..: Šéf Deutsche Post označil železnici v Evropě jako nespolehlivého partnera :..
Mnichov - Železnice se podle hlavního šéfa Deutsche Post Klause Zumwinkela nejeví v poštovní přepravě jako spolehlivá alternativa k dopravě silniční. Železnice je čím dál více nespolehlivá a pomalá, kritizoval Zumwinkel v neděli při kongresu u příležitosti veletrhu „Transport a logistika“ v Mnichově. Německá pošta, jako světový logistický podnik, je připravena přispět spolupracovat s dráhou, která je ekologičtější, ovšem očekává odpovídající cenu a kvalitu služeb železnice. „Z našeho pohledu je obojí dnes velký problém,“ řekl Zumwinkel. Zákazníci nejsou ochotni platit vyšší cenu za sice ekologičtější dopravu, ale horší kvalitu.

CSPSV | 30.5.2005 (15:58)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Německo


registrovaný uživatel comar 
30.05.2005 (22:45)  
http://home.hetnet.nl/~pschokk/tgv/pse/Bellechaume.jpg
Paris-Marseille - skoro 1000km pod 4hodiny (z mesta do mesta).
ale jinak souhlasim s mikem - problem je hlavne ve spatne organizaci a nizke flexibilite.
registrovaný uživatel mike
30.05.2005 (22:11)  
ale tady prece nejde o srovnani Vmax - tam vlak jiste vitezi nad dodavkou. zasilatele zajima celkova doba prepravy z jednoho "hubu" do druheho.
kdesi jsem cetl, ze prumerna prepravni rychlost zasilky na nakladnim vlaku je okolo 20 km/h. i pokud z techto standardu povstane nejaka "expresni" sluzba, porad bude mit co delat, aby ten kamion trumfla.
a kdyz si k tomu prictete mensi flexibilitu planovani zdroju na zeleznici, otazky vzdalenosti (silnice vedou primeji), problemy s manipulaci vozu... tak ten kamion opravdu hrave vitezi. btw. v 90. letech vozila ceska posta 2x tydne do Amstru zasilky liazkou - a moc si to chvalili.
zeleznice se musi preorientovat tak, aby zacala premyslet zakaznickym stylem a nabizela komplexni reseni... bohuzel zeleznice jsou spise byrokraticke molochy zamestnavajici spise line technokraticke blbce nez sikovne obchodniky a marketery... :( a dokud/jestli se to nezmeni, budeme od zakazniku slychat podobne veci...
registrovaný uživatel comar 
30.05.2005 (21:23)  
Stejne je nejlepsi TGV-LaPoste - postovni rychlovlak. Jenze pri rozmerech Ceske rep. by byl postovni transport 300km/h asi trochu plytvani... ;-)
V Nemecku by se to sice vyplatilo, ale neni to mozne. Po nemeckych VRT totiz v noci jezdi nakladni vlaky (120km/h) a to obcas hodne nahusto. Postovni expres (>=200km/h) by se mezi ne nevesel. To same plati pro italske VRT.
30.05.2005 (19:42)  
Taky si myslím, že je to obecný blábol. Nejsem si jist, zda lze zajistit přepravu poštovních zásilek například z Berlína do Hamburgu rychleji a levněji než vlakem. Po nové trati ujede např. EC 178 (z Prahy) trasu Berlin Ostbf – Hamburg Hbf za 2.10 hodiny (333 km, 11 minut pobytů), při rychlosti Vmax = 200; poštovní expres jedoucí 160 to nepojede o mnoho déle … navíc může jet kratší trasou, po které jezdí ICE (288 km). Autem by to bylo minimálně jednou tak dlouhé, pokud by těžký poštovní kamion mohl jet alespoň 120 km/h, letadlo se zase prodlouží o dobu cesty na / z letiště …
registrovaný uživatel Evropan
30.05.2005 (17:32)  
"Zákazníci nejsou ochotni platit vyšší cenu za sice ekologičtější dopravu..."
Tady bych viděl ten problém železniční doprava je levnější, ale díky mnohem menšímu dotování (nebo nezohlednění tzv. externích nákladů jak kdo chce) se bohužel neznalému jeví jinak. :)
30.05.2005 (16:45)  
Buď má pravdu, nebo ho někdo či něco žene říkat takový bláboly. Jestli je spolehlivější dodávka, zasekaná ve Stau na dálnici...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko