..: České dráhy nakoupí lůžkové vozy od Siemensu :..
StručněPraha - Již od listopadu 2006 se na našich kolejích setkáme s dvanácti novými lůžkovými vozy Českých drah. Ty pro ČD vyrobí firma Siemens a jejich nákup vyjde na 26,5 mil. eur tedy asi 800 mil. Kč. Finančním partnerem této transakce bude společnost ING Lease. Každý vůz bude mít kapacitu 36 lůžek a maximální rychlost až 200km/h. ČD je chtělí nasadit především na destinace v jižní a západní Evropě (Itálie, Německo, ...). Hlavním záměrem je začlenit tyto vozy do sítě EuroNight a zvýšit tak svůj podíl na mezinárodní osobní dopravě. Podle slov generálního ředitele ČD Josefa Bazaly by se tak v budoucnu mohly objevit i na přímých spojích mezi Prahou a Bruselem.

Martin Hanzal | 3.7.2005 (23:52)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Railway Kárl
12.07.2005 (13:33)  
Poznatky z terénu v poslední době, aneb TAKOVÉ ZAMYŠLENÍ PRO MANAGERY DOPRAVNÍCH A PŘEPRAVNÍCH SPOLEČNOSTÍ:

Je úplně jedno, jestli ČD budou vybaveny novými lůžkovými vozy nebo
jestli bude jezdit Pendolíno Praha-Ostrava třeba za akční cenu 499 (? možná třeba i ještě o něco levněji?) nebo
jestli bude vozit cestující mezi Pardubicemi Connex nebo Desiro … protože:

Když se zeptáte mladého páru, se kterým chcete vyrazit na víkend na otázku " Jak tam pojednou? " … " my jedeme vlakem a posledních asi 20 km autobusem "
(Pokud náhodou nemají vlastní autíčko) tak vám odpoví: " Pojedeme žlutými linkami a vyjíždíme v 7:00 i když by jsme mohli vyjet až v 8:00. Ale v 8h dávají film, který jsme už viděli! "

Ale protože už jsem nejednou málem dostal kvůli takovým únikům informací přes držku, tak nemohu prozradit ani odkud a kam jsme cestovali ani co to byl za film. Doporučuji se podívat na adresy:

http://www.cinestar.cz
http://www.kinobox.cz/

!!! NE NENÍ TO POKUS O HUMOR - TO JE REALITA !!!
PS: Ale to už by pak mohlo být úplně jedno, jak často a v kolik hodin vlaky jezdí :--))

A přece je to všechno o přístupu k zákazníkovi a je třeba mu nabízet to - co chce a ne mu něco nutit - co nechce!?


S pozdravem Železniční Karel

" Všichni pořád na dráhy jen nadávají, na místo toho, aby byli rádi, že VLAKY (zatím) JEZDÍ :- ) "
07.07.2005 (22:28)  
ad IC: doplním, že v příštím GVD bude R273/R272 Praha-Linz nahrazen R207/R206 Praha-Salzburg téměř ve stejné časové poloze. Letos krom toho rakouského Bcmz jezdí často posilové Bc ČD (někdy i dvě) - ale nevím jestli vždy do Curychu. Párkrát jelo i posilové Bcmz SBB.
registrovaný uživatel InterCity
06.07.2005 (20:17)  
to AndrewM To lehátko se tam dostává jako přímý vůz s R 272/273 pře ČB Linz a Insbruck. Jestli toto je lukrativní trasa (když jak je nahoře psáno chrějí ČD vlaky na západ a jih - Německo...) Do Rakouska už noční rychlíky jezdí, ale do Německa je to bída (352/353 a Kopernikus). Proto do Mnichova a Stuttgartu by mohlo jezdit něco přímého. A s tím by se to dalo dostat do Curychu. Jo a mimochodem to lehátko vozí OeBB (Bcmz). Takže kvalita to je :-)
05.07.2005 (22:16)  
Bohužel už jsem dostal kvůli takovým únikům informací přes držku, tak doporučím centralniadresa.cz, kde je nastíněno mnohem víc...
05.07.2005 (21:39)  
Ja cerpal z netovych JR a tam HSA stoji v Neumunsteru a pak az Fulde, takze jsem z toho vychazel, ale opravdu to dulezite neni :-)
registrovaný uživatel ja– va
05.07.2005 (20:29)  
to AndrewM
naposledy co jsem tim EN jel tak pres Ham.jelo a navíc tam odpojovali vozy na Köln,ale jinak to zas tak důležitý není...:–)
05.07.2005 (19:48)  
JTB tak se podelte :-) Taky bych umel poucovat, kdybych vedel o co jde :-) Ale z teto zpravy se dozvim jen cenu bez specifikace zpusobu financovani, delky splaceni a poctu splatek, doprovodnych sluzeb, kurzoveho zajisteni atd atd atd.
05.07.2005 (19:43)  
Andrew: Ano, viděl...
05.07.2005 (18:46)  
To IC a dnesni lehatko jezdi do Curychu jak ? :-)
to ja-va jenze je problem kde se na tento EN z Mnichova napojit, jede mimo Hamburk
to JTB a Vy jste ten kontrakt videl, ze rikate, ze je tak vyhodny ? To ze je tam nejaka "diskontace" je jasne, ale nic to nemeni na tom, ze z teto informace, zde podane, vychazi cena jaka vychazi. Bez rozliseni dodatecnych sluzeb nebo delky plateb.
registrovaný uživatel InterCity
05.07.2005 (18:36)  
to -pvo- do toho Curychu to asi nevyjde. Přes co by to mělo jezdit. Když jezdil EC Albert Einstein do Interlakenu tak měl 6x úvrať a 5 elektrických a 6 motorových lokomotiv. Právě proto ho zrušili.Takze asi nekde přes Vídeň by to mohlo jezdit jako přímý(é) vůz(y) nějakého rychlíku (např. Chopin, Panonia atd.). A skutečně ty lehátka chybí jako sůl. Taky už mají nějaké ty svoje roky
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko