..: Aktuálně ze staveb na českých koridorech :..

koridorVýluky na koridorech - Na III.koridoru panuje velmi čilý stavební ruch. Mezi Třebovicemi a Rudolticemi v Čechách se začíná rýsovat přeložená 2. traťová kolej. Původní kolej je již dávno vytrhaná a pomalu zarůstá.

Dalším stavebním úsekem je část odb.Tatenice - Hoštejn, kde probíhá výluka 1.TK a liché skupiny v Hoštejně. Výluka bude ukončena 22.6.2005 v 19 hodin a 24.6.2005 v 7 hodin bude zahájena výluka 2.TK a sudé skupiny v Hoštejně. Stavba v 1.TK není ale ještě úplně hotova, protože zbývá dokončit úsek, který bude procházet novým tunelem Malá huba (324m). Během právě končící výluky byla modernizována část traťové koleje shodná s modernizovanou polohou TK. Zbytek bude dodělán po dokončení tunelu Malá huba.

Dále jsou rozestavěny tunely Hněvkov I (180m) a Hněvkov II (462m) mezi Hoštejnem a odb. Lupěné. Koleje jsou zatím v původním stavu.

Následuje stavba mezi odb.Most a žst. Zábřeh na Moravě, kde byl zvětšen poloměr oblouku v 2.TK, aby mohl být v právě probíhající výluce (do 1.9.) zvětšen poloměr oblouku v 1.TK. Modernizace 2.TK bude dokončena v termínu 2.9. - 19.12.2005.

Mezi Brodkem u Přerova a Grygovem probíhá do 30.8. výluka 1.TK a liché skupiny v Grygově.
Na II.koridoru probíhají stavby stále mezi Lanžhotem a Kúty - do 18.7. probíhá výluka 2.TK a ten samý den bude zahájena výluka 1.TK.

Z drobných výluk zmíním výluku napětí v Hoštejně 24.6. V sudé skupině bude probíhat modernizace a v liché bude upraveno trakční vedení. Proto budou vlaky 3743 a 3706 mezi Českou Třebovou a Zábřehem (resp. opačně) vedeny s přípřeží nezávislé trakce. Ostatní vlaky projedou Hoštejn se staženým sběračem setrvačností.

V Úvalech bude v noci ze čtvrtka na pátek vyloučena 2.TK do Českého Brodu a oblast kolem výhybky č.2, aby mohla být provedena její oprava. Právě výhybka č. 2 byla příčinou pomalé jízdy 50km/h.

V Praze-Vítkově bude během nočních výluk v tomto týdnu zrušeno neutrální pole, které bylo zřízeno z důvodu výstavby nadjezdu jako součásti stavby Nového spojení. Stavba nadjezdu je v této části hotova a tak může být ono pole zrušeno. V několika týdnech od zavedení neutrálního pole pod ním uvázlo několik vlaků, jejichž strojvedoucí si na výhybně moc přibrzdili a ve stoupání již nedokázali dojet až pod napětí. 3.2.2005 - R 208; 4.2.2005 - R 208; 5.2.2005 - IC 504; 8.2.2005 - R 610; 19.2.2005 - EC 70.

Vizte přehled koridorových výluk.


Karel Chýla Poslat mail autorovi | 21.6.2005 (17:48)
Související zprávyopen/close
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko