hele,v pohodě,jak říkáš .Dnes jsem zrovna v liberci od frýdlantu brejláka potkal,ale číslo nevím.Tak uvidíme,jestli něco ještě potkám.U nás v liberci se to s brejlákama trochu stáhlo a místo nich jsou tu zamračený.
registrovaný uživatel vvx
28.07.2005 (19:35)  
...jo, já to taky pojal jako srandu, sám jsem leckdy taky "mimo mísu" a kluci o 15 a víc let mladší mě kolikrát svými vědomostmi "vezmou do kapsy". Jinak u nás s katry jezdí OKDD a Unipetrol(753.7). Fotky se tady jistě najdou...
registrovaný uživatel šmaky
28.07.2005 (19:16)  
No jasan,doufám že jsem neurazil,že jsem se zeptal.Nemám moc velkou možnost sledovat tyto stroje,ale mám je rád,tak občas lovím po netu různé nové zprávy.Jinak dík
registrovaný uživatel vvx
28.07.2005 (9:50)  
...ne, mají jednoválce Slavia a roztáčí se klikou!
Brejláků s katry tady nějaký ten pátek už řada jezdí, stačí se jen dívat... Velkolepé ČD se k tomu dohrabali o pár let déle než jiní dopravci. Ekonomicky i provozně je prý lepší provozovat letité motory s brutální spotřebou všeho co do nich lze dát, naftou počínaje a prací mechaniků konče. ČD totiž mají tak velkou množstevní slevu, že se jim vyplatí provozovat stroje s 2x takovou spotřebou nafty, než například zmíněné katry...
registrovaný uživatel šmaky
27.07.2005 (12:17)  
Chlapi,ty 755 mají motory caterpillar? Myslel sem,že tyto modernizované stroje mají jít do té itálie.Jinak ten nátěr vypadá dobře.Otázka je,jestli modernizaci zasáhne více strojů,nebo zůstane jen u tohodle dvojčete.Modernizace jen tohodle dvojčete by neměla vůbec žádný smysl
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko