..: Jadran Expres vyjíždí za sluncem . :..

Jadran Expres Praha - Již v pátek 17. června vyjede první letošní JADRAN EXPRESS do Chorvatska. Na trase Praha – Brno – Split a zpět bude vlak jezdit od 17. června do 17. září 2005.
Mimořádný vlak s ubytovacími vozy, vozy 2.třídy, jídelním vozem a speciálními vozy na přepravu automobilů bude odjíždět každý pátek v 10.35 hodin z Prahy hl.n. do Splitu, kam dorazí následující den po deváté hodině. Vlak zastavuje dále ve stanicích Pardubice hl.n., Česká Třebová, Brno hl.n. a Břeclav. Přeprava automobilů do Chorvatska tímto vlakem je možná ze stanic Praha hl.n. a Brno hl.n. Pro návrat rekreantů odjíždí vlak ze Splitu vždy v sobotu po 17 hodině a do Prahy hl.n. dorazí v neděli okolo 16 hodiny. Poslední spoj od Jadranu přijíždí do Prahy 18. září.
Nádraží ve Splitu leží přímo v centru města u přístaviště, odkud se můžete odpočatí vydat dál za oblíbenými dovolenkovými cíli.

Zdroj : www.cd.cz


Railman Poslat mail autorovi | 15.6.2005 (23:26)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá) Chorvatsko


  1 2      Zpráv na stránku:   
17.06.2005 (20:46)  
Dnešní řazení Jadran Expresu 2xautovůz WLAB 2xBc 2 Bmee BDs Odjez z Prahy přes Malešice z 1 nástupitě z Brna by měl jet ještě jeden autovůz
dopisovatel nebo člen ŽP petr z dobrušky
17.06.2005 (14:15)  
Kdybych mohl určit soupravu, tak by jely 2*749+cisterna(palivo pro 749)+vozy + záložní 749 a do kopce by se jelo 60-70km/h a klimtizace by šla
16.06.2005 (20:37)  
Vlak je brán především jako "autovlak", dále přepravuje motocykly, ve služebním voze jízdní kola; k výběru jsou vozy se 6 místy v kupé nebo s 8 místy, v lehátku, v lůžku, ČD taky mají 8 místné vozy s látkovým potahem, bohužel jen málo … ostatně lehátkové vozy jsou v zásadě taky koženkové … loni jsem si takto s jedním kolegou udělal víkendový výlet… při cestě tam vlak "skoro" vyprodán, zpátky vyprodán úplně … "spacákáři" v noci spali na chodbičkách, takže i v 8 místném kupé bylo trochu více místa…
reakce cestujících spontánně kladné … zejména těch, co jeli s autem … ráno reakce "jsem vyspaný" … byli tam i zákazníci, kteří vlaku využili v témže roce opakovaně a do Brna jsme vezli jedno rakouské auto s lineckou značkou … při cestě zpět si mohl každý řidič dát českého točeného nebo lahvového piva co zmohl, přičemž při dojezdu do Brna eventuálně Prahy byl střízlivý …
Zkrácení jízdních dob na ČD není reálné, protože chorvatské autovozy jsou jen na 120, něco by se dalo ubrat na pobytech; na ÖBB se jede "nadoraz", nevím jak letos, ale loni se jezdilo "tam" z Wien Nord po trati S–Bahnu do Meidlu a při zpáteční cestě zese tunelem z Meidlu na Wien–Südbf; ve Slovinsku se toho tak moc nepokrátí; nejvíce by se toho dalo pokrátit v Chorvatsku, kde se do kopců jede taky "jen" 30, ale ty traktory GM s danou zátěží víc nedovedou a za přípřež by HZ požadovaly "šílenou" sumu, která by jízdné vyhnala možná na dvojnásobek … S těmi klimatizovanými vozy by to možná taky nešlo, protože GM má sice topný alternátor, ale klimatizace má poněkud vyšší nároky, takže patrně všechny vozy s klimatizací by energeticky neutáhl; v těch chorvatských kopcích se cestující rádi dívají z otevřených oken, fotí, filmují, což by jim klimatizované vozy nedovolily.
16.06.2005 (16:00)  
Kdo nechce NENUSí jet koženkou jezdí i vozy po 6 v kupé a to neni kozenka urcite.V buse nejsou řazeny lehatka lůžka natož jídelní vůz.
dopisovatel nebo člen ŽP peca
16.06.2005 (15:19)  
Nevim co máte všichni pořád proti kožence. Podle mě je v pohodě. Je to lepší než čalouněný sedadla nasáklý potem a taky se líp čistí.
Ale uvědomuju si, že jsem tímto názorem asi v menšině.
editor nebo admin ŽP Chary  mail  
16.06.2005 (13:56)  
Já teda nevím, ale jsou i tací, jako já, kterým náhlé změny směru nedělají moc dobře, takový bus do pravoúhlé křižovatky nebo ještě líp, hupy, mňam. A co se místa týče, tak to v buse nemám na nohy taky ani omylem, a to nejsem žádný extra dlouhán. Cesta do londýna byla pro mě utrpením, a to jsme se ještě mohli v tunelu protáhnout...
ve srovnání s busem podle mě vede vše od 810/830 vejš...
16.06.2005 (13:30)  
Koženka nebo bus, to už je jedno. Navíc koženková sedadla v parném létě... no comment. :)

Jo kdyby jezdily klimatizované vozy na úrovni IC/EC, to by bus neměl šanci.
registrovaný uživatel Tim
16.06.2005 (13:13)  
Se svymi dvema metry bych busem jel na delsi vzdalenost jen v krizi nejvetsi. Celou noc, pripadne i den byt zapasovan do uzke sedacky, do kolen tlaci sedacka prede mnou a neustaly strach, kdy souseda prede mnou napadne si sklopit sedacku... au... Dekuji, nechci. Ve vlaku se muzu projit kdyz chci, dojit si na WC kdy mam potrebu ja a ne ridic, rano se v klidu nasnidat v jidelnaku, misto u nejake pumpy, atd. atd...
Ono na tom vlaku asi neco bude, kdyz uz je od kvetna temer cely vyprodany ;-)
registrovaný uživatel drevak_patlak
16.06.2005 (13:00)  
Já jsem loni hledal busy do Chorvotska a byly obvykle za 2000-2500 za zpáteční jízdenku. Čili ta cena je rozumná. Než autobus, taky pojedu raději vlakem, v nejhorším můžu alespoň stát na chodbičce a čučet z okna, to v busu nejde.
registrovaný uživatel petr z dobrusky
16.06.2005 (12:20)  
bus má tvrdý sedadla a nemá místo pro nohy a po 1 hodině mě ty nohy bolí strašně. Proto každý rok volím červenou měkkou koženku a auto s sebou.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko