Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Berlín - Po 15 letech provozu se Německé dráhy (DB) rozhodly zmodernizovat soupravy ICE 1. Projekt modernizace se týká 59 souprav, bude proveden v dílnách v Norimberku a měl by skončit v roce 2008. Soupravy budou mít nové barevné provedení, moderní sedačky a stolky a nové koberce. Jejich vybavení by mělo odpovídat soupravám ICE 3. Rekonstrukce interiéru se týká i bistra či restauračního oddílu. Díky celkové obnově se bude moci zvýšit počet míst o 60.
Před 15 lety neexistovalo vybavení, které odpovídá dnešní době. Jedná se např. o elektronické rezervace míst, informační systém pro cestující či zásuvky u místa cestujícího. Obnoven bude také systém klimatizace. DB si od modernizace slibují provoz jednotek v dalších 15 letech. V současné době má každá z 59 jednotek ICE 1 ujeto více než 7 mil. km.
První zmodernizovaná souprava bude k dispozici ve 2. čtvrtletí letošního roku. Všechny soupravy by měly být obnoveny do změny jízdního řádu v roce 2008.
Při obnově 59 jednotek je nutné zajistit 42.000 nových sedaček, 40.000 m2 koberců, více než 5.000 stolků, 11.000 ks žaluzií či 42.000 elektronických displejů pro rezervace
Před 15 lety neexistovalo vybavení, které odpovídá dnešní době. Jedná se např. o elektronické rezervace míst, informační systém pro cestující či zásuvky u místa cestujícího. Obnoven bude také systém klimatizace. DB si od modernizace slibují provoz jednotek v dalších 15 letech. V současné době má každá z 59 jednotek ICE 1 ujeto více než 7 mil. km.
První zmodernizovaná souprava bude k dispozici ve 2. čtvrtletí letošního roku. Všechny soupravy by měly být obnoveny do změny jízdního řádu v roce 2008.
Při obnově 59 jednotek je nutné zajistit 42.000 nových sedaček, 40.000 m2 koberců, více než 5.000 stolků, 11.000 ks žaluzií či 42.000 elektronických displejů pro rezervace
CSPSV | 8.4.2005 (12:27)
Související zprávy
09.04.2005 (11:45)
Nejzajímavější je informace, že v době výroby nebyly zásuvky u míst pro cestující. Vedením ČD opěvovaná řada 680 je nemá ve druhé třídě taky a to jde o nový výrobek … ve srovnání s ICE1 je tedy nový výrobek 15 let zastaralý. ICE1 bude také zvyšovat kapacitu. Někde jsou totiž ve dvojce jen tří místa "vedle" sebe, v jedničce dvě. Použitím méně robustní sedačky se získají potřebné centimetry, aby se mohla přidat čtvrtá (třetí) sedačka. ČD by měly začít uvažovat o tom, jak provedou rekonstrukci řady 680, kde jsou ve dvojce rovněž zbytečně robustní sedačky, takže se vedle sebe čtyří nevejdou, takže řada 680 má ve srovnání s podobnými vozidly nejnižší kapacitu míst k sezení a proto je nejméně ekonomicky efektivní.
Sergej
08.04.2005 (22:05)
Oprava, ne ICE3, ale ICE-T
Sergej
08.04.2005 (22:00)
Jenom malá poznámka: proč je na obrázku ICE3, když je článek o ICE1?
michawel
08.04.2005 (16:48)
Jestli se zmensi uz tak malej prostor pro nohy ve dvojkach, tak to bude stat uplne za ho....minulej tejden jsem mel to stesti (mozna smulu) tim jet. Krom hospody tragedie. A ty sedacky s vyhledem do zdi to je fakt konec. Spis by meli vymlatit ty kupata, protoze to je fakt hruza.
08.04.2005 (14:53)
Po 15 letech rekonstrukce interieru atd, protože tehdy "neexistovalo vybavení, které odpovídá dnešní době". To mi někdo vysvětlete, proč ČD nechtějí modernizovat interier ř.451/2 ani po 40 letech, když aspoň 15 let budou ještě jezdit?
CSPSV (IC 153 Egrensis)
08.04.2005 (13:31)
Souhlasím pouze s výměnou sedaček ("jedničky jsou za těch 10 let hodně vyšisovaný":-), ale rozhodně ne se změnou uspořádání.
Proč se uvažuje o zvyšování kapacit těchto vlaků?(=ICE1 jsou nejdeší ze všech).Zvýšit kapacitu by potřebovaly hlavně Téčka...
Proč se uvažuje o zvyšování kapacit těchto vlaků?(=ICE1 jsou nejdeší ze všech).Zvýšit kapacitu by potřebovaly hlavně Téčka...
08.04.2005 (13:17)
O zmodernizování ICE1 se na ice-fanpage.de diskutuje uz dlouho. Problém je hlavně se zvyšováním kapacity. Budou použity nové sedačky, které se naskládají víc na husto (přibyde 1 řada). Tím pádem se rozhodí uspořádání sedaček vůči oknům a vzniknout tzv. "Wandfensterplätze" - člověk bude místo z okna koukat do zdi.
Během následujících 2 měsíců by měl být hodový prototyp a potom budou z provozu stáhnuty vždy 2 jednotky na modernizaci.
Během následujících 2 měsíců by měl být hodový prototyp a potom budou z provozu stáhnuty vždy 2 jednotky na modernizaci.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko