Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Řada 843 ČD - Motorový vůz 843 018-3 DKV Ústí n/L PJ Chomutov ujel již milion kilometrů. Stalo se tak dne 2.5.2005 na vlaku R 830 cca. 200 metrů před vjezdovým návěstidlem žst. Kladno v 7.26 hodin.
843 018-3 je první vůz této řady, který má na svém kontě milion kilometrů.
Motorové vozy řady 843 byly Českým drahám dodány v letech 1996 - 1997 v počtu 31 kusů s přívěsnými vozy ř. 043 (32 kusů) a řídícími vozy ř. 943 (11 kusů).
Podle prvního návrhu řazení vlaků ČD v GVD 05/06 se s řadou 843 v Chomutově vůbec nepočítá. Rychlíky Praha - Chomutov - Praha, Praha - Slaný - Most - Praha mají převzít pražské vozy řady 854.
Na přiloženém dokumentačním snímku je vůz 843.018 několik hodin před najetím miliontého kilometru.
843 018-3 je první vůz této řady, který má na svém kontě milion kilometrů.
Motorové vozy řady 843 byly Českým drahám dodány v letech 1996 - 1997 v počtu 31 kusů s přívěsnými vozy ř. 043 (32 kusů) a řídícími vozy ř. 943 (11 kusů).
Podle prvního návrhu řazení vlaků ČD v GVD 05/06 se s řadou 843 v Chomutově vůbec nepočítá. Rychlíky Praha - Chomutov - Praha, Praha - Slaný - Most - Praha mají převzít pražské vozy řady 854.
Na přiloženém dokumentačním snímku je vůz 843.018 několik hodin před najetím miliontého kilometru.
la a kch | 4.5.2005 (18:31)
Související zprávy
vvx
04.05.2005 (20:30)
... v případě, že začne jezdit z Pardubic do Liberce Connex, mají být odtamtud předislokovány motory do Brna.
A.M.R.
04.05.2005 (20:20)
Behacka na vas!
Duhovka
04.05.2005 (20:00)
Snad 854, tolik pleček v Rakovníku nemaj:)
James
04.05.2005 (19:55)
Ajeje, takže spěšnáky Praha - Rakovník budou asi v režii esmeralda a nebo ještě hůře 714+kraksny... hola hola, bus volá !!!
04.05.2005 (19:53)
No, obávám se, že nebude...
854 se ušetřej na Sušici (Otava zrušena, resp. z Prahy jen v so 749+klasa), ale stejne tech vykonu dost pribyde...
Teď je myslím stále podstav jeden vůz + ještě 854.026, který je v PARSu po nehodě...
Nabíc Brno s 843 vůbec neumí, takže si tam moc nepomůžou a 850/830/754+klasa se o výkony bát nemusí...
854 se ušetřej na Sušici (Otava zrušena, resp. z Prahy jen v so 749+klasa), ale stejne tech vykonu dost pribyde...
Teď je myslím stále podstav jeden vůz + ještě 854.026, který je v PARSu po nehodě...
Nabíc Brno s 843 vůbec neumí, takže si tam moc nepomůžou a 850/830/754+klasa se o výkony bát nemusí...
04.05.2005 (19:47)
Dojdeli k náhradě za nejstarší motorové vozy v Brně tak pro přesun ř 843 hlasuji.Další otázkou je budeli v Praze dost motorů ř 854.
04.05.2005 (19:41)
V návrhu řazení 05/06 jsem si teď všiml, že 843 jsou vážně pod křídly DKV Brno.
Například R 863 (Jihlava - Brno) 843+2*043
Například R 863 (Jihlava - Brno) 843+2*043
Frava
04.05.2005 (19:35)
Takže 843 přeji další úspěsné miliony kilometrů
vrbam
04.05.2005 (19:31)
A proto doporucuji fotit a fotit, protoze je uz v DKV Usti/L - PJ Decin a PJ Chomutov nemusime dale nikdy videt. :-(((((
04.05.2005 (19:22)
Dokumentační fotka hezký, ale ten stín v čele?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko