..: Podrobnosti ke srážce na přejezdu u Nové Vsi p.P. - trať 210 :..
obrazekNehoda - Jak jsme Vás včera informovali, na železničním přejezdu v těsné blízkosti zastávky Nová Ves pod Pleší na trati 210, se srazil vlak 19010 s osobním autem na velice přehledném přejezdu, který je vybaven světly. řidič (70 let, údajně také řidič autobusu) musel jednak vidět signalizaci, ale také vlak, který se k přejezdu blížil po velmi přehledném úseku (vlak je od Dobříše vidět asi na 300 metrů. Lokomotiva 714 013 byla poškozena jen lehce (zohýbané plechy a schůdky), ale auto bylo celkem dost zdemolováno. Řidič byl zraněn hlavně na hlavě a byl převezen do nemocnice. Vlak se měj v Čísovicích křižovat s protijedoucím 19007, ale kvůli nehodě mohl dojet jen do Mníšku po Brdy. Zaměstnanci žst. zareagovali velmi pohotově a rozhodli se, že odpojí od nákladu, který stál v Dobříši (751.031-Daak-Gbqs-5xEas-u) lokomotivu 751 a také vůz Daa-k, do kterého natahali lavičky snad z celé stanice a pokryli je dekami. Vlak byl vystrojen a vydal se na cestu do Nové Vsi k přejezdu. Zde už čekal vlak PMD, který byl z Mníšku vypraven jako pokračování vlaku 19007 (vlak 19007 byl v úseku Mníšek - Dobříš odřeknut). V Nové Vsi si lidé přešli z vozů Btax (zastavil na zastávce) do vozu Daa-k, který stál před přejezdem. Poté vlak odjel na Dobříš jako vlak Os 1.nsl 19009. Z Dobříše byl vlak vypraven opět v sestavě 751 a Daak ale nyní již jako další vlak - Os 1.nsl 19012 opět do Nové Vsi p.P. před přejezd a lidé si opět přešli do Btaxů. Zamračená s Daakem jeli pak na Dobříš již služebně jako 2.nsl 19007. Poškozenou lokomotivu s vozy (714 2x010) odtáhla do Prahy údajně další zamračená. Další vlak - 19009 již projel až na Dobříš bez problémů. Bylo zajímavé, že vlakem 19007 cestovali také Holandští turisté a ti měli z vozu Daak Vánoce. Fotili se kolem toho a také uvnitř. Rychlá reakce určitě cestující příjemně překvapila. Byl to zajímavý den a kuriózně zajištěná náhradní doprava. Na ilustračním obrázku screen z MSTS - sestava zamračená s vozem Daak.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 9.8.2003 (16:03)
Související zprávyopen/close
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko