..: 1.den výluky v Hradci Králové hl.n :..
obrazekPřestavba Hradce Králové hl.n. - Včera ráno byla zahájena nepřetržitá výluka severního zhlaví žst. Hradec Králové hl.n., výluka staničního zabezpečovacího zařízení a také napěťová výluka ve velké části stanice. Některé vlaky jsou nahrazeny autobusy a ty ostatní jezdí opravdu zajímavě. Osobní vlaky Pardubice - Hradec Králové jsou zřejmě všechny vedeny jednotkami řady 451 a jezdí z HK z nástupiště 1a.
Situace odpoledne dne 2.9.: Vlaky od Prahy a Chlumce n.C. přijížděly samospádem k nástupištím a když pokračovaly dál směrem na Jaroměř, musel je brejlovec vyvézt z nádraží pryč na jižní záhlaví a poté navézt na nákladní nádraží, kde odvěsily diesel - některé troleje zde byly pod napětím. Vlaky se tak rozjely a při průjezdu zhlavím severním musely sběrač opět stáhnout a navíc zpomalit na přejezdu, který byl trvale uzavřen a nebyl obsluhován. Vlaky od Jaroměře už měly na postrku dieselovou mašinu a dojely přes nákladní nádraží až na jižní záhlaví a odtud je diesely dovezly k nástupišti. Vlakům, které dále pokračovaly na Chlumec byly odvázány dieselové lokomotivy a ty je poté odvěšené vystrkaly z nádraží pryč. Při odjezdu ze zhlaví diesely zabrzdily lokomotivní brzdou a vrátily se zpět do nádraží. Vlaky na Turnov vyposunovávají na jižní zhlaví a poté odjedou tam, kam jedou. Vlaky měli podle odhadů nabírat kolem 10 (slovy deseti) minut, ale to se většinou nezadařilo... Vlaky nabíraly běžně 20 - 60 minut, výjimkou nebylo ani zpoždění 115 minut, které se nakonec mělo překlopit až na 120 minut, ale to již měl odjíždět vlak další tím směrem a tak byl vlak zrušen bez náhrady. Nenadávali jen cestující, ale také železničáři, kteří se nemohli dostat z práce do svých domovů. Jako dieselové lokomotivy jsou v tomto článku myšleny stroje 750 103, 143, 357, 398; 770 012, 036 a také nějací kocouři a zamračený (např. 742 309 a 749 243). Náhradní autobusová doprava je zabezpečena skvěle. Na přiloženém

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 3.9.2003 (21:28)
Související zprávyopen/close
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko