..: DB Plánuje expanzi v městské opravě :..
Berlín - Dle článku deníku „Tagespiegel“ usiluje DB o vstup na trh městské hromadné dopravy. „Víme, že máme šance k růstu. Trh se nachází na zlomu,“ citovaly noviny vedoucího dceřiné společnosti DB Stadtverkehr, Andrease Meyera. Důvodem jsou prázdné pokladny mnohých společností, které se poohlížejí po silném partnerovi či kupci. Dlouhodobý cíl DB je navýšení zisků z městské a příměstské dopravy o 1 miliardu (současné příjmy činí 1,7 miliardy €).
Příměstská doprava se DB velice osvědčila. U S-Bahn Hamburg a Berlin stoupla přeprava o 43 milionů osobokilometrů. Dle nové dohody o přepravě s městem Berlín ovšem DB vzniká povinnost rozsáhlé obnovy berlínských příměstských drah; S-Bahn Berlin proto přináší DB nemalé ztráty.

CSPSV | 9.5.2005 (14:55)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Německo


-pv-
11.05.2005 (14:35)  
Na letiště zásadně vlak(nesměla by být maximální rychlost ovšem 60-80 kmh, jak je v plánu). Nebylo by od věci, kdyby zde po vzoru DB (FFM, Köln/Bonn Fhf.)zastavovaly i dálkové vlaky. Rozhodbně by to přineslo další cetsující, kdyby se ČD dohodly s některými let.společnostmi, které nyní létají do SRN, aby přistávaly u nás a do zahraničí by je vozily vlaky (směr Dresden či Nürnberg po rekostrukci tratě).

ad -ps-: vlak je sice vynikající, ale pouze pro obyvatele satelitních městeček. Obyvatelé sídlišť (př. Černý Most) by museli k nově vybudované železniční stanici dost daleko pěšky,vlaky nejezdí tak často jako metro, takže by byli hodně omezeni. Ale jinak naprosto podporuji ŽELEZNICI ve všech směrech.
-ps-
11.05.2005 (12:01)  
Já nejsem zastáncem vlaku všude. Někde nemá opodstatnění. Ale když srovnám jízdní dobu metra z Černého mostu do centra a vlaku, tak po dostavbě Nového spojení využijí raději vlaku (ten využívám i nyní).

Rozhodnutí, jak bude propojeno letiště s centrem, závisí na tolika institucích, že zatím nelze dělat žádné závěry.
DJ
10.05.2005 (17:21)  
Klidek. To se asi "rozhodlo" na sestce. To jeste nic neznamena. Na druhou stranu ja taky patrim k priznivcum metra na letiste.
Vilik
10.05.2005 (16:40)  
Dneska jsem mel ve schrance "Sestku", noviny mestske casti Praha 6, kde se pise, ze se uz rozhodlo, ze na Letiste se bude prodluzovat Metro A se zastavkama Cerveny Vrch, Veleslavin, Petrin, Motol, Bila Hora, Dedina, Dlouha Mile, Letiste Ruzyne :( Celk. naklady predpokladaji 38mld. Kc.
At zije zabednenost.
Norbert II
10.05.2005 (16:06)  
Já navrhuju spojení letiště v Karlových Varech s městem železnicí. Všude musí jet vlak! A kdo bude ve Varech nesmyslně propagovat metro, tak je proti všem pravidlům.
-ps-
10.05.2005 (14:45)  
Naprosto souhlasím. Jsem zastáncem spojení letiště s železnicí. A to nejen v Praze, ale i v Brně a Ostravě. Jasnou prioritou je jednoznačně Ruzyně.
Norbert
10.05.2005 (12:22)  
Měli bychom si vzít z nich příklad a to
hlavně vedení Prahy, které nemyslně
propaguje metro na letiště a to proti
všem pravidlům,které jsou jinde
samozřejmostí.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko