..: Prezentace ř. 471 na Slovensku :..
Ilustrační foto - 471 015Dne 30.5.2005 pojede jednotka ř. 471 na prezentaci do Žiliny. Odjezd z Prahy hl.n. je plánován (nařízen) v 10:30 jako 1. nsl. 140. 31.5.2005 pojede jako zvláštní vlak ze Žiliny do Ružomberka a zpět (bez cestujících), po návratu v cca 12:00 do odjezdu v cca 16:00 bude vystavena v Žilině pro cestující. Mělo by se jednat o akci výrobce se snahou prodat tyto jednotky i ZSSK, které uvažuje o modernizaci vozidel v osobní přepravě. Prezentace ř. 471 v zahraničí není první, v loňském roce se prezentace uskutečnila i v Polsku, bohužel zatím bez efektu.

Jiří Průša Poslat mail autorovi | 29.5.2005 (16:33)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Slovensko (celé)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
-ps-
31.05.2005 (13:41)  
mbican: Pokud chcete vložit fotku a neznáte postup, tak doporučuji kontaktovat nick@zelpage.cz. On vám jistě rád poradí a zas tu bude nějaká aktuální fotečka:)
NNO
31.05.2005 (9:48)  
takže zpátky by měl jet takhle: Mosty u J. 17:10 Pce 23:30 .....
NNO
31.05.2005 (8:52)  
Kdy pojede ze Žiliny zpátky?
mbican
30.05.2005 (23:45)  
Len chcem pripomenut, ze prezentacia jednotky 471 sa v Ziline uz raz uskutocnila. Bolo to nejako okolo roku 1998. najprv bola vystavena v ziline, potom isla ako nasled R Cingov do Ruzomberka a popoludni sa vratila spat okolo 16. hodiny. Zaujimavostou bolo, ze po Varin isla vlastnou silou, ale z Varina do Vrutok ju tahal vrutocky cmeliak 471. Z vrutok uz opat isla vlastnou silou. keby som vedel, ako sa tu pridava foto, pridal by som ho.
mike
30.05.2005 (21:57)  
no nevim, co by tak prevratneho si od toho slibuji - slepenec v podobnem duchu umeji na slovensku nakonec vyrobit taky a za mensi penize... :(
30.05.2005 (20:02)  
Proboha, proč by to nemělo vydržel výlet do Ružomberoka po trase ONJ – Praha HLN – Bohumín – Ružomberok – Bohumín – PU – HK – PU – Zlín – Praha HLN – ONJ = 1208 km, což je limit provozního pro 749 - 754 …
Pokud jde o ty hrany nástupiště, tak nízkopodlažní Regiosrintery mají někde v Německu naopak problém se zvýšenými perony, protože "nízkopodlažní vozidlo" je pod úrovní peronu …
30.05.2005 (19:24)  
Za všechny chyby zejména faktické se velmi,ale velmi omlouvám.Snažím se polepšit,ale jde to velmi ztuha.
dopisovatel nebo člen ŽP bkp
30.05.2005 (16:53)  
Jak vysokou podlahu (v místě nástupu) mají nízkopodlažní jednotky typu Desiro, Talent, Stadler a pod.?
registrovaný uživatel comar 
30.05.2005 (16:36)  
bkp: on vlastne zadny evropsky standard na nastupiste neni, to je ten problem.
registrovaný uživatel James
30.05.2005 (16:00)  
Údajně má jet (jede) jednotka 471.016, která cestou zpátky přijede do Hradce na myčku a vyčištění a další den jede do Zlína... Snad to vydrží tolik kilometrů bez prohlídky...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko