..: Průběh nízkonákladových rekonstrukcí :..
340Praha - U nízkonákladové rekonstrukce vozů se mění původní koženkové sedačky ve vozech na látkové potahy sedadel. V současné době má látkové potahy 205 vozů 2. třídy (řady Bee, Bee243, Bpee, Bp, Bmz). Nyní se prioritně zajišťují opravy a nové čalounění sedadel u vozů 1. třídy. Cílem je zlepšit kulturu cestování pro ty, kdo platí v jízdném vyšší standard za cestování. U vozů 2. třídy se výměna koženkových sedaček za látkové provádí jen ve výjimečných případech - značný rozsah poškození sedaček atp. Ve vozech 2. třídy se začne nové čalounění instalovat až po rekonstrukci vozů 1. třídy. Počty takto opravených vozů budou závislé na finanční situaci. Cena náhrady koženkového potahu potahem látkovým je zhruba 200 tis. Kč.

CSPSV | 7.5.2005 (12:03)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
vvx
09.05.2005 (22:04)  
pravda je někde úplně jinde a ne mezi nimi, oba plátky produkují "svojí" pravdu...
honzaW
09.05.2005 (20:28)  
Co je za 200k ?

a to s tou zalobou je kvuli autorskym pravum...
09.05.2005 (13:14)  
Ano, fotka opravdu vypadá jako z MSTS...:)
registrovaný uživatel Lord
09.05.2005 (12:15)  
Ten obrázek u textu vypadá jako z Train Simulátoru nebo se mýlím :-)???
registrovaný uživatel Railmen
09.05.2005 (12:01)  
Na článku jsem neshledal nic divného, je to prostě normální článek a vůbec nevím o jaké žalobě se tu mluví...
09.05.2005 (12:00)  
Malá poznámka Železničář je hlásná trouba GŘ (jako Rudé Pravo),Obzor hlásná trouba odborů a pravda je někde mezi.
dopisovatel nebo člen ŽP vvx
09.05.2005 (8:07)  
... rudého železáře (železničář) a odborářské plátky nepovažuji za solidní zdroj informací, jelikož řada článků ja účelově zkreslována a čtenáři udržováni v omylu. Je třeba si zjistit, i co se děje na "druhé" straně.
08.05.2005 (22:28)  
ps: tak doporučuji uvádět zdroje, odkud je čerpáno a kopírováno, takto to působí jako, Váš článek. Pokud to vezmu ad absurdum, tak je to aj na žalobu...
registrovaný uživatel -ps-
08.05.2005 (14:43)  
O uvádění zdroje u všech článků jsem dlouho přemýšlel. V novinách je někdy zdroj uveden, někdy ne. 95% všech uvedených zpráv pochází z oficiálních míst (tiskové zprávy železničních zpráv, periodika zabývající se železniční tematikou -nejen Železničář, ale i Technický týdeník, Dopravní noviny, zahraniční časopisy-, servis ČTK a dalších agentur).

Tento článek pochází ze Železničáře. Těžko bych pro ŽelPage našel něco na stránkách s leteckou tematikou (airways.cz atp.). Ne každý odebírá nebo čte Železničáře, takže článek týkající se železniční dopravy zde může být uveřejněn.

Jinak Železničáře odebírám, ale k ČD, a. s. nemám žádný jiný vztah (zaměstnanecký poměr, stáž atp.). Pokud chce mít člověk informace jak z vnitřní struktury podniku, tak z vnějšího okolí a chce dělat průzkum trhu, tak i Železničáře číst musí.

Mohu vše ubezpečit o tom, že i ostatní články jsou přebírány z jiných zdrojů. Tak jsou dělány i novinové články atd.
registrovaný uživatel vvx
08.05.2005 (10:35)  
... před rokem a půl jsem jel z Tater slovenským lehátkem, bylo po "ekonomické" rekonstrukci. Nové látkové potahy, na WC nové stěny včetně inventáře, atd..
Za nevelkých nákladů se dá výrazně zlepšit kultura cestování. Jasně, že nově vyrobený vůz je někde jinde, ale i tato varianta je solidní.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko