..: Návrh jízdního řádu 2005/2006 :..
Praha - Příprava jízdního řádu 2005/2006 probíhá od začátku v souladu s novelizovaným zákonem o drahách č. 301/2004 Sb. U ČD, a. s., jako dopravce vystupuje v osobní dopravě odbor osobní dopravy a přepravy O 16, v nákladní dopravě odbor nákladní dopravy a přepravy O 21 a odbor řízení provozu a organizování drážní dopravy O 11 plní funkci provozovatele dráhy.
V současné době skončily práce na přípravě Návrhu jízdního řádu vlaků osobní dopravy, který obsahuje celkem 8.202 vlaků. Tento dokument má především pracovní charakter (lze ho najít např. na gvd.kvalitne.cz). Tento dokument slouží jako podklad pro jednání dopravců s krajskými úřady a se státem o zajištění rozsahu dopravní obslužnosti na jednotlivých tratích (regionální a dálková vnitrostátní doprava). V mezinárodní osobní dopravě už proběhly příslušné konference se zahraničními železničními správami a nyní se vyřizují objednávky mezistátních vlaků včetně jejich jízdních řádů. Dalším krokem bude jednání o návrhu s kraji a se státem. Teprve výsledky tohoto jednání určí konečnou podobu jízdního řádu na příští období.
U nákladní dopravy v současnosti teprve končí fáze příprav a konstrukce jízdních řádů.

CSPSV | 6.5.2005 (7:42)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
-ps-
12.05.2005 (23:13)  
Souhlasím s Karlem, kdyby u ČD dělali takoví lidé jako my - železniční fanoušci - tak by se změnilo hodně věcí.

Myslím si, že i když o ČD píšeme jak pozitivně (což je někdy opravdu těžké), tak negativně (kritizovat ale umí každý, zde je kritika z velké části oprávněná), tak železnici komplexně prospíváme.

Výhodou je také to, že se píše jak o české tak o zahraniční dráze:)
Karel
11.05.2005 (13:09)  
Stará paní: Já si o tom spojení Brno - Zlín myslím, že by to bylo skvělý. Takových krásných vlaků by mohly ČD udělat plno na různých trasách. Ale to by museli jízdní řády dělat normální lidi. Třeba nadšenci do železnic, jako jsme my. A né lidi, pro které je to "jenom" zaměstnání! Mě by třeba tvoření jízdního řádu bavilo úplně strašně moc. Když jsem byl mladší, tak jsem si tvořil svoje vlaky (asi od mých osmi let) a mám jich několik hodně tlustých sešitů a myslím, že tam nejsou špatné vlaky :)! Dokonce jsou tam i vlaky, které později i ČD zavedly!
10.05.2005 (1:43)  
ad Karel:
Tak to vím přesně: neexistuje. Zkoušel jsem psát přes www stránky ČD pár návrhů, mimo jiné třeba návrh na zavedení přímého spojení Sp nebo R vlaky (příp. Ex?) mezi Brnem a Zlínem. Trasou přes Kojetín, Hulín a Otrokovice by to bylo pohodlné a bez úvratě, ale asi to ještě nikoho nenapadlo. Přestože mají na www stránkách ČD několik volitelných kategorií připomínek k jízdnímu řádu, došla mi prostá odpověď, že to je věc státu a kraje a ČD s tím nemá co do činění (ani to úřadům nepředá). Co si tu (na želpage) myslí ostatní o přímých vlacích Brno - Zlín? Tuto vytíženou relaci (spoejní Brno - Kroměříž - Zlín) obhospodařují výhradně autobusy za cenu mírně pod 100,- Kč, v jejich napnutýczh jízdních řádech je však nejkratší jízdní doba B-Z okolo 1:50, což by vlak stihl v klidu. Je to jeden z příkladů nepružnosti a tržní primitivnosti ČD. Takové spojení tu už mělo dávno být a mohlo být i hodně výdělečné. Stačil by jeden pár ráno a jeden odpoledne. Měnit elektřinu na motor by stačilo v Kojetíně (v krátkém úseku Hulín - Otrokovice - 13 km - by snad koridor snesl i motor...).
registrovaný uživatel Karel
09.05.2005 (9:07)  
Nevíte někdo, jestli existuje nějaká stránka, kam by mohli i cestující posílat své připomínky k návrhu jízdního řádu?
registrovaný uživatel Vilik
08.05.2005 (14:57)  
No objevily se 4 nove IC vlaky z Holesovic do Ostravy. Zastavky pouze Pardubice, Olomouc, OV. Presne, jak rikal mluvci CD. To vypada, ze pocitaji s masivnim nasazenim Pendolina do Ostravy. To by bylo hodne prijemne :) Jizdni doba 3 a pul hod. taky.
07.05.2005 (8:56)  
Ad:největší frk GVD tohoto roku:
To je nejspíš překlep,ale zajímavý.
dopisovatel nebo člen ŽP -pv-
06.05.2005 (23:13)  
největší frk GVD tohoto roku:
rychlík do Poznaně, který zastavuje v Praze-Kyjích!!!!Tak z Kyjí se stane mezinárodní zastávka, kde není zajištěn prodej jízdenek...:-)
dopisovatel nebo člen ŽP vvx
06.05.2005 (21:39)  
řada údajů v návrhu již není pravda...
dopisovatel nebo člen ŽP -ps-
06.05.2005 (21:15)  
Zatím se jedná opravdu o pracovní návrh. Hlavní slovo budou mít krajské úřady (v Praze magistrát) a ministerstvo dopravy, které buď vlaky vyškrtají, nechají či (ale to je spíš utopie) přidají...

U mě panuje taky spokojenost. V PIDu nám některé ranní vlaky ve špičce naštěstí přibyly. S mezinárodními spoji v současné podobě bych byl spokojen.

Ještě jsem zvědav na vozbu pendolin (odkud - kam, zda jen ČR či už i zahraničí) a také na zvýšený provoz v Praze Holešovicích.

A také jsem zvědav na nová řazení vlaků (zatím to vypadá na v některých oblastech podstatné změny).

Neví někdo náhodou, jestli nás čeká nějaké překvapení na první straně JŘ (tj. ceník jízdného)??? A připravují se nějaké nové slevy?
06.05.2005 (20:15)  
Zatím bych návh bral s rezervou,ale definitiva musí být dle zákona o drahách 180 dní!!!! před začátkem GVD t.j. letos to je 18.06.2005.Pak bude definitivní návrh JŘ.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko