Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Tokio - Japonské dráhy testují nový vysokorychlostní vlak Fastech360S. Ten absolvoval svou první cestu rychlostí 275 km/h mezi městy Sendai a Kitakami v severním Japonsku. Testovací fáze by měla skončit v roce 2008, kdy by měl vlak dosáhnout rychlosti 405 km/h. Do provozu by měl být nasazen v roce 2011 na trať mezi Tokiem a Aomori, kde by měl dosahovat provozní rychlosti 360 km/h.
(fotografie TA REUTERS)
(fotografie TA REUTERS)
CSPSV | 27.6.2005 (21:55)
Související zprávy
Sergej
02.07.2005 (21:27)
Tak bohapustá demagogie to není. Je to sice poněkud přehnané, ale svým způsobem má pravdu. D1 by sice volná asi těžko zůstala, stejně jako v r. 1988 by se sotva mohla začít budovat VRT, protože tu ještě vládl bolševik, který na železnici z vysoka kydal, ale je faktem, že silniční doprava se upřednostňovala i po revoluci a moc se na tom toho nezměnilo. Chtělo by se říct díkybohu aspoň za ty koridory. Kdyby to však tenhle stát myslel s železnicí opravdu dobře, tak by se nepotácela pořád téměř na pokraji krachu (lehce přeháním, ale myslím, že to není na škodu)
DJ
01.07.2005 (10:55)
Jirko Kalčíku, tohle je bohapustá demagogie!!!
30.06.2005 (10:42)
Odpověď Tomovi je zcela jednoduchá - myšlení našich politiků zprava doleva je na úrovni, kdy jsem navštěvoval 4. třídu obecné tedy základní školy. Nejdříve musíme zkapacitnit naši dálniční síť, což bude stát desetinásobek toho, než abychom jezdili inteligentně a bezpečně vláčkem. Kdyby místo vršení mrtvol na D1 mezi Prahou a Brnem se v roce 1988 začalo s přípravou VRT, tak jsme mohli být dneska hotovi ještě za rozumné finanční náklady a D1 by zůstala v pohodě volná jako dříve. Ale nikdo z nás se už nedočká VRT, protože všechny prachy zmizí v betonu a asfaltu dálnic. Tím chci říci, že zvědavý Tom si dříve udělá cestu do libovolné východní země za VRT, než aby se s tím svezl v české kotlině.
Tom
28.06.2005 (23:45)
já sem spíše zvědavej, kdy u nás svou první cestu bude absolvovat souprava na 275km/h :o)
TCM
28.06.2005 (23:31)
Proč až v roce 2011, když budou testy skončeny r. 2008? Mimochodem, Jr-500 je designově povedenější, tohle mi trochu evokuje čínské draky.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko